Waarom?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:54 schreef tipsch het volgende:
Huub, vraag die ontslagronde voor Brian aan!!
Ikke wel, heb het al vaker gezien in de Lichte Kooi.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:54 schreef Freeloader het volgende:
Wat een domme muts is die Amanda toch ook. Dat ze er toch steeds weer intrapt, dat geloof je toch niet.
ja ja, jawel - de voorrondestem brengt ze vast naar Brian!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom?
Amandraak stemt echt niet tegen Brian...
Gewoon om te gallen, maar het kan niet want hij heeft al ontslag voor Natasia aangevraagd, en je mag maar voor 1 persoon ontslag aanvragen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom?
Amandraak stemt echt niet tegen Brian...
Zou het als verrassend hebben ervaren als Amanda er NIET in was getrapt..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ikke wel, heb het al vaker gezien in de Lichte Kooi.
dat je daar nog verbaasd over bentquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:54 schreef Freeloader het volgende:
Wat een domme muts is die Amanda toch ook. Dat ze er toch steeds weer intrapt, dat geloof je toch niet.
Als Jaap 85 kilo weegt ziet Amanda Jaap ook wel zitenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:57 schreef pronkjewail het volgende:
IAls ik het Amanda gun om een doel te behalen, dan is het wel dat ze eindelijk eens voor zichzelf kiest en zich niet zo laat leiden door mooie praatjes van die loverboy..
Ben alleen bang dat Jaap eerder 85 kilo weegt...
Is dat een moedervlek onder haar oog? Volgens mij is het een tatoeage in de vorm van een traan.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:51 schreef Mika25 het volgende:
[..]
En ik vind die moedervlak onder haar ogen wel charmant. Sylvia heeft heel mooie ogen en die moedervlek trekt de aandacht naar haar ogen toe.
Trustequote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Groeten Fok, moet straks weer werken.
Zorgen jullie ervoer dat de konijntjes gevoerd worden.
![]()
![]()
intrekken stem Natasia, verse aanvragen voor Brian. Hopelijk wordt de stemming tegen Huub dan al in de voorstemming getackled.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gewoon om te gallen, maar het kan niet want hij heeft al ontslag voor Natasia aangevraagd, en je mag maar voor 1 persoon ontslag aanvragen.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Truste![]()
![]()
En nee, we gaan Brian en Amanda niet bedienen![]()
Ik ben bang dat je dan beter de streams kan uitzetten...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik kan geen konijnen meer zien, laat het alsjeblieft niet waar zijn
![]()
ben d'r ook bang voorquote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je dan beter de streams kan uitzetten...![]()
En Eric wil ook niet meer rellen...quote:
Ja het is misschien maar beter om me daar niet meer druk over te maken, is verspeelde energie en voorspelbaarquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dat je daar nog verbaasd over bent
maar mischien héél misschien laat ze brian haar nu uitgebreid bedienen en kruipt
dat strakjes gezellig bij eric in bed
dan is brain pas écht gefrustreerd
![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wel grappig zit brian heel fluisterend een verhaal te vertellen maar als amanda antwoord zet ze gewoon haar keiharde zaadstem op, die trut kan niet eens fluisteren
![]()
Ken jij Toon Hermans' liedje 'Vader gaat op stap' ?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:51 schreef Mika25 het volgende:
... Bovendien vind ik het zowiezo vreemd dat je het uiterlijk van een vrouw beoordeeld op een paar moedervlekjes, het gaat toch om the 'big picture'...
Amanda zegt helaas dat ze het nog niet zeker weet..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
mooi eric vraagt of amanda bij hem komt slapen
![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Amanda zegt helaas dat ze het nog niet zeker weet..
Duidelijk signaal dat ze bij Brainless gaat slapen, maar ze durft er niet voor uit te komen dus zegt ze maar dat ze het nog niet weet...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Amanda zegt helaas dat ze het nog niet zeker weet..
ooooooooohhhh echt ???????quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik krijg zo de indruk dat brian amanda eigenlijk helemaal niet leuk vindt maar écht alleen om het spel haar weer terug in bed probeerd te krijgen, let maar eens goed op zijn gezicht, hij kijkt zoms echt naar amanda met een blik van
''what the fuck "
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Die gaan sexen vanavond.
The big picure is een combinatie van uiterlijk en inerlijk. Die moedervlekken verpesten Sylvia's uiterlijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:51 schreef Mika25 het volgende:
[..]
pfft...vele mannen zouden een moord doen voor een vrouw zoals Sylvia te krijgen. En ik vind die moedervlak onder haar ogen wel charmant. Sylvia heeft heel mooie ogen en die moedervlek trekt de aandacht naar haar ogen toe.
Bovendien vind ik het zowiezo vreemd dat je het uiterlijk van een vrouw beoordeeld op een paar moedervlekjes, het gaat toch om the 'big picture'...
Syl is gewoon mooi! Punt!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:15 schreef gironef het volgende:
[..]
The big picure is een combinatie van uiterlijk en inerlijk. Die moedervlekken verpesten Sylvia's uiterlijk.
Iemand anders zei het ook al, kleine ingreep en het is een beauty!
Ja joh, als Cindy Crawford ooit die moedervlek zou hebben laten verwijderen had ze vast supersupersupermodel kunnen worden ipv alleen maar gewoon supermodelquote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:15 schreef gironef het volgende:
[..]
The big picure is een combinatie van uiterlijk en inerlijk. Die moedervlekken verpesten Sylvia's uiterlijk.
Iemand anders zei het ook al, kleine ingreep en het is een beauty!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |