"The Godfather" zit nog film te kijken he...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:52 schreef agter het volgende:
Huub zit daar als "the boss"...
Hij wil niets missen over Nena...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:53 schreef tipsch het volgende:
wat staat die kutrat nou te darten en de pret te drukken van aDEL en erica?
uiteraard wil hij alles weten wat er besproken word, en aman heeft gedronkenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:53 schreef tipsch het volgende:
wat staat die kutrat nou te darten en de pret te drukken van aDEL en erica?
Juist!quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:55 schreef Pavement het volgende:
jesus eric neuk gewoon amanda in der reet en rot op
Samen met Huubje een trio!!!!!!!!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:55 schreef Pavement het volgende:
Ja tikkie omhoog gevallen is die wel helaasquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:52 schreef agter het volgende:
Huub zit daar als "the boss"...
Daar gaat mn wijntjequote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze heeft t doorgeslikt (zonder knoeien)
Weet niet wie het wel was maar dit is wat Nena heeft geschreven op haar Hyves:quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:46 schreef akveor het volgende:
[..]
OT
Nena is top... .ik heb vaf gelopen nacht nog met d'r gechat....
Jullie zien dingen die er niet zijn. Hij zit er alleen maar en volgens mij is hij stoned of gewoon erg moe.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:56 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ja tikkie omhoog gevallen is die wel helaas![]()
Zit ze nou echt bijna te janken??quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat triest, ze heeft geen goody-bag ....... Dit wordt een rampnacht voor Nasty
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:58 schreef avonne het volgende:
Amanda kreeg de vraag "wat zijn de drie belangrijkste kwaliteiten van een voetbalvrouw?"
Amanda antwoordde "sexy, geil en geld uitgeven"
ik irreteer me gewoon zeauquote:
Dan wel bóven de dekens graagquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:55 schreef Pavement het volgende:
Je bedoelt:quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik irreteer me gewoon zeauaan de gozer, dat stemmetje en dat machtsgevoel wat die uitstraal ivm met de stemming ik weet niet vertrouw m niet
Daar hadden we al wat voor... en nou ook nog wijn erbij?? Dat is pas als je hier een maand bentquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:59 schreef Mokum020 het volgende:
Is dat om mijn verblijf hier te vieren....![]()
Wanneer was dat ook alweer....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar hadden we al wat voor... en nou ook nog wijn erbij?? Dat is pas als je hier een maand bent![]()
Amanda is een vrouw met inhoud en diepgang dat bewijst ze elke keer weerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:58 schreef avonne het volgende:
Amanda kreeg de vraag "wat zijn de drie belangrijkste kwaliteiten van een voetbalvrouw?"
Amanda antwoordde "sexy, geil en geld uitgeven"
precies nekschot voor die gozer, alleen durft hij niks. Jaap uitkafferen als huub het doet maar goed etc etc. Hij maakt geen tv hij word door huub gebruikt en ik hoop dat huub m wel eruit stem. ben trouens ook geen huub fan meer en zeker niet meer na gister.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bedoelt:
Eric: Ongezien de tyfus en Ga eens deaudt!![]()
Welke film zitten ze eigenlijk te kijken want ook Sylvia zit aan de buis gekluisterd.quote:
Wie heeft die baco's op? Jij of zij?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:03 schreef scanman01 het volgende:
Damn, na een paar bacardi's is Amanda echt wel een lekker wijf
fight clubquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:03 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Welke film zitten ze eigenlijk te kijken want ook Sylvia zit aan de buis gekluisterd.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:03 schreef scanman01 het volgende:
zijn de pixies met where is my mindquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:04 schreef Myriam1978 het volgende:
Dit is een van de mooiste liedje ever in Fight Club nu!
Ja hoor, die sleurt haar zo weer mee om te 'praten'. Dat heeft trouwens geen zin, voor een vierde keer, maar alles voor haar stem he?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:03 schreef Missy_1974 het volgende:
grote kans dat brian nog probeerd te konijnen
Nou, ik zou mijn hond er nog van af trappen!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:03 schreef scanman01 het volgende:
Weet ikquote:
Dierenbeul!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:06 schreef gironef het volgende:
[..]
Nou, ik zou mijn hond er nog van af trappen!
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:06 schreef gironef het volgende:
[..]
Japio is er nu ookquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:07 schreef farceman het volgende:
Kan achter die Lul van een Brianless daar niet eens wegroepen..?
ik heb ook wat op maar dat maakt me nog niet doof, die stemquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:03 schreef scanman01 het volgende:
ah, schitterendquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:09 schreef agter het volgende:
Huub nu:
http://i177.photobucket.com/albums/w206/agter/huubnu.jpg
Huub over 10 jaar:
[afbeelding]
Dat snap ik dan echt niet. Op zich heeft ze toch best een mooi koppie en sowieso een lekker lichaam. Dus ik snap dat niet helemaal. Ze is wel een beetje verrot verder, maar qua uiterlijk is er niet echt heel veel mis.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:06 schreef gironef het volgende:
[..]
Amanda: Brian, ik wil sexquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:10 schreef Pavement het volgende:
Wat wil brian nu horen ?
Kunsthaar...kunstnagels en kunsttieten............quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat snap ik dan echt niet. Op zich heeft ze toch best een mooi koppie en sowieso een lekker lichaam. Dus ik snap dat niet helemaal. Ze is wel een beetje verrot verder, maar qua uiterlijk is er niet echt heel veel mis.
Ja mooi he, het lijkt er echt op...zo die setting...snode plannen, wie kun je vertrouwen, wie niet...quote:
op zich heeft ze echt een rotkop, sorry hoor - maar je heb je haar al bekeken zonder make-up?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat snap ik dan echt niet. Op zich heeft ze toch best een mooi koppie en sowieso een lekker lichaam. Dus ik snap dat niet helemaal. Ze is wel een beetje verrot verder, maar qua uiterlijk is er niet echt heel veel mis.
Dat iedereen in de buitenwereld heeft gezegd dat ze fijn bij Brian moet blijven omdat hij haar zo goed beschermdquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:10 schreef Pavement het volgende:
Wat wil brian nu horen ?
Dr uiterlijk is idd weinig mee mis, maar er is dan ook weinig van haarzelf bij, en juist dat brede hoofd vind ik zo hoerig overkomen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:10 schreef scanman01 het volgende:
Dan houdt ze weinig vrienden over denk ik zo.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:11 schreef avonne het volgende:
Amanda's vriendin Stacey riep "Aman, je bent niet eerlijk"
Nou, dan is Amanda helemaal klaar met haar![]()
Nee?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
die stem is trouwens echtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:11 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Kunsthaar...kunstnagels en kunsttieten............
inderdaad niet veel mis...![]()
Dat zei ik........quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dr uiterlijk is idd weinig mee mis, maar er is dan ook weinig van haarzelf bij, en juist dat brede hoofd vind ik zo hoerig overkomen.
Ze is gewoon helemaal nep: Haar, wenkbrauwen, borsten, nagels, en dan zit dr gezicht ook nog een keer onder 3 lagen plamuur...... au naturel blijft er niet veel van over.
Lelijke tieten, ordinaire kop!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |