jij bent al raar van jezelfquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:19 schreef _Bar_ het volgende:
ik heb em niet gezien en had dus nergens last van![]()
niet raar eerder een tikkeltje vreemdquote:
een beetje vreemd maar wel lekkerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:28 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
niet raar eerder een tikkeltje vreemd![]()
Arwen het is idd wel een super kunstwerk![]()
Ik vond vandaag overgens nog een verjaardagskaart van vorig jaar die Thijs gemaakt heeft voor mijheerlijk dat geklieder...
Dit jaar geen kaart van mijn knulletje![]()
idd, ik vind Hans Teeuwen nietsquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:55 schreef _evenstar_ het volgende:
ik vind dat zon misselijk mannetje he, doe mij maar hans theeuwenal zijn er een heule hoop die hem weer een misselijk mannetje vinden
![]()
ik ga ff lekekr lui wammesen![]()
Op zaterdagmiddag als er geen Stuif es In was ..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:30 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ha ja, bedankt ET, scheelt me een hoop gepieker!
daarom nietquote:Wegens grote drukte kunt u momenteel geen kaarten kopen. Onze excuses voor het ongemak. Wij raden u aan het later nog eens te proberen.
Bert Visser!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:53 schreef Vicky het volgende:
Arrgghhhhh om 12.00 uur zijn de kaarten voro Bert Visscher in het Nieuwe Luxor in Rotterdam in de voorverkoop gegaan... maar ze zijn steeds in gesprek en ik kan geen kaarten reserveren via de site![]()
![]()
Zekerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:39 schreef p_iglet het volgende:
Je hebt iig heel lang wat leuks om naar uit te kijken
De rest van de familie heeft het dan ook veranderd in een veel sjieker klinkende naamquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:34 schreef Nijna het volgende:
Fijne achternaam heeft die dame... jelief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |