"The Godfather" zit nog film te kijken he...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:52 schreef agter het volgende:
Huub zit daar als "the boss"...
Hij wil niets missen over Nena...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:53 schreef tipsch het volgende:
wat staat die kutrat nou te darten en de pret te drukken van aDEL en erica?
uiteraard wil hij alles weten wat er besproken word, en aman heeft gedronkenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:53 schreef tipsch het volgende:
wat staat die kutrat nou te darten en de pret te drukken van aDEL en erica?
Juist!quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:55 schreef Pavement het volgende:
jesus eric neuk gewoon amanda in der reet en rot op
Samen met Huubje een trio!!!!!!!!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:55 schreef Pavement het volgende:
Ja tikkie omhoog gevallen is die wel helaasquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:52 schreef agter het volgende:
Huub zit daar als "the boss"...
Daar gaat mn wijntjequote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze heeft t doorgeslikt (zonder knoeien)
Weet niet wie het wel was maar dit is wat Nena heeft geschreven op haar Hyves:quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:46 schreef akveor het volgende:
[..]
OT
Nena is top... .ik heb vaf gelopen nacht nog met d'r gechat....
Jullie zien dingen die er niet zijn. Hij zit er alleen maar en volgens mij is hij stoned of gewoon erg moe.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:56 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ja tikkie omhoog gevallen is die wel helaas![]()
Zit ze nou echt bijna te janken??quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat triest, ze heeft geen goody-bag ....... Dit wordt een rampnacht voor Nasty
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:58 schreef avonne het volgende:
Amanda kreeg de vraag "wat zijn de drie belangrijkste kwaliteiten van een voetbalvrouw?"
Amanda antwoordde "sexy, geil en geld uitgeven"
ik irreteer me gewoon zeauquote:
Dan wel bóven de dekens graagquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:55 schreef Pavement het volgende:
Je bedoelt:quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik irreteer me gewoon zeauaan de gozer, dat stemmetje en dat machtsgevoel wat die uitstraal ivm met de stemming ik weet niet vertrouw m niet
Daar hadden we al wat voor... en nou ook nog wijn erbij?? Dat is pas als je hier een maand bentquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:59 schreef Mokum020 het volgende:
Is dat om mijn verblijf hier te vieren....![]()
Wanneer was dat ook alweer....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar hadden we al wat voor... en nou ook nog wijn erbij?? Dat is pas als je hier een maand bent![]()
Amanda is een vrouw met inhoud en diepgang dat bewijst ze elke keer weerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:58 schreef avonne het volgende:
Amanda kreeg de vraag "wat zijn de drie belangrijkste kwaliteiten van een voetbalvrouw?"
Amanda antwoordde "sexy, geil en geld uitgeven"
precies nekschot voor die gozer, alleen durft hij niks. Jaap uitkafferen als huub het doet maar goed etc etc. Hij maakt geen tv hij word door huub gebruikt en ik hoop dat huub m wel eruit stem. ben trouens ook geen huub fan meer en zeker niet meer na gister.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bedoelt:
Eric: Ongezien de tyfus en Ga eens deaudt!![]()
Welke film zitten ze eigenlijk te kijken want ook Sylvia zit aan de buis gekluisterd.quote:
Wie heeft die baco's op? Jij of zij?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:03 schreef scanman01 het volgende:
Damn, na een paar bacardi's is Amanda echt wel een lekker wijf
fight clubquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:03 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Welke film zitten ze eigenlijk te kijken want ook Sylvia zit aan de buis gekluisterd.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:03 schreef scanman01 het volgende:
zijn de pixies met where is my mindquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:04 schreef Myriam1978 het volgende:
Dit is een van de mooiste liedje ever in Fight Club nu!
Ja hoor, die sleurt haar zo weer mee om te 'praten'. Dat heeft trouwens geen zin, voor een vierde keer, maar alles voor haar stem he?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:03 schreef Missy_1974 het volgende:
grote kans dat brian nog probeerd te konijnen
Nou, ik zou mijn hond er nog van af trappen!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:03 schreef scanman01 het volgende:
Weet ikquote:
Dierenbeul!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:06 schreef gironef het volgende:
[..]
Nou, ik zou mijn hond er nog van af trappen!
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:06 schreef gironef het volgende:
[..]
Japio is er nu ookquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:07 schreef farceman het volgende:
Kan achter die Lul van een Brianless daar niet eens wegroepen..?
ik heb ook wat op maar dat maakt me nog niet doof, die stemquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:03 schreef scanman01 het volgende:
ah, schitterendquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:09 schreef agter het volgende:
Huub nu:
http://i177.photobucket.com/albums/w206/agter/huubnu.jpg
Huub over 10 jaar:
[afbeelding]
Dat snap ik dan echt niet. Op zich heeft ze toch best een mooi koppie en sowieso een lekker lichaam. Dus ik snap dat niet helemaal. Ze is wel een beetje verrot verder, maar qua uiterlijk is er niet echt heel veel mis.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:06 schreef gironef het volgende:
[..]
Amanda: Brian, ik wil sexquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:10 schreef Pavement het volgende:
Wat wil brian nu horen ?
Kunsthaar...kunstnagels en kunsttieten............quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat snap ik dan echt niet. Op zich heeft ze toch best een mooi koppie en sowieso een lekker lichaam. Dus ik snap dat niet helemaal. Ze is wel een beetje verrot verder, maar qua uiterlijk is er niet echt heel veel mis.
Ja mooi he, het lijkt er echt op...zo die setting...snode plannen, wie kun je vertrouwen, wie niet...quote:
op zich heeft ze echt een rotkop, sorry hoor - maar je heb je haar al bekeken zonder make-up?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat snap ik dan echt niet. Op zich heeft ze toch best een mooi koppie en sowieso een lekker lichaam. Dus ik snap dat niet helemaal. Ze is wel een beetje verrot verder, maar qua uiterlijk is er niet echt heel veel mis.
Dat iedereen in de buitenwereld heeft gezegd dat ze fijn bij Brian moet blijven omdat hij haar zo goed beschermdquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:10 schreef Pavement het volgende:
Wat wil brian nu horen ?
Dr uiterlijk is idd weinig mee mis, maar er is dan ook weinig van haarzelf bij, en juist dat brede hoofd vind ik zo hoerig overkomen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:10 schreef scanman01 het volgende:
Dan houdt ze weinig vrienden over denk ik zo.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:11 schreef avonne het volgende:
Amanda's vriendin Stacey riep "Aman, je bent niet eerlijk"
Nou, dan is Amanda helemaal klaar met haar![]()
Nee?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
die stem is trouwens echtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:11 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Kunsthaar...kunstnagels en kunsttieten............
inderdaad niet veel mis...![]()
Dat zei ik........quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dr uiterlijk is idd weinig mee mis, maar er is dan ook weinig van haarzelf bij, en juist dat brede hoofd vind ik zo hoerig overkomen.
Ze is gewoon helemaal nep: Haar, wenkbrauwen, borsten, nagels, en dan zit dr gezicht ook nog een keer onder 3 lagen plamuur...... au naturel blijft er niet veel van over.
Lelijke tieten, ordinaire kop!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben geen man en val niet op vrouwen dus mijn oordeel is misschien niet helemaal eerlijk maar ik vind het een klein mormel met een rond hoofd, totaal geen klasse om over intelligentie maar te zwijgenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
op zich heeft ze echt een rotkop, sorry hoor - maar je heb je haar al bekeken zonder make-up?
Jij mag alles zeggen over wat je ziet...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zag ik..... toen ik t ook gezegd had![]()
Ik was de eerste die riep dat die tieten van Amanda nep zijn. Eric en Huub hebben ze echter gevoeld en zijn er zeker van dat ze niet nep zijn. Dus ik ga er vanuit dat ze wel weten hoe nep tieten voelen. Huub zeker.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:11 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Kunsthaar...kunstnagels en kunsttieten............
inderdaad niet veel mis...![]()
Ik ben een man en Amanda is niet meer waard dan een 'onenightswallow'quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik ben geen man en val niet op vrouwen dus mijn oordeel is misschien niet helemaal eerlijk maar ik vind het een klein mormel met een rond hoofd, totaal geen klasse om over intelligentie maar te zwijgen
In mijn ogen is het een prototype van een onenightstand
Ik ben dus een uitzondering, want ik vind het best een lekker wijfquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik ben geen man en val niet op vrouwen dus mijn oordeel is misschien niet helemaal eerlijk maar ik vind het een klein mormel met een rond hoofd, totaal geen klasse om over intelligentie maar te zwijgen
In mijn ogen is het een prototype van een onenightstand
Ik heb hier geen enkele stream aan dus ik zie nixquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:16 schreef Mokum020 het volgende:
Jij mag alles zeggen over wat je ziet...![]()
het gaat niet om tieten om kop maar om lekkere billenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik was de eerste die riep dat die tieten van Amanda nep zijn. Eric en Huub hebben ze echter gevoeld en zijn er zeker van dat ze niet nep zijn. Dus ik ga er vanuit dat ze wel weten hoe nep tieten voelen. Huub zeker.
joh scan, ze ligt dood te wachten tot de seks over is!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben dus een uitzondering, want ik vind het best een lekker wijf
Zijn 100% nepquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik was de eerste die riep dat die tieten van Amanda nep zijn. Eric en Huub hebben ze echter gevoeld en zijn er zeker van dat ze niet nep zijn. Dus ik ga er vanuit dat ze wel weten hoe nep tieten voelen. Huub zeker.
ja huub das pas TVquote:
Ze heeft toch zelf verteld dat ze ze op dr 15de van dr moeder gekregen had???quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zijn 100% nep
Je ziet die randen gewoon helemaal door haar huid heen waar hebben we het nou over![]()
Ja daar zeg je zowat, het is gewoon een levende opblaaspop, ze is zo passief als watquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:18 schreef Lieve het volgende:
[..]
joh scan, ze ligt dood te wachten tot de seks over is!![]()
![]()
ik vraag me af hoe ze er uit ziet als ze bjiv. 40 is..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zijn 100% nep
Je ziet die randen gewoon helemaal door haar huid heen waar hebben we het nou over![]()
Mee eens......................quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zijn 100% nep
Dan heb jij de eerste keer niet gezien. Nee, die andere keren ligt puur aan Brian.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:18 schreef Lieve het volgende:
[..]
joh scan, ze ligt dood te wachten tot de seks over is!![]()
![]()
Ook morgenochtend met eenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben dus een uitzondering, want ik vind het best een lekker wijf
Ik denk dat ik dat ook doe morgen op mijn werk...te veel DGK gekeken.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:20 schreef Gajus het volgende:
Het dragen van zonnebrillen in huis ... hoe banaal !!!![]()
Voor alles wat zij al heeft meegemaakt was ze dat al...........40+ zelfs...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:19 schreef agter het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe ze er uit ziet als ze bjiv. 40 is..
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:20 schreef koppiesoep het volgende:
Ff een vraagje. Ik zit nu op deze Cos mee te lezen maar ik moet continu op de knop Vernieuwen klikken anders kan ik de volgende post niet lezen. Is dat normaal?![]()
Dat dacht ik dus ook, maar ik neem aan dat Huub wel weet hoe neptieten voelen. Huub heeft ze gevoeld en zegt dat ze nep zijn. Heel NL wist ook zeker dat de tieten van Georgina Verbaan nep waren.... en dat was ook niet zo.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zijn 100% nep
ja maar je kan beter je streams F5en loopt het beterquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:20 schreef koppiesoep het volgende:
Ff een vraagje. Ik zit nu op deze Cos mee te lezen maar ik moet continu op de knop Vernieuwen klikken anders kan ik de volgende post niet lezen. Is dat normaal?![]()
Als we heel snel typen krijg je soms wel 5 nieuwe posts met 1 keer vernieuwen....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:20 schreef koppiesoep het volgende:
Huub en Eric interesseren mij geen hol. Ik heb zelf genoeg ervaring met vrouwen om te zien dat alles aan dat monster nep is. Ik verwacht haar binnen nu en een jaar op de billboards voor Vannelle zware shag.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zou haar nu al op minimaal 30 schattenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:19 schreef agter het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe ze er uit ziet als ze bjiv. 40 is..
Das toevalligquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:20 schreef koppiesoep het volgende:
Dus niet, want ik heb haar nu al 3x horen zeggen dat ze absoluut echt zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze heeft toch zelf verteld dat ze ze op dr 15de van dr moeder gekregen had???
Alt-F4 inhouden, dan gaat het daarna automatisch!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:20 schreef koppiesoep het volgende:
nou ja, toevallig dacht ik er ook aan...quote:
Je hebt sex met Hummie??quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:21 schreef Lieve het volgende:
Kom![]()
ik ga eens naar bed!
voor mijn hummie dood ligt te wachten omdat de seks over is
![]()
die waren volgespoten met een zoutwater oplossing. Tijdelijke grote borsten! ( ze zijn nu weer weg! )quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar ik neem aan dat Huub wel weet hoe neptieten voelen. Huub heeft ze gevoeld en zegt dat ze nep zijn. Heel NL wist ook zeker dat de tieten van Georgina Verbaan nep waren.... en dat was ook niet zo.
Ja en Japio weegt straks 85 kilo......quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus niet, want ik heb haar nu al 3x horen zeggen dat ze absoluut echt zijn.
en ik ben pipo de clownquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja en Japio weegt straks 85 kilo......![]()
Dat hebben we Ilona ook een keer horen zeggen tijdens een spelletje Truth or Dare...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:22 schreef scanman01 het volgende:
Dus niet, want ik heb haar nu al 3x horen zeggen dat ze absoluut echt zijn.
Ik zou overigens zodra ze d'r bek opentrekt direct denken dat ik met een vent in bed lig te maken heb - hou op!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:23 schreef Pulu het volgende:
WAT EEN KUTKOEKERZAADSTEM heeft die Amanda
50 Kilo raakt hij makkelijk kwijt met training, nog eens 50 dankzij zijn gewenste operatie die daarna zal volgen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:25 schreef Freeloader het volgende:
Hebben jullie ook allemaal zo'n vaag geluid door stream 1 heen?
Doe stream 2 aan...stream 1 op mutequote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:25 schreef Freeloader het volgende:
Hebben jullie ook allemaal zo'n vaag geluid door stream 1 heen?
Met dien verschille dat Ilona voor haar leeftijd gewoon een knappe vrouw was.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hebben we Ilona ook een keer horen zeggen tijdens een spelletje Truth or Dare...
En die van Ilona waren ook absoluut niet echt.
Dat ze dat heeft gezegd, zegt mij alleen dat het verhaal dat ze gezegd heeft dat ze op haar 15e siliconen heeft genomen gelul is. Dat verhaal heeft iemand ooit bedacht en dat neemt iedereen over. Net als Verbaan zegmaar. Ik geef toe dat de borsten van Amanda er nep uitzien, maar ik durf er geen geld op te zetten dat dat ook echt zo is. Met Georgina zat ik ook heel erg mis.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat ze over dr tieten loog.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:26 schreef gironef het volgende:
Met dien verschille dat Ilona voor haar leeftijd gewoon een knappe vrouw was.
Die van georgina waren nep.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat ze dat heeft gezegd, zegt mij alleen dat het verhaal dat ze gezegd heeft dat ze op haar 15e siliconen heeft genomen gelul is. Dat verhaal heeft iemand ooit bedacht en dat neemt iedereen over. Net als Verbaan zegmaar. Ik geef toe dat de borsten van Amanda er nep uitzien, maar ik durf er geen geld op te zetten dat dat ook echt zo is. Met Georgina zat ik ook heel erg mis.
De tieten van Georgina zagen er heel echt uit, het was gewoon een groot mysterie hoe dat zo snel kon zonder operatie...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar ik neem aan dat Huub wel weet hoe neptieten voelen. Huub heeft ze gevoeld en zegt dat ze nep zijn. Heel NL wist ook zeker dat de tieten van Georgina Verbaan nep waren.... en dat was ook niet zo.
F5en??? Ik kom nog maar net kijken in "streamland".quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:21 schreef Pavement het volgende:
[..]
ja maar je kan beter je streams F5en loopt het beter
Precies. Het probleem is echter dat je onmiddellijk voelt als borsten nep zijn (dat weet ik echt wel). En zowel Huub als Eric hebben haar borsten gevoeld en zijn er van overtuigs dat ze echt zijnquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hebben we Ilona ook een keer horen zeggen tijdens een spelletje Truth or Dare...
En die van Ilona waren ook absoluut niet echt.
Boeiend, dat doet iedere vrouw met neptieten. Borstvergroting bij mooie vrouwen vind ik op de een of andere manier altijd minder erg.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat ze over dr tieten loog.
king size condooms, vaseline en opvulling, échte opvullingquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:27 schreef Pulu het volgende:
Wat zat er trouwens in de goodie bag?
Neem dat over die streams F5en maar niet al te serieusquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:28 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
F5en??? Ik kom nog maar net kijken in "streamland".![]()
En ik over mijn 20 cm.......quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom...ik kom toch voorlopig niet langsquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
king size condooms, vaseline en opvulling
Ook zoiets belachelijks, die loog er ook glashard over terwijl het 2 bollen op een mager lijf waren...zo stomquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist, en dus zegt het nix dat Amanda roept dat ze echt zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:28 schreef gironef het volgende:
Boeiend, dat doet iedere vrouw met neptieten. Borstvergroting bij mooie vrouwen vind ik op de een of andere manier altijd minder erg.
Maar daar waren we het toch al lang over eens?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist, en dus zegt het nix dat Amanda roept dat ze echt zijn.
Scan nog nietquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:31 schreef gironef het volgende:
Maar daar waren we het toch al lang over eens?
Nee hoor... er roepen ook nog altijd heel veel mensen dat alles in DGK gescript is.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:31 schreef gironef het volgende:
[..]
Maar daar waren we het toch al lang over eens?
ach mensen boeit toch niet die tieten van adel, laat ze lekker met rust pfffffffffffquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:32 schreef Rudieh het volgende:
als je serieus denkt dat Amanda's tieten echt zijn ben je óf slechtziend...óf je hebt geen verstand van tieten
Als je iets lang negeert is het net of het er niet is..........snappie?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:32 schreef Rudieh het volgende:
als je serieus denkt dat Amanda's tieten echt zijn ben je óf slechtziend...óf je hebt geen verstand van tieten
90% van de Nederlanders dacht zeker te weten dat Gerogina Verbaan siliconen had.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:32 schreef Rudieh het volgende:
Dat is met een D cup net zo lastig als met 20 cmquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:33 schreef Mokum020 het volgende:
Als je iets lang negeert is het net of het er niet is..........snappie?![]()
Zie je.nu heeft Snollie al een D-cupquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is met een D cup net zo lastig als met 20 cm![]()
Ach ik blijf wel op het knopje vernieuwen klikken.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neem dat over die streams F5en maar niet al te serieus![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda wil weer onder hem liggen
twijfeltieten zijn simpelweg niet OK. haar tieten lijken niet op die van Gianna Michaels of Whitney Stevens. ze zijn het gewoon niet - slecht gecast!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
90% van de Nederlanders dacht zeker te weten dat Gerogina Verbaan siliconen had.
Maar nu haak ik af, want dit is een discussie die niet te winnen is. Ik sta blijkbaar alleen dat ik meer waarde hecht aan het 'voelen' van Huub en Eric dan aan de mening van fokkers. Het is ook bedtijd trouwens.
Ik zou in ieder geval in jouw plaats een Eric-homo met een tietenfobie-nooit als ervaringsdeskundige beschouwenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
90% van de Nederlanders dacht zeker te weten dat Gerogina Verbaan siliconen had.
Maar nu haak ik af, want dit is een discussie die niet te winnen is. Ik sta blijkbaar alleen dat ik meer waarde hecht aan het 'voelen' van Huub en Eric dan aan de mening van fokkers. Het is ook bedtijd trouwens.
Welkom bij de streams.... Het zijn loverboy praktijken voor gevorderden.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:39 schreef koppiesoep het volgende:
Ik erger me rot aan dat gewauwel van Brrrriiaaan tegen snollie.![]()
Nieteens een uurtje denk ik...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:39 schreef Mokum020 het volgende:
Nog een uurtje dan ligt Snollie weer bij Brainless........
Weer met je eens..........quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval in jouw plaats een Eric-homo met een tietenfobie-nooit als ervaringsdeskundige beschouwen
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:44 schreef avonne het volgende:
Huub heeft de escort naar donderdag verplaatst
Eric "zeg het af en ga met amanda aan de haal"
Huub "ik wil serieus nog neuken deze week.... MET EEN VROUW"
Loverboys kunnen nog wat leren van die vuile rat.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welkom bij de streams.... Het zijn loverboy praktijken voor gevorderden.
Zeg maar gewoon: "je hebt gelijk Leandra"quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:44 schreef Mokum020 het volgende:
Ik zei het eerder dan dat jij het schreef....of schreef ik het eerder dan dat jij het zei..![]()
Ik krijg nu zin in een doner kebab van jou post...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:45 schreef gironef het volgende:
Ben ik de enigste die hier zin in doner kebab van krijgt?![]()
Over eten gesproken.............waar is Japio?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik krijg nu zin in een doner kebab van jou post...
Telt dat ook?
Wie gaat er bestellen???quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Telt dat ook?
Met pittige saus...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Telt dat ook?
je hebt gelijk........quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon: "je hebt gelijk Leandra"
die zin zul je toch regelmatig uitspreken![]()
Eensch ... trouwens te verhelpen met een kleine operatieve ingreep.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:24 schreef gironef het volgende:
Als Sylvia niet zulke lelijke moedervlekken in haar gezicht had gehad was ze best een mooie vrouw geweest...
Die slaapt (nog wel hoop ik ghehehe)quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:48 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Over eten gesproken.............waar is Japio?![]()
pfft...vele mannen zouden een moord doen voor een vrouw zoals Sylvia te krijgen. En ik vind die moedervlak onder haar ogen wel charmant. Sylvia heeft heel mooie ogen en die moedervlek trekt de aandacht naar haar ogen toe.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:49 schreef Gajus het volgende:
Eensch ... trouwens te verhelpen met een kleine operatieve ingreep.
Denk niet dat ze gaan rellen toch?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:51 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Die slaapt (nog wel hoop ik ghehehe)
"gesprekken"quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:49 schreef Mika25 het volgende:
![]()
Tijd voor een nieuwe plot-lijn redaktie...die eeuwige gesprekken tussen Brainless en Amanda beginnen te vervelen.
Bij Jaap waarderen we "the big picture" ook nietquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:51 schreef Mika25 het volgende:
pfft...vele mannen zouden een moord doen voor een vrouw zoals Sylvia te krijgen. En ik vind die moedervlak onder haar ogen wel charmant. Sylvia heeft heel mooie ogen en die moedervlek trekt de aandacht naar haar ogen toe.
Bovendien vind ik het zowiezo vreemd dat je het uiterlijk van een vrouw beoordeeld op een paar moedervlekjes, het gaat toch om the 'big picture'...
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:51 schreef Mika25 het volgende:
[..]
pfft...vele mannen zouden een moord doen voor een vrouw zoals Sylvia te krijgen. En ik vind die moedervlak onder haar ogen wel charmant. Sylvia heeft heel mooie ogen en die moedervlek trekt de aandacht naar haar ogen toe.
Bovendien vind ik het zowiezo vreemd dat je het uiterlijk van een vrouw beoordeeld op een paar moedervlekjes, het gaat toch om the 'big picture'...
Nou?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:52 schreef Nicoss het volgende:
Weet je wat een goede site is??????
Waarom?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:54 schreef tipsch het volgende:
Huub, vraag die ontslagronde voor Brian aan!!
Ikke wel, heb het al vaker gezien in de Lichte Kooi.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:54 schreef Freeloader het volgende:
Wat een domme muts is die Amanda toch ook. Dat ze er toch steeds weer intrapt, dat geloof je toch niet.
ja ja, jawel - de voorrondestem brengt ze vast naar Brian!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom?
Amandraak stemt echt niet tegen Brian...
Gewoon om te gallen, maar het kan niet want hij heeft al ontslag voor Natasia aangevraagd, en je mag maar voor 1 persoon ontslag aanvragen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom?
Amandraak stemt echt niet tegen Brian...
Zou het als verrassend hebben ervaren als Amanda er NIET in was getrapt..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ikke wel, heb het al vaker gezien in de Lichte Kooi.
dat je daar nog verbaasd over bentquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:54 schreef Freeloader het volgende:
Wat een domme muts is die Amanda toch ook. Dat ze er toch steeds weer intrapt, dat geloof je toch niet.
Als Jaap 85 kilo weegt ziet Amanda Jaap ook wel zitenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:57 schreef pronkjewail het volgende:
IAls ik het Amanda gun om een doel te behalen, dan is het wel dat ze eindelijk eens voor zichzelf kiest en zich niet zo laat leiden door mooie praatjes van die loverboy..
Ben alleen bang dat Jaap eerder 85 kilo weegt...
Is dat een moedervlek onder haar oog? Volgens mij is het een tatoeage in de vorm van een traan.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:51 schreef Mika25 het volgende:
[..]
En ik vind die moedervlak onder haar ogen wel charmant. Sylvia heeft heel mooie ogen en die moedervlek trekt de aandacht naar haar ogen toe.
Trustequote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Groeten Fok, moet straks weer werken.
Zorgen jullie ervoer dat de konijntjes gevoerd worden.
![]()
![]()
intrekken stem Natasia, verse aanvragen voor Brian. Hopelijk wordt de stemming tegen Huub dan al in de voorstemming getackled.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gewoon om te gallen, maar het kan niet want hij heeft al ontslag voor Natasia aangevraagd, en je mag maar voor 1 persoon ontslag aanvragen.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Truste![]()
![]()
En nee, we gaan Brian en Amanda niet bedienen![]()
Ik ben bang dat je dan beter de streams kan uitzetten...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik kan geen konijnen meer zien, laat het alsjeblieft niet waar zijn
![]()
ben d'r ook bang voorquote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je dan beter de streams kan uitzetten...![]()
En Eric wil ook niet meer rellen...quote:
Ja het is misschien maar beter om me daar niet meer druk over te maken, is verspeelde energie en voorspelbaarquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dat je daar nog verbaasd over bent
maar mischien héél misschien laat ze brian haar nu uitgebreid bedienen en kruipt
dat strakjes gezellig bij eric in bed
dan is brain pas écht gefrustreerd
![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wel grappig zit brian heel fluisterend een verhaal te vertellen maar als amanda antwoord zet ze gewoon haar keiharde zaadstem op, die trut kan niet eens fluisteren
![]()
Ken jij Toon Hermans' liedje 'Vader gaat op stap' ?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:51 schreef Mika25 het volgende:
... Bovendien vind ik het zowiezo vreemd dat je het uiterlijk van een vrouw beoordeeld op een paar moedervlekjes, het gaat toch om the 'big picture'...
Amanda zegt helaas dat ze het nog niet zeker weet..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
mooi eric vraagt of amanda bij hem komt slapen
![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Amanda zegt helaas dat ze het nog niet zeker weet..
Duidelijk signaal dat ze bij Brainless gaat slapen, maar ze durft er niet voor uit te komen dus zegt ze maar dat ze het nog niet weet...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Amanda zegt helaas dat ze het nog niet zeker weet..
ooooooooohhhh echt ???????quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik krijg zo de indruk dat brian amanda eigenlijk helemaal niet leuk vindt maar écht alleen om het spel haar weer terug in bed probeerd te krijgen, let maar eens goed op zijn gezicht, hij kijkt zoms echt naar amanda met een blik van
''what the fuck "
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Die gaan sexen vanavond.
The big picure is een combinatie van uiterlijk en inerlijk. Die moedervlekken verpesten Sylvia's uiterlijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:51 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Syl is gewoon mooi! Punt!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:15 schreef gironef het volgende:
[..]
The big picure is een combinatie van uiterlijk en inerlijk. Die moedervlekken verpesten Sylvia's uiterlijk.
Iemand anders zei het ook al, kleine ingreep en het is een beauty!
Ja joh, als Cindy Crawford ooit die moedervlek zou hebben laten verwijderen had ze vast supersupersupermodel kunnen worden ipv alleen maar gewoon supermodelquote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:15 schreef gironef het volgende:
[..]
The big picure is een combinatie van uiterlijk en inerlijk. Die moedervlekken verpesten Sylvia's uiterlijk.
Iemand anders zei het ook al, kleine ingreep en het is een beauty!
Smaak is persoonlijk, kameraad.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja joh, als Cindy Crawford ooit die moedervlek zou hebben laten verwijderen had ze vast supersupersupermodel kunnen worden ipv alleen maar gewoon supermodel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |