Daar verlang ik ook naar.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:56 schreef mcDavid het volgende:
bed.
Ik gelukkig niet: het idee alleen al.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:04 schreef SiemeN het volgende:
Mietjes. Ik moet nog naar een The Killers concert straks.
Nee, ik zeg ook vooraankondiging. Ik verwacht niet al te veel problemen bij het zoeken naar, en ik wil mijn onvrede even uitenquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:54 schreef Misstique het volgende:
Heb je al een andere baan gevonden dan?
Monsterboard is zo ingetikt. Cv is zo geplaatst. Wel even een apart email aanmaken, ik heb geen zin in spamquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:11 schreef Misstique het volgende:
Ah zo.
Nog niet begonnen met zoeken dus?.
Ik was reeds op de hoogte van dat heuglijke feit.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:31 schreef SiemeN het volgende:
Tiek. Ik zie een zeker iemand de 16e weer.
Schande!quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:31 schreef SiemeN het volgende:
Tiek. Ik zie een zeker iemand de 16e weer.
Ohja. En ik heb een nieuwe tag.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik was reeds op de hoogte van dat heuglijke feit.
Hoe kom je daar dan aan?quote:
Dat hoefde ik niet te doen voor mijn tag.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:51 schreef SiemeN het volgende:
Goed slijmen.
Bij wie?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:53 schreef Misstique het volgende:
Ik moest andere dingen doen.
Echt waar?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:54 schreef SiemeN het volgende:
Ik kon het af met één verzoekje, gelukkig. Het viel best mee. NJ is een toffe peer.
Het gehele FA team.quote:
Dat heb ik ook gedaan. Ik wil mn tof-tag terug!quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:57 schreef SiemeN het volgende:
Volgens mij heb ik hem wel bier gegeven op de meet. Als ik me niet vergis. Dit kan doorslaggevend geweest zijn.
Ja. Waar is die eigenlijk?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan. Ik wil mn tof-tag terug!
Hihi.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:09 schreef SiemeN het volgende:
Check je notes.
Koffie.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kom nog es langs in BeF, hier we moeten we 'ontopic' blijven..
Welkom.quote:
Ik heb laatst nog de Lorax gelezen.quote:
Jij bent ook weer gaan studeren?quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog de Lorax gelezen.
*wink wink nudge nudge
Whehehe. Nee joh, ik heb mijn boeken allang in de wilgen gegooid.quote:
NSFW?quote:
Tuurlijk.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:52 schreef Misstique het volgende:
Mogen mijn incompetente en achterlijke collega's een enkeltje naar Siberië?
Limburg is al ver genoegquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:52 schreef Misstique het volgende:
Heul niet. Ik wil ze niet binnen een straal van 500km aan kunnen treffen!quote:
Voor hoe lang?quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:55 schreef SiemeN het volgende:
Contract verlenging is okay.
Dat is helemáál tof!quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:56 schreef SiemeN het volgende:
Onbepaalde tijd. En thanks.
Mogen mijn achterlijke buren met ze mee?quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:52 schreef Misstique het volgende:
Ik mag wel blijven hoor, maar ik weet nog niet wat voor contract ik ga krijgen. Ik dacht vandaag een contractbespreking te hebben, gaan we doodleuk wéér 100 formulieren over voortgang invullen. We hadden geeneens genoeg tijd en gaan vrijdag weer verder. Daarná hoor ik pas hoe ze de zaken gaan vormgeven.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:00 schreef SiemeN het volgende:
Ouch. Dat is balen dan.
Wat mij betreft wel.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Mogen mijn achterlijke buren met ze mee?
Bureaucratie is zo ellendig.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik mag wel blijven hoor, maar ik weet nog niet wat voor contract ik ga krijgen. Ik dacht vandaag een contractbespreking te hebben, gaan we doodleuk wéér 100 formulieren over voortgang invullen. We hadden geeneens genoeg tijd en gaan vrijdag weer verder. Daarná hoor ik pas hoe ze de zaken gaan vormgeven.
You said it.quote:
En mijn verkoudheid?quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Mogen mijn achterlijke buren met ze mee?
Dat heet democratie, lieve schat!quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:53 schreef Q. het volgende:
Schande! Dat doe ik toch ook niet?
quote:Stelling 27: Met de voltooiing van de hogesnelheidslijn (HSL) kan Rotterdam Airport sluiten.
quote:Fortuyn
Partij stemde: oneens
Toelichting partij bij stelling 27
Kan die HSL vliegen ?
Ik gooi er ook nog een reply bij.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:00 schreef timbob het volgende:
damn!
Nu wel binnen 5 minuten.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik gooi er ook nog een reply bij.
Wel 1 minuut.
Nou ja zeg! Zo ga je toch niet met mijn spullen om!quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:03 schreef timbob het volgende:
Ohja
je Atari-shirt is gepromoveerd tot mijn pyama [afbeelding]
Jullie doen elkander?quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:07 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Zo ga je toch niet met mijn spullen om!
Jij gaf 'm zelf aan mijquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:07 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Zo ga je toch niet met mijn spullen om!
BeF is echt inteelt.quote:
Over 2 jaar staat heel OUD vol met foto's van onooglijke kindjes met bierbuikjes en verschrikkelijk slecht getimede grappen.quote:
Ik ben er optijd uitgestapt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:41 schreef Nosh het volgende:
[..]
Over 2 jaar staat heel OUD vol met foto's van onooglijke kindjes met bierbuikjes en verschrikkelijk slecht getimede grappen.
Je meent het..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |