centraliterquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:41 schreef Janetje het volgende:
Centraliter.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:43 schreef Mokster het volgende:
Eeuwige dankbaarheid. Ende zulcks.
Faith.quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:57 schreef cerror het volgende:
Ja post dan godverdomme, ik open dit stukje hellegebroed niets voor niets.!
quote:Moks | Hua. zegt:
Geen kontcecks.
Moks | Hua. zegt:
Zonde zeg.
cellol zegt:
Nooit gehad.
cellol zegt:
Lijkt me ook niets eerlijk gezegd.
Moks | Hua. zegt:
Ik word er erg blij van.
cellol zegt:
En piemels zijn sowieso eng. Laat staan in een anus.
Moks | Hua. zegt:
Hoe meer piemels hoe beter!!!
Daar word ik ook emotioneel van.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:01 schreef JDude het volgende:
Geniale chatlog ook!
Mits lesbiequote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:27 schreef timbob het volgende:
[..]
Ja, daarom post ik ook naakte meisjes. dan heb je tenminste wat leuks te doen op je werk.
Halloquote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:39 schreef Misstique het volgende:
Helleuh.
Een hele tijd niet eens op fok geweestquote:
Je hebt een echt leven ontwikkeld?quote:
Hallo.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:10 schreef SiemeN het volgende:
Wat een ingewikkelde TT.
Hoe maakt u het, zo nu, thans, als de vraag daar is?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:14 schreef SiemeN het volgende:
Ha, Tiek.
Wow, ik heb 2 keer zoveel tijd nodig om mezelf gereed te maken.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:25 schreef SiemeN het volgende:
Douchen: 10 minuten.
Scheren: 5 minuten.
Poetsen: 5 minuten.
Aankleden: 5 minuten.
Koffie: 5 minuten.
08.00 de deur uit en ik ben stipt op tijd..
Het is een vloek. Ik ben al ruim een kwartier kwijt om mn haar en gezicht presentabel te maken.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:28 schreef SiemeN het volgende:
Vrouwen hè.
Zoiets, schijnt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je hebt een echt leven ontwikkeld?
De mijne is gewoon sowieso niet te redden.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het is een vloek. Ik ben al ruim een kwartier kwijt om mn haar en gezicht presentabel te maken.
Gecondoleerd.quote:
Dat valt best mee.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:31 schreef SiemeN het volgende:
[..]
De mijne is gewoon sowieso niet te redden.
dat zou het zijn als er een mini pheno zou rondkruipenquote:
Ik durfde het niet te vragen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat zou het zijn als er een mini pheno zou rondkruipen
Je mag me alles vragenquote:
Ik ga zo lezen.quote:
Wat kan men nou tegen Pingu hebben?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je mag me alles vragen
Ik ben even weg van fok gegaan omdat ik het even zat was, de sfeer was nu niet bepaald vriendelijk jegens mijn pinguinavatar in sommige kringen. En als ik ergens geen zin meer in heb dan doe ik het ook niet
Daar is het nu wel de goeie tijd voor, de economie trekt aan, dus werkgelegenheid groeit. Succes ermee!quote:Vandaar dat ik nu ook mezelf eens te koop aanbiedt op monsterboard, mijn huidige werkgever maakt er een potje van, dus ze zouten maar op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |