abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48452732
Bedankt voor je heldere OP, TS!
Scheelt me weer een pakje condooms!
  woensdag 18 april 2007 @ 11:19:07 #290
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_48453137
quote:
Op woensdag 18 april 2007 11:09 schreef mcDavid het volgende:
Bedankt voor je heldere OP, TS!
Scheelt me weer een pakje condooms!
Je gebruikt toch geen condooms puur voor het het nepgevaar van AID$. Je kan nog steeds Chlamydia of andere SOAs oplopen.

Mijn god: Op deze website staat AID$ op nr 1 van SOAs terwijl het volgens bepaalde onderzoeken niet eens besmettelijk is. En al zou het besmettelijk zijn dan is het minst voorkomende.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 18 april 2007 @ 11:27:11 #291
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_48453486
quote:
Op woensdag 18 april 2007 11:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Mijn god: Op deze website staat AID$ op nr 1 van SOAs terwijl het volgens bepaalde onderzoeken niet eens besmettelijk is. En al zou het besmettelijk zijn dan is het minst voorkomende.
Sjongejonge, tuurlijk staat 'ie op 1 als het een lijstje van A tot Z is .
En tja, "bepaalde" onderzoeken
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  woensdag 18 april 2007 @ 12:01:16 #292
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48455033
quote:
Op woensdag 18 april 2007 11:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je gebruikt toch geen condooms puur voor het het nepgevaar van AID$. Je kan nog steeds Chlamydia of andere SOAs oplopen.

<onzin modus>

Ach weet je dat nieteens? Al de SOA's worden veroorzaakt door de stuifmeelkorrels van planten die pokon toegedient krijgen. Dat heb ik laatst op een site gelezen. Een andere site zei dat ze met 100% zekerheid wisten dat vrouwen zwanger worden door het eten van augurken. Dus maak je geen zorgen, gooi die condooms weg en neuken maar.

</onzin modus>

Heb je nou echt niet door hoe dom je bezig bent?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_48473252
quote:
Hij staat niet op 1 omdat hij de meest voorkomende is hoor. het is echter wel een van de meest dodelijke. En wat bedoel je met ?
quote:
En al zou het besmettelijk zijn dan is het minst voorkomende
. Bedoel je dat AIDS toch wel echt bestaat, maar dat het volgens jou niet zoveel voorkomt? Lul jezelf er maar niet uit, dat doen wij wel voor je
  woensdag 18 april 2007 @ 19:35:56 #294
52357 Lambiekje
pi_48474530
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:07 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

Hij staat niet op 1 omdat hij de meest voorkomende is hoor. het is echter wel een van de meest dodelijke. En wat bedoel je met ?
[..]

. Bedoel je dat AIDS toch wel echt bestaat, maar dat het volgens jou niet zoveel voorkomt? Lul jezelf er maar niet uit, dat doen wij wel voor je
HIV bestaat niet. AIDS bestaat wel, maar dan dus niet van HIV maar door de medicatie.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 18 april 2007 @ 19:39:03 #295
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_48474680
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

HIV bestaat niet. AIDS bestaat wel, maar dan dus niet van HIV maar door de medicatie.
AIDS bestaat niet & al helemaal niet besmettelijk
  woensdag 18 april 2007 @ 19:44:10 #296
52357 Lambiekje
pi_48474899
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:39 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

AIDS bestaat niet & al helemaal niet besmettelijk
ja ik weet .. het is ook een niet al te handige openings titel.
  woensdag 18 april 2007 @ 20:11:05 #297
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48475989
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja ik weet .. het is ook een niet al te handige openings titel.
de rest van de inhoud wel?

Na de r/11 hype, chemtrails en het op new orleans afsturen van orkanen dacht ik: Gekker kunnen ze het niet bedenken(en het ook echt geloven), maar jij bewijst dat het kan.
hulde
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  woensdag 18 april 2007 @ 20:38:25 #298
31817 Bananenbuiger
Wat recht is kan krommer...
pi_48477241
Ja als ik jou maar lekker vol genoeg pomp met immunosuppressiva dan wordt je vanzelf wel immuundeficiënt. Er werken wereldwijd enorm veel hele slimme mensen aan het HIV virus en die worden zeker allemaal voor de gek gehouden dat HIV resulteert in AIDS?
Allemaal worden ze voor het lapje gehouden zeker? Kom op zeg...

Kort gezegd: HIV infecteert CD4-positieve T-cellen (waarvan ik vrij zeker ben dat je geen idee hebt wat dit betekent) om ze vervolgens om zeep te helpen. De afname van CD4-positieve T-cellen is verantwoordelijk voor het falen van het immuunsysteem om een immuunreactie op te wekken tegen ziekteverwekkers/antigenen. Zelfs de simpelste ziekteverwekkers krijgen voet aan de grond en maken de patiënt ziek. Terwijl je in gezonde staat er niet of nauwelijks last van hebt.
Deze toestand van het immuunsysteem heet dan AIDS (Acquired ImmunoDeficiency Syndrome), "Acquired" door het HIV-virus dus.

This is the story in a nutshell en staat gewoon als een paal boven water, klaar uit.
Volgens mij ben jij de "Rudeonline" van het HIV en zie jij verbanden die er niet zijn en fantaseer je er lustig op los.

Wat betreft het lichtelijk off-topic gebeuren over de rol van geld in de medicijnwereld en verder bedrog. Ja die rol is er zeker. Zodanig dat de beste medicijnen vaak de mens niet bereiken, zij het doordat ze bijvoorbeeld niet patenteerbaar zijn (en dus geen geld aan valt te verdienen).
Zoals DCA tegen kanker bijvoorbeeld. Medicijnen worden vaak ook niet toegepast omdat ze niet te betalen zijn, hetzij door het ziekenhuis, hetzij door de verzekering. Het laatste is natuurlijk bullshit, die kunnen het zeker wel betalen maar willen het niet...behoeft geen uitleg.

Al met al, we leven in een zwaar verrotte wereld waar de economie gebaat is bij zieke mensen.
Ook bij mensen met AIDS die dure medicatie krijgen. Het is echter niet zo dat er een "complot" is waarin mensen "zogenaamd" AIDS hebben. Het bestaat en hoe het ontstaat heb ik hierboven in vogelvlucht uitgelegd.
Alwayz expect the unexpected
  donderdag 19 april 2007 @ 01:30:55 #299
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48489052
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het genoom is bekend, je kan op antistoffen controleren, je kan het RNA screenen, er bestaan foto's van HIV virus deeltjes die een CD4+ cel aanvallen etc.

Met bovenstaande en meer kan je toch wel met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat HIV bestaat. Klaar uit.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 19 april 2007 @ 08:25:27 #300
31817 Bananenbuiger
Wat recht is kan krommer...
pi_48491371
Slotje
Alwayz expect the unexpected
  donderdag 19 april 2007 @ 08:30:01 #301
262 Re
Kiss & Swallow
pi_48491435