jij bent al raar van jezelfquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:19 schreef _Bar_ het volgende:
ik heb em niet gezien en had dus nergens last van![]()
niet raar eerder een tikkeltje vreemdquote:
een beetje vreemd maar wel lekkerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:28 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
niet raar eerder een tikkeltje vreemd![]()
Arwen het is idd wel een super kunstwerk![]()
Ik vond vandaag overgens nog een verjaardagskaart van vorig jaar die Thijs gemaakt heeft voor mijheerlijk dat geklieder...
Dit jaar geen kaart van mijn knulletje![]()
idd, ik vind Hans Teeuwen nietsquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:55 schreef _evenstar_ het volgende:
ik vind dat zon misselijk mannetje he, doe mij maar hans theeuwenal zijn er een heule hoop die hem weer een misselijk mannetje vinden
![]()
ik ga ff lekekr lui wammesen![]()
Op zaterdagmiddag als er geen Stuif es In was ..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:30 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ha ja, bedankt ET, scheelt me een hoop gepieker!
daarom nietquote:Wegens grote drukte kunt u momenteel geen kaarten kopen. Onze excuses voor het ongemak. Wij raden u aan het later nog eens te proberen.
Bert Visser!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:53 schreef Vicky het volgende:
Arrgghhhhh om 12.00 uur zijn de kaarten voro Bert Visscher in het Nieuwe Luxor in Rotterdam in de voorverkoop gegaan... maar ze zijn steeds in gesprek en ik kan geen kaarten reserveren via de site![]()
![]()
Zekerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:39 schreef p_iglet het volgende:
Je hebt iig heel lang wat leuks om naar uit te kijken
De rest van de familie heeft het dan ook veranderd in een veel sjieker klinkende naamquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:34 schreef Nijna het volgende:
Fijne achternaam heeft die dame... jelief.
Recept!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:00 schreef Vicky het volgende:
Ik wilde het net zeggen Noli.
Diaan, wel goed hoor, wel heeeeeeeeeeel anders dan mijn vorige baan...
Iemand een koekje?
[afbeelding]
Kopje thee erbij... nog een uurtje werken en dan vrijquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:22 schreef Vicky het volgende:
Pak maar hoor, ik heb er genoeg
en nu ga ik mijn kind aanklden en dan op naar de fysio. Heb al een week of 3 dag in. dag uit koppijn en last van mijn nek.. om gek van te wrden
Dit weekend is hetquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:53 schreef m@x het volgende:
Maneki, ga jij dit weekend nog naar die fröbelbeurs in de evenementenhal? Ik ben dringend toe aan een uitje
Ja, van poppentheater Mijko!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:30 schreef Jelief het volgende:
Wij gaan in mei naar Nuhr. Tweede keer schouwburg dit jaar. We willen op zich wel vaker gaan maar het is best een dure hobby. We hebben ook nog plannen voor een lokale musical, onder regie van Marijke Kots wereldberoemd in Haarlem en omstreken.
Oh ik dat dat dat dus dit weekend was. Nou goed, dan volgend weekend?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:57 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Dit weekend is het
Mineralenbeurs
Poppenhuizen, Poppen en Miniaturenbeurs
Het creaweekend is 16,17&18 maart. Ik wilde die wel meepakken, poppen en beren vind ik niet zoveel aan
Daar ben je geweest!? Ik nooit maar manlief wel.Zonder op te willen scheppen, ze is een goede bekende van ons, ze is lid van dezelfde kerk als mijn schoonouders (ik ook trouwens) en doet daar nogal eens wat regiseerwerk. Wij houden ons nu bezig met een living history project, rondleidingen met mensen in kostuum, zoals in beeckestein.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:07 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ja, van poppentheater Mijko!
* Macka wordt helemaal nostalgisch
Is goedquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:06 schreef m@x het volgende:
[..]
Oh ik dat dat dat dus dit weekend was. Nou goed, dan volgend weekend?
Djulian staat nu idd op een glutenvrij dieet (en eivrij, kipvrij en visvrij) en het lijkt wat beter te gaan. We staan op de wachtlijst van het kinderallergiecentrum van het UMC Utrecht en dan word alles uit gezocht. maa ik heb zeker intresse!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:27 schreef _Bar_ het volgende:
Anitra ik las hier een stukje over een kindje met een allergie voor gluten... weinig interesants overgens, ging meer over dat die ook echt heel ziek werd als hij nog maar een kruimel binnen kreeg.
Hij heeft een eigen gedeelte in de keuken overal zijn naam op, eigen frituurpan, en noem maar op en 1 keer per jaar bloedprikken ivm de allergie...
Mocht je wel intresse hebben let me know
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:12 schreef Jelief het volgende:
[..]
Daar ben je geweest!? Ik nooit maar manlief wel.Zonder op te willen scheppen, ze is een goede bekende van ons, ze is lid van dezelfde kerk als mijn schoonouders (ik ook trouwens) en doet daar nogal eens wat regiseerwerk. Wij houden ons nu bezig met een living history project, rondleidingen met mensen in kostuum, zoals in beeckestein.
staat hier misschien wat voor je bij?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:23 schreef Anitra het volgende:
het is hier zeker rustig.
Verveel me rot, probeer een achterkant voor mijn quilt te bedenken, maar er komt echt 0,0 aan creativiteit naar boven vanavond. Ben bang dat het gewoon 1 kleur word aan de achterkant. Patroontjes er in naaien gaat ook nog niet (moet ik nog leren) en om al een volgende te gaan knippen/snijden gaat ook niet (nog steeds geen creativiteit)
in de kerkquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:13 schreef Macka66 het volgende:
Wat is dat living history project precies?
Nee, staat daar over quilten in?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:54 schreef lady-wrb het volgende:
heb jij de knip deze maand toevallig, anitra?
nope, maar ik wou weten of er leuke dingen in staan, want hij is dichtgesealdquote:
wow dat is al een flinke lap. doe je dat met de hand?quote:zover ben ik nu
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |