abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 maart 2007 @ 14:22:46 #101
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46974553
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 14:20 schreef du_ke het volgende:
Veroordelen voor medeplichtigheid aan oorlogsmidaden .
Nee, ik bedoel schenden van een embargo.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  dinsdag 6 maart 2007 @ 14:23:26 #102
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46974575
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 14:22 schreef Jarno het volgende:
En daarnaast, al noemen ze zich Marsmannetjes. Denk je echt dat je integratie kunt afdwingen door het laten inleveren van een paspoort?
Het heeft de consequentie dat de banden met het moederland minder innig worden. Dat lijkt me een goede zaak.
pi_46974616
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 14:21 schreef Masterix het volgende:

[..]

<kreun>
Dat geld komt uit Nederland, de uitkeringen/kinderbijslag etc zelfs van Nederland...

Waarom ontken je duidelijke dingen zo spastisch?
Het gaat over miljarden, en de Marokkaanse overheid is druk bezig deze bron niet op te laten drogen.

Wat heeft Marokko anders? Amper grondstoffen, geen noemenswaardige industrie, men leeft van buitenlanders (toerisme), en Marokkanen in het buitenland.
Het is gewoon een (zich hard ontwikkelend) ontwikkelingsland: waarom denk je dat zoveel hierheen gekomen zijn?
Daar is het arm, hier is het rijk, simpel.
Wat heeft het er in GODSNAAM mee te maken echt? Het is allemaal PRIVEGELD en geen ONTWIKKELINGSGELD. Het is GELD van de MENSEN. Waarom moet ik alles 100 keer aan je uitleggen voordat je het begrijpt? Al die miljarden die naar Marokko toe stromen = prive. Prive betekend dat ik bepaal waar ik het aan uitgeef. Aan een XBOX360 of aan mijn familie in Marokko die het wat harder nodig hebben. JIj bent diegene die het poogt te ontkennen, ik niet. Het meeste geld komt nog altijd van de arbeiders en niet van de uitkeringtrekkers die hier zelf nauwelijks iets te makken hebben.
Allah Al Watan Al Malik
pi_46974646
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 14:22 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel schenden van een embargo.
Hoe wou je vele tienduizenden mensen controleren? Zeker wanneer ze b.v. via Duitsland of België reizen.
Of wou je een algeheel reisverbod voor Nederlanders naar Marokko instellen?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 14:25:25 #105
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46974664
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 14:24 schreef Mutant01 het volgende:
Wat heeft het er in GODSNAAM mee te maken echt? Het is allemaal PRIVEGELD en geen ONTWIKKELINGSGELD. Het is GELD van de MENSEN. Waarom moet ik alles 100 keer aan je uitleggen voordat je het begrijpt? Al die miljarden die naar Marokko toe stromen = prive. Prive betekend dat ik bepaal waar ik het aan uitgeef. Aan een XBOX360 of aan mijn familie in Marokko die het wat harder nodig hebben.
Nou, het is bijvoorbeeld illegaal om het aan cocaine uit te geven. Zo zijn er wel meer dingen.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 14:26:13 #106
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46974698
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 14:25 schreef du_ke het volgende:
Hoe wou je vele tienduizenden mensen controleren? Zeker wanneer ze b.v. via Duitsland of België reizen.
Of wou je een algeheel reisverbod voor Nederlanders naar Marokko instellen?
Ik zeg ook niet dat het practisch haalbaar is... maar wel dat het tijd is voor hardball.
pi_46974710
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 14:23 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Het heeft de consequentie dat de banden met het moederland minder innig worden. Dat lijkt me een goede zaak.
En dat, met een effect dat nog maar zeer de vraag is natuurlijk, wil je dus gaan afdwingen?

Waar is je ooit liberale gedachtegoed toch gebleven?
pi_46974711
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 14:00 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Australie is ook een goed voorbeeld ja, daar zitten ook generaties Nederlanders....die hun eigen taal en cultuur behouden. Dat is mens eigen weet je dat. Dat slijt pas na meerdere generaties.
Onzin.

Je komt Australië niet eens in tenzij je wat bij hebt te dragen daar, dus moet je eerst de taal spreken en een baan hebben anders kom je er niet eens in.
Daarbij spelen absoluut niet de problemen die hier met Marokkaanse jongeren spelen: geen vergelijk.
"thats a pile of goatshit what you're saying mister master...and a large pile too" schreef Burakius die maandagmorgen
pi_46974713
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 14:25 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Nou, het is bijvoorbeeld illegaal om het aan cocaine uit te geven. Zo zijn er wel meer dingen.
Uhm en dat heeft ermee te maken dat? Jij wil controleren hoe contant geld ergens naar toe gaat. Geld volgen is al moeilijk als het via de bank gaat, contant is het al helemaal niet te volgen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_46974736
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 14:26 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het practisch haalbaar is... maar wel dat het tijd is voor hardball.
Gelukkig hebben je dwaze plannen geen politieke steun.
pi_46974756
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 14:26 schreef Masterix het volgende:

[..]

Onzin.

Je komt Australië niet eens in tenzij je wat bij hebt te dragen daar, dus moet je eerst de taal spreken en een baan hebben anders kom je er niet eens in.
Daarbij spelen absoluut niet de problemen die hier met Marokkaanse jongeren spelen: geen vergelijk.
Niks onzin, feit. Daarbij hadden we het niet over "problemen met Marokkaanse jongeren". Niet de discussie die ik met een andere user heb naar je eigen hand zetten he.
Allah Al Watan Al Malik
pi_46974842
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 14:25 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Maar met dubbele nationaliteit niet? Of juist extra? Of irrelevant?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_46974844
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 14:26 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Exact, en dat is nu dus precies waar ik naartoe wilde gaan. Dit zijn de tijden waarbij de Marokkaanse nationaliteit handig van pas komt. Jij staat voor het inperken van rechten, een bedreiging voor een groep mensen is dat. Als die mensen zin hebben pakken ze in die tijden dat mensen als jij en Wilders het voor het zeggen hebben, hun biezen, hun geld, verpatsen hun huizen, hun auto's en vertrekken naar een ander land. Jij blij, en zij blij.

Nederland zal dan mooi de geschiedenisboeken ingaan dacht ik zo...
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 6 maart 2007 @ 14:31:22 #114
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46974896
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 14:26 schreef du_ke het volgende:
En dat, met een effect dat nog maar zeer de vraag is natuurlijk, wil je dus gaan afdwingen?

Marokko wil duidelijk de diaspora aan een touwtje houden. Dat hoeven we niet zonder meer te accepteren. Er is nu al een keer vriendelijk gevraagd hier wat aan te doen, zonder resultaat. Van mij mag Bos het nog een keer proberen, maar na de verkiezingen vergeet hij het toch wel weer. Het wordt dus tijd voor actie.

Massale denaturalisaties zouden een mogelijkheid kunnen zijn. Handelembargo, uitzetten van criminelen, etc. Verblijfsvergunningen van gedenaturaliseerden afhankelijk maken van werk. Einde gezinshereniging.

Zo'n stop in de geldstroom is natuurlijk niet haalbaar maar wel het soort represailles waar we aan moeten gaan denken.
pi_46974918
quote:

Allemaal salon-liberalisme hier.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_46974946
'Represailles' is wel erg Orwelliaans voor 'Marokkaantje pesten'.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 14:33:41 #117
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46974981
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 14:30 schreef Mutant01 het volgende:
Exact, en dat is nu dus precies waar ik naartoe wilde gaan. Dit zijn de tijden waarbij de Marokkaanse nationaliteit handig van pas komt. Jij staat voor het inperken van rechten, een bedreiging voor een groep mensen is dat. Als die mensen zin hebben pakken ze in die tijden dat mensen als jij en Wilders het voor het zeggen hebben, hun biezen, hun geld, verpatsen hun huizen, hun auto's en vertrekken naar een ander land. Jij blij, en zij blij.
Nou, als je daarop vooruit wilt lopen, kun je natuurlijk je NL'se paspoort inleveren. Kun je altijd terug, even goede vrienden.
quote:
Nederland zal dan mooi de geschiedenisboeken ingaan dacht ik zo...
Dat zal me jeuken.
pi_46974990
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 14:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat heeft het er in GODSNAAM mee te maken echt? Het is allemaal PRIVEGELD en geen ONTWIKKELINGSGELD. Het is GELD van de MENSEN. Waarom moet ik alles 100 keer aan je uitleggen voordat je het begrijpt? Al die miljarden die naar Marokko toe stromen = prive. Prive betekend dat ik bepaal waar ik het aan uitgeef. Aan een XBOX360 of aan mijn familie in Marokko die het wat harder nodig hebben. JIj bent diegene die het poogt te ontkennen, ik niet. Het meeste geld komt nog altijd van de arbeiders en niet van de uitkeringtrekkers die hier zelf nauwelijks iets te makken hebben.
Jonge jonge... Wat doe je man?

Het heeft er alles mee te maken, het zou en dom en naief zijn dat te ontkennen.
Marokko drijft op giften uit het buitenland, dat is bekend. En op uitkeringen en kinderbijslag etc. Want ander inkomen hebben ze amper.

Logisch dat Marokko die geldbron in stand probeert te houden, vandaar ook dat dubbele paspoort. Als Marokko dat afschaft en de banden met geemigreerde Marokkanen zouden verwateren blijft Marokko langer arm.
Daar gaat het zeker ook om.

Kan je gaan schreeuwen en ontkennen, te weerspreken valt het niet. Wel kan je discusseren over hoeveel invloed dat heeft en of het gewenst is ja of nee, maar je argumenten over " PRIVEGELD" slaan werkelijk nergens op: hoe het heet, zo heet het, blijft dat Marokko voor een groot deel afhankelijk is van geld dat in Nederland verdient wordt en niet in Marokko.
"thats a pile of goatshit what you're saying mister master...and a large pile too" schreef Burakius die maandagmorgen
pi_46974994
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 14:31 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Marokko wil duidelijk de diaspora aan een touwtje houden. Dat hoeven we niet zonder meer te accepteren. Er is nu al een keer vriendelijk gevraagd hier wat aan te doen, zonder resultaat. Van mij mag Bos het nog een keer proberen, maar na de verkiezingen vergeet hij het toch wel weer. Het wordt dus tijd voor actie.

Massale denaturalisaties zouden een mogelijkheid kunnen zijn. Handelembargo, uitzetten van criminelen, etc. Verblijfsvergunningen van gedenaturaliseerden afhankelijk maken van werk. Einde gezinshereniging.

Zo'n stop in de geldstroom is natuurlijk niet haalbaar maar wel het soort represailles waar we aan moeten gaan denken.
Tegen die tijd dat dat gebeurd is Nederland gedegradeert tot een dictatoriaal landje met een massale vergrijzing en toenemende armoede, rassenrellen, stakingen en massale uittocht. Oh, dat laaste gebeurd nu al.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 6 maart 2007 @ 14:34:46 #120
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46975013
quote:
Slachtoffer van de tsunami.
pi_46975019
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 14:33 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Nou, als je daarop vooruit wilt lopen, kun je natuurlijk je NL'se paspoort inleveren. Kun je altijd terug, even goede vrienden.
[..]

Dat zal me jeuken.
Dat kan, maar dat doe ik niet. Waarom zou ik?
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 6 maart 2007 @ 14:35:08 #122
80268 kLowJow
That's Gay
pi_46975031
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 14:31 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Humor !
  dinsdag 6 maart 2007 @ 14:36:20 #123
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46975080
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 14:34 schreef Mutant01 het volgende:
Tegen die tijd dat dat gebeurd is Nederland gedegradeert tot een dictatoriaal landje met een massale vergrijzing en toenemende armoede, rassenrellen, stakingen en massale uittocht. Oh, dat laaste gebeurd nu al.
Daar gaan we natuurlijk heen, omdat niemand de problemen wil aanpakken. Het is niet onafwendbaar, maar niemand lijkt het te willen afwenden.
pi_46975081
Zulke voorstellen zullen de hier levende Berbers waarschijnlijk meteen duidelijk maken aan welk land ze nou zogenaamd loyaal moeten zijn.
pi_46975097
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 14:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Niks onzin, feit. Daarbij hadden we het niet over "problemen met Marokkaanse jongeren". Niet de discussie die ik met een andere user heb naar je eigen hand zetten he.

(Dat in Australië hetzelfde zou spelen met Nederlanders als hier met Marokkanen is onzin, geen feit)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')