Volgens mij is het fysiek onmogelijk om met 200 kilo nog te kunnen neukenquote:
Afkicken:quote:Op maandag 5 maart 2007 23:27 schreef Dogga het volgende:
afkicken van wat?
Zou best kunnen, die hartslag van hem eerder vandaag was superhoog in ruststand (106 ofzo?) Als je dan seks hebt kan dat wel eens een probleem gaan worden.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:27 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Volgens mij is het fysiek onmogelijk om met 200 kilo nog te kunnen neuken![]()
Heeft ze dat gezegd? Dus Sylvia is gewoon al die maanden niet meer klaargekomenquote:Op maandag 5 maart 2007 23:21 schreef Mika25 het volgende:
En Sylvia masturbeerd niet eens zei ze vandaag om haar Libido laag te houden. Voor Huub zou dat een probleem zijn, want Sylvia zal absoluut geen sex hebben in het huis...
quote:Op maandag 5 maart 2007 23:28 schreef Ashrak het volgende:
Na een nachtje dubbel te hebben gelegen van het lachen.
Ga ik lekker slapen.
Hopelijk is Huub zo moe dat hij toch probeert wat uurtjes te slapen.
Als de anderen dat nou ook doen hoef ik morgen niet zoveel cossen door te nemen.
Slaap lekker allemaal.
Maar Brian moet wel over de brug komen met die punten anders zal hij Brian tegenwerken tijdens de volgende stemmingquote:Op maandag 5 maart 2007 23:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij bang is voor brian.![]()
Ben jij naar de premiere geweest ???? Heb je ze nog wat kunnen toefluisteren ?quote:Op maandag 5 maart 2007 23:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Even tussen twee haakjes:
(Ik zag NENA ook op de premiere)
Had niet anders verwachtquote:Op maandag 5 maart 2007 23:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
En terecht: Nena is immers ervaringsdeskundige.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zijn hart enzo was allemaal zeer goed, dus ik denk dat dat heel erg meevalt.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:29 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zou best kunnen, die hartslag van hem eerder vandaag was superhoog in ruststand (106 ofzo?) Als je dan seks hebt kan dat wel eens een probleem gaan worden.
Laat ik die strohalm ook maar snel grijpen: ik doe met je mee!quote:Op maandag 5 maart 2007 23:27 schreef petraa het volgende:
Als Huub er donderdag uitga ik ook.
Helaas. Nee ze was net vol in beeld op SBS6 shownieuws.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Ben jij naar de premiere geweest ???? Heb je ze nog wat kunnen toefluisteren ?
Nena moet echt nog een keer in de kooi op visite komenquote:Op maandag 5 maart 2007 23:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
En terecht: Nena is immers ervaringsdeskundige.![]()
Yups, al 5 maanden niet. Doet ze bewust ivm haar libido.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:29 schreef scanman01 het volgende:
Heeft ze dat gezegd? Dus Sylvia is gewoon al die maanden niet meer klaargekomen![]()
Denk alleen niet dat hij tijdens het bedrijven van de liefde erg actief is...quote:Op maandag 5 maart 2007 23:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zijn hart enzo was allemaal zeer goed, dus ik denk dat dat heel erg meevalt.
Kwamen Amanda en Erik ook nog in beeld?quote:Op maandag 5 maart 2007 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Helaas. Nee ze was net vol in beeld op SBS6 shownieuws.
Eric en Amanda ook toevallig?quote:Op maandag 5 maart 2007 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Helaas. Nee ze was net vol in beeld op SBS6 shownieuws.
Nog een reden om af te kicken...quote:Op maandag 5 maart 2007 23:30 schreef demins het volgende:
[..]
Laat ik die strohalm ook maar snel grijpen: ik doe met je mee!![]()
Er gloort licht aan het einde van de tunnel...
Nee, met zo'n gewicht moet je wel de passieve (onderliggende) partij zijn ja.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Denk alleen niet dat hij tijdens het bedrijven van de liefde erg actief is...
Wel verstandig van dr, want zo werkt het wel, en dan voorkom je van die genante toestanden als van... ehm eigenlijk alle andere bewoners.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:30 schreef Mika25 het volgende:
Yups, al 5 maanden niet. Doet ze bewust ivm haar libido.
Bah, straks kan ik weer niet slapenquote:Op maandag 5 maart 2007 23:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Denk alleen niet dat hij tijdens het bedrijven van de liefde erg actief is...
quote:Op maandag 5 maart 2007 23:31 schreef Clank het volgende:
[..]
Kwamen Amanda en Erik ook nog in beeld?
Wat zal dat een explosie geven als het wel gebeurt na al die maanden.........quote:Op maandag 5 maart 2007 23:30 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Yups, al 5 maanden niet. Doet ze bewust ivm haar libido.
Oh pardon...quote:Op maandag 5 maart 2007 23:32 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Bah, straks kan ik weer niet slapen![]()
Dan komt ze spuitend klaar en dat zonder hulp van brainlesquote:Op maandag 5 maart 2007 23:32 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wat zal dat een explosie geven als het wel gebeurt na al die maanden.........![]()
Maar masturberen is zó enorm makkelijk voor vrouwen om even stiekem onder de dekens te doen. Ik begrijp niet dat ze er al die tijd zonder kan, maar dat zal wel aan mij liggen dan.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel verstandig van dr, want zo werkt het wel, en dan voorkom je van die genante toestanden al van... ehm eigenlijk alle andere bewoners.
Vandaar dat Huub misschien zo graag een keer met haar wil?quote:Op maandag 5 maart 2007 23:32 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wat zal dat een explosie geven als het wel gebeurt na al die maanden.........![]()
Dat lijkt me sowieso makkelijker dan met hulp van Brian... daar zou je toch spontaan vaginisme van krijgen.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:34 schreef petraa het volgende:
Dan komt ze spuitend klaar en dat zonder hulp van brainles![]()
Sophie was HEEL erg verbaasd. En afgaande op de verhalen van feestjes, alcohol etc. heb ik de indruk dat Sylvia een beest is in het uitgaansleven, en vooral in bedquote:Op maandag 5 maart 2007 23:32 schreef Mokum020 het volgende:
Ik zou er als man niet bij willen zijn...geeft zo'n rommel............quote:Op maandag 5 maart 2007 23:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Dan komt ze spuitend klaar en dat zonder hulp van brainles![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 23:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lijkt me sowieso makkelijker dan met hulp van Brian... daar zou je toch spontaan vaginisme van krijgen.
Vorige week vertelde ze toch een van die Soca-danseressen, dat ze wel eens haar handje gebruikte.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar masturberen is zó enorm makkelijk voor vrouwen om even stiekem onder de dekens te doen. Ik begrijp niet dat ze er al die tijd zonder kan, maar dat zal wel aan mij liggen dan.
Welquote:Op maandag 5 maart 2007 23:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zou er als man niet bij willen zijn...geeft zo'n rommel............
of wel?![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 23:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lijkt me sowieso makkelijker dan met hulp van Brian... daar zou je toch spontaan vaginisme van krijgen.
Op zich is het wel logisch...het rustige karakter...de tarot kaarten... haar ontspannings oefeningen etc. Sylvia is gewoon een vrouw die haar lichaam 100% onder controle heeft. Door doelbewust haar libido laag te houden wordt ze minder ontvangkelijk voor allerlei factoren. Sylvia is gewoon een hardstikke sterke vrouw die ook nog eens nadenkt over wat ze doet...quote:Op maandag 5 maart 2007 23:34 schreef scanman01 het volgende:
Maar masturberen is zó enorm makkelijk voor vrouwen om even stiekem onder de dekens te doen. Ik begrijp niet dat ze er al die tijd zonder kan, maar dat zal wel aan mij liggen dan.
Denk niet dat ze tegen haar huisgenoot Sophie zou liegen, itt een danseresje die ze nog nooit gezien heeftquote:Op maandag 5 maart 2007 23:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Vorige week vertelde ze toch een van die Soca-danseressen, dat ze wel eens haar handje gebruikte.
Is op zich wel klasse ja... Maar aan de andere kant heb ik ook wel respect voor iemand als Amanda. Die geeft gewoon toe aan haar geilheid en heeft schijt aan wat anderen daar van vinden. Ik hou ook wel van dat soort typesquote:Op maandag 5 maart 2007 23:38 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Op zich is het wel logisch...het rustige karakter...de tarot kaarten... haar ontspannings oefeningen etc. Sylvia is gewoon een vrouw die haar lichaam 100% onder controle heeft. Door doelbewust haar libido laag te houden wordt ze minder ontvangkelijk voor allerlei factoren. Sylvia is gewoon een hardstikke sterke vrouw die ook nog eens nadenkt over wat ze doet...
Die van Jaap is zo diep ingekapseld in al die huidlagen, die komt voorlopig niet in de buurt van een G-spot.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:38 schreef Mokum020 het volgende:
Zou Japio daar ook ervaring mee hebben of alleen met een spuitbus slagroom?![]()
Ja echt welquote:Op maandag 5 maart 2007 23:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zou er als man niet bij willen zijn...geeft zo'n rommel............
of wel?![]()
Weet jij veel wat hij met die worstvingertjes van hem doet?quote:Op maandag 5 maart 2007 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die van Jaap is zo diep ingekapseld in al die huidlagen, die komt voorlopig niet in de buurt van een G-spot.
yup, Brian "houdt ze in bewaring" voor hem..quote:Op maandag 5 maart 2007 23:40 schreef FSR het volgende:
ff off topic:
Heeft JaapiNo nu al zijn CP gevraagd aan Hdnkkk ??
De Wallen zitten er vol mee...........quote:Op maandag 5 maart 2007 23:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is op zich wel klasse ja... Maar aan de andere kant heb ik ook wel respect voor iemand als Amanda. Die geeft gewoon toe aan haar geilheid en heeft schijt aan wat anderen daar van vinden. Ik hou ook wel van dat soort types
Of dat je het maanden niet doet en dan de urge verdwijnt. Dan is het niet zo moeilijk hoor.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:38 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Op zich is het wel logisch...het rustige karakter...de tarot kaarten... haar ontspannings oefeningen etc. Sylvia is gewoon een vrouw die haar lichaam 100% onder controle heeft. Door doelbewust haar libido laag te houden wordt ze minder ontvangkelijk voor allerlei factoren. Sylvia is gewoon een hardstikke sterke vrouw die ook nog eens nadenkt over wat ze doet...
Je vindt dat echt hetzelfde?quote:Op maandag 5 maart 2007 23:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
De Wallen zitten er vol mee...........![]()
Rofl.. dus JapiNo in de "zak" van hdnkkkquote:Op maandag 5 maart 2007 23:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
yup, Brian "houdt ze in bewaring" voor hem..
Anders worden ze maar gestolen...![]()
dat verhaal gaat vanaf vandaag ook niet meer op trouwens. cP zijn persoonlijke eigendommen en daar mag door anderen niet meer aangezeten worden.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
yup, Brian "houdt ze in bewaring" voor hem..
Anders worden ze maar gestolen...![]()
Als je ze kan krijgen...quote:Op maandag 5 maart 2007 23:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is op zich wel klasse ja... Maar aan de andere kant heb ik ook wel respect voor iemand als Amanda. Die geeft gewoon toe aan haar geilheid en heeft schijt aan wat anderen daar van vinden. Ik hou ook wel van dat soort types
Ik hou ook wel van dat soort typesquote:Op maandag 5 maart 2007 23:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je vindt dat echt hetzelfde?Of bedoel je met die knipoog dat je dat niet vindt?
Het interesseert me geen bal wat voor wonderen iemand met z'n vingers kan "bewerkstelligen" als er niet ook een goeie vrijpartij op kan volgen...quote:Op maandag 5 maart 2007 23:40 schreef scanman01 het volgende:
Weet jij veel wat hij met die worstvingertjes van hem doet?
Damn, nu krijg ik weer ranzige Jaap beelden...
Misschen wel in overleg.. ik zou niet weten waarom dat niet zou mogen ?quote:Op maandag 5 maart 2007 23:42 schreef petraa het volgende:
[..]
dat verhaal gaat vanaf vandaag ook niet meer op trouwens. cP zijn persoonlijke eigendommen en daar mag door anderen niet meer aangezeten worden.
Jaap interesseert mij idd ook geen bal eigenlijkquote:Op maandag 5 maart 2007 23:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het interesseert me geen bal wat voor wonderen iemand met z'n vingers kan "bewerkstelligen" als er niet ook een goeie vrijpartij op kan volgen...![]()
Ik ben ook schaakfreak... maar nu even niet. Met wat drank op werkt het niet meer zo lekker.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:44 schreef agter het volgende:
Iemand hier die van schaak houdt?
Ik ben de partijen van Jaap aan het bekijken op
http://www.chessgames.com/perl/chessplayer?pid=92026
Mij ook niet, ik krijg echt kots en moordneigingen als ik die kerel zie.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap interesseert mij idd ook geen bal eigenlijk
Zoveel last heb ik nou ook weer niet van hem, maar al zou het voorbestaan van het menselijk ras afhangen van de sexuele activiteiten tussen Jaap en mij..... dan is dat het einde van het menselijk ras.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:45 schreef petraa het volgende:
Mij ook niet, ik krijg echt kots en moordneigingen als ik die kerel zie.![]()
Dat is toch wel de quote van de dagquote:Op maandag 5 maart 2007 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zoveel last heb ik nou ook weer niet van hem, maar al zou het voorbestaan van het menselijk ras afhangen van de sexuele activiteiten tussen Jaap en mij..... dan is dat het einde van het menselijk ras.
Jij hebt ook niets voor ons over!quote:Op maandag 5 maart 2007 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zoveel last heb ik nou ook weer niet van hem, maar al zou het voorbestaan van het menselijk ras afhangen van de sexuele activiteiten tussen Jaap en mij..... dan is dat het einde van het menselijk ras.
Ik doe al genoeg voor jullie, maar er zijn grenzen, en sex met Jaap is heel ver voorbij die grensquote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 23:51 schreef scanman01 het volgende:
Heb zelfs mijn sig even aangepast (tijdelijk)
Dat wilde ik ook doen, maar was vergeten in te korten. hahahaquote:Op maandag 5 maart 2007 23:51 schreef scanman01 het volgende:
Heb zelfs mijn sig even aangepast (tijdelijk)
Wat zeg je hun namen netjes.............quote:Op maandag 5 maart 2007 23:56 schreef petraa het volgende:
Van mij mogen Amanda en Erik wel thuiskomen nu.
Die zijn geweldig aan het socializen natuurlijk.... Eric dan, Amanda rent verschrikkelijk hard achter bekenden aan die ineens niet meer met haar gezien willen worden.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:56 schreef petraa het volgende:
Had van mij een uur geleden al gemogenquote:Op maandag 5 maart 2007 23:56 schreef petraa het volgende:
Of ze zit op de koffie bij Rogier.........quote:Op maandag 5 maart 2007 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die zijn geweldig aan het socializen natuurlijk.... Eric dan, Amanda rent verschrikkelijk hard achter bekenden aan die ineens niet meer met haar gezien willen worden.
Ik ben netjes opgevoed door me mamsje. En oke Amoebe, maar voor Eric is ut gewoon Eric.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wat zeg je hun namen netjes.............![]()
Ja, dan probeert ze nogmaals uit te leggen dat dat neuken met Brian echt alleen maar voor de kijkcijfers was, verder nix.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:58 schreef Mokum020 het volgende:
Of ze zit op de koffie bij Rogier.........![]()
Hij heet Ericquote:Op maandag 5 maart 2007 23:58 schreef petraa het volgende:
Ik ben netjes opgevoed door me mamsje. En oke Amoebe, maar voor Erik is ut gewoon Erik.![]()
![]()
Ja, en dan vinden de begeleiders haar niet meer terug, want ze lijkt nu op Nena...quote:Op maandag 5 maart 2007 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die zijn geweldig aan het socializen natuurlijk.... Eric dan, Amanda rent verschrikkelijk hard achter bekenden aan die ineens niet meer met haar gezien willen worden.
Amenquote:Op maandag 5 maart 2007 23:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ben netjes opgevoed door me mamsje. En oke Amoebe, maar voor Erik is ut gewoon Erik.![]()
![]()
Ohhh je hebt gelijk, ik tiep het dus al weken verkeerdquote:
En Brian denken dat ze om hem gevochten hebbenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:00 schreef heracles het volgende:
Amanda en Nena catfighting op de rode loper.
Amanda met 3 verschillende bn'ers op het toilet gespot...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:00 schreef heracles het volgende:
Amanda en Nena catfighting op de rode loper.
ja zo kan ik het ook hoor,gewoon met quote veranderenquote:
Geeft nix joh, je bent de enige niet ofzoquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:01 schreef petraa het volgende:
Ohhh je hebt gelijk, ik tiep het dus al weken verkeerd![]()
![]()
Albert Verlinde...Gordon..........en Gerard Joling?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Amanda met 3 verschillende bn'ers op het toilet gespot...
Tegelijk???quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Amanda met 3 verschillende bn'ers op het toilet gespot...
Echt niet!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:02 schreef petraa het volgende:
[..]
ja zo kan ik het ook hoor,gewoon met quote veranderen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:03 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Albert Verlinde...Gordon..........en Gerard Joling?
of is dat Eric?![]()
Eric roept meteen "I did NOT have a sexual relationship with that woman!"quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:03 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Albert Verlinde...Gordon..........en Gerard Joling?
of is dat Eric?![]()
Nou we hebben de beelden van het zoenen al, dus de rest is er makkelijk bij te liegenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric roept meteen "I did NOT have a sexual relationship with that woman!"
Nee...snollie zit op de plee en er staat een nummertjes apparaat..........het is net een afwerkplekquote:
En de Amish komen weer van Oost-Groningen in Duitsland...... dat zou een retourtje geweest zijn dus.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:06 schreef agter het volgende:
Ik vraag me af waar de achternaam van Jaap vandaan komt Amesz klinkt niet echt Nederalnds. Meer als the Amish people of zo.
Waar zou zijn familie vandaan komen? Welk land?
Gokje?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:06 schreef agter het volgende:
Ik vraag me af waar de achternaam van Jaap vandaan komt Amesz klinkt niet echt Nederalnds. Meer als the Amish people of zo.
Waar zou zijn familie vandaan komen? Welk land?
Dan zijn ze voorlopig nog niet terug want ik heb Amanda nog niemand klaar zien krijgen (en genoeg zien proberen)quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:07 schreef Mokum020 het volgende:
Nee...snollie zit op de plee en er staat een nummertjes apparaat..........het is net een afwerkplek![]()
Trekken om getrokken te worden?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nee...snollie zit op de plee en er staat een nummertjes apparaat..........het is net een afwerkplek![]()
Ik had die achternaam nog nooit gehoord...iemand een idee?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
En de Amish komen weer van Oost-Groningen in Duitsland...... dat zou een retourtje geweest zijn dus.
Ja Eric op de ene plee en Snollie op de andere........quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Trekken om getrokken te worden?
Haal een nummertje voor een nummertje?
Ok, sorry...
Maar dan met een schoteltje...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Och, ze kunnen in ieder geval beide vanuit het heren toilet ontvangen...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja Eric op de ene plee en Snollie op de andere........
zou daar ook een rode loper liggen...??![]()
Ja tuurlijk is het een normale naam. Maar bijna alle namen hebben een afkomst en omdat ik deze naam nog nooit gehoord heb, vraag ik mij dit af.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Gewoon een normale naam joh.
Je typt al weken mijn naamquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Ohhh je hebt gelijk, ik tiep het dus al weken verkeerd![]()
![]()
Dan ga je toch lekker naar bed?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Zijn de streams zo saai? Dat er dit soort slechte grappen gemaakt moeten worden.
Met die z aan het eind denk ik dat het gewoon van het ouderwetse Ameszoon afstamt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:09 schreef agter het volgende:
Ik had die achternaam nog nooit gehoord...iemand een idee?
Tja ik vind Erik met een K leuker dan eric met een C.quote:
Ze doet er ook niet veel moeite voorquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zijn ze voorlopig nog niet terug want ik heb Amanda nog niemand klaar zien krijgen (en genoeg zien proberen)
Blijf in jezelf geloven!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:12 schreef agter het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is het een normale naam. Maar bijna alle namen hebben een afkomst en omdat ik deze naam nog nooit gehoord heb, vraag ik mij dit af.
Gewoon een normale vraag toch?
Leg eens uit aub?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Zijn de streams zo saai? Dat er dit soort slechte grappen gemaakt moeten worden.
Jokkebrokquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja ik vind Erik met een K leuker dan eric met een C.![]()
![]()
Het gaat al 2 over wat eric en amanda al dan niet op het toilet zouden doen... Even leuk, daarna mag het wel weer over de streams gaan.quote:
Film..................quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het gaat al 2 over wat eric en amanda al dan niet op het toilet zouden doen... Even leuk, daarna mag het wel weer over de streams gaan.
Klinkt wel logisch dat ze in Engeland de 'z' van 'zoon' er achter zetten......quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met die z aan het eind denk ik dat het gewoon van het ouderwetse Ameszoon afstamt.
Ames in Nederland geen voorkomende voornaam meer maar in Engeland wel.
De naam Ames betekent overigens "vriend"
Ok we gaan het over de streams hebben. Ze kijken naar de film allemaal, behalve Eric en Amoebe.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het gaat al 2 over wat eric en amanda al dan niet op het toilet zouden doen... Even leuk, daarna mag het wel weer over de streams gaan.
toilet en streams... ik voel een flauw saaie grap aankomenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik vind petraa met dubbel A ook leukquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja ik vind Erik met een K leuker dan eric met een C.![]()
![]()
Zouden die ergens op een toilet zitten?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Ok we gaan het over de streams hebben. Ze kijken naar de film allemaal, behalve Eric en Amoebe.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Ok we gaan het over de streams hebben. Ze kijken naar de film allemaal, behalve Eric en Amoebe.
Ik was korter van stof.......(kost moeite maar ok)quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Er zijn nu geen streams, alleen maar CAPS.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik wilde het erachter zetten, maar vond het er zo dik bovenop leggen dan.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zouden die ergens op een toilet zitten?
![]()
![]()
![]()
Scanman zonder 01 is nog steeds spoorloosquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind petraa met dubbel A ook leuk![]()
![]()
Ow my God........wat krijg ik nu?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:17 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hey Mokumpje, je bent vandaag 14 dagen op FOK!![]()
Pfff het is een Franse vervorming van de Hebreeuwse naam Amos, dat Ames dus hier niet meer voorkomt wil niet zeggen dat het 400 jaar geleden niet voorkwam...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Klinkt wel logisch dat ze in Engeland de 'z' van 'zoon' er achter zetten......
Die zijn ehmmm ........... buiten beeld, net zoals zdngmw. Sil en huub zitten gezellig naast elkaar op de bank.quote:
Dat soort dingen vind ik nou gewoon leuk om te weten!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pfff het is een Franse vervorming van de Hebreeuwse naam Amos, dat Ames dus hier niet meer voorkomt wil niet zeggen dat het 400 jaar geleden niet voorkwam...
En toen was die z van zoon ook in Nederland gewoon gebruikelijk.
Tja, daar heb jij weer gelijk in!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij heet toch Jaap Amesz, hoe kun je dan uberhaupt al beweren dat die naam niet meer in NL voorkomt![]()
Ik ook!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:21 schreef Mokum020 het volgende:
Daar zijn ze......................
(shit..wilde net gaan slapen)
Ik pijp je wel ff joh..... anders moet je in de rij van Amanda of Eric aansluiten en dat wordt nix.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:21 schreef Mokum020 het volgende:
Daar zijn ze......................
(shit..wilde net gaan slapen)
Ik stelde dat het van Ameszoon afkomt, en de Franse voornaam Ames komt in Nederland iig niet meer voor, in Engeland nog wel.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij heet toch Jaap Amesz, hoe kun je dan uberhaupt al beweren dat die naam niet meer in NL voorkomt![]()
Helder betoog!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb ik ook.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom heb ik zo'n kutgeluid op stream1 !?![]()
Dat was ik ooit zelf, maar was m'n wachtwoord kwijtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:18 schreef Prospera het volgende:
[..]
Scanman zonder 01 is nog steeds spoorloos![]()
KLOON!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was ik ooit zelf, maar was m'n wachtwoord kwijt
Nu kun je die gewoon opvragen, maar toen vond ik dat een stuk lastiger.
Diva hè?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:26 schreef pronkjewail het volgende:
Nasty blijft demonstratief (?) op de bank zitten terwijl de rest in d ekeuken naar de verhalen van eric en amanda luistert...
Ze is inderdaad lekker enthousiast.............NOTquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:26 schreef pronkjewail het volgende:
Nasty blijft demonstratief (?) op de bank zitten terwijl de rest in d ekeuken naar de verhalen van eric en amanda luistert...
Maar het geluid van de film is wel uit...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
KLOON!![]()
![]()
Het boeit Nasty allemaal bar weinig...
walgelijk , je weet het intussen van haar maar toch elke keer weerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:27 schreef Prospera het volgende:
Oww, Natas kijkt heel erg kwaad bij de aandacht aan Eric&Amanda met hun zonnebrillen op.
Wat een gelul zeg, alsof andere bezoekers wel een goody bag voor al hun huisgenoten krijgenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:28 schreef avonne het volgende:
Natasia is boos dat ze geen goody bag krijgt
Amanda "neem die van mij, Natasia"
Natasia "Neeeeeeee, dat hoeft niet"
Hebberig is die Nataas. Lekker graaien...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Nasty vindt het niet leuk dat ze geen goody bag heeft gekregen!?
Het went maar niet.............................quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:29 schreef Sporti het volgende:
[..]
walgelijk , je weet het intussen van haar maar toch elke keer weer![]()
We hadden gelijk!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:31 schreef Mokum020 het volgende:
Zie je........Eric bleef zo lang op de wc..........volgens Snollie............
ik wist het...
Dat weet ikquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was ik ooit zelf, maar was m'n wachtwoord kwijt
Nu kun je die gewoon opvragen, maar toen vond ik dat een stuk lastiger.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:27 schreef demins het volgende:
Jaap 'bedenkt' vragen als een kind van vijf!![]()
Huh wat leg uit?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:31 schreef Mokum020 het volgende:
Zie je........Eric bleef zo lang op de wc..........volgens Snollie............
ik wist het...
of geneukt of cokequote:
Weinig fantasie voor nodig............quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:35 schreef agter het volgende:
[..]
Eric heeft oude vriendjes ontmoet op het toilet...en dat was errug gezelli!
Nou, dan heeft Nena het zwaar. De hele dag belspelletjes op Tien en daarna in de avond ook nog Flyeren voor Tien...tjemig!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda en Eric doen alsof Nena en Stacey flyergirls waren
www.geenstijl.nlquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:38 schreef Pavement het volgende:
huub telefoon of je ff tv wil maken kudt kabouter
Zo ik word er gek van!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:30 schreef tipsch het volgende:
er zit een irritante storing in de audio van stream 1
Kolere zeg, wat kan die Natasia een drama maken om nixquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Smile, you are on camera now .....
[afbeelding]
Weet niet, kijk even hoe die loopt, als dat lastig gaat dan weet ik genoeg. Dan is het niet de coke, maar dat andere.quote:
Duurt even voor je tienduizend euro hebt terug verdient met een basisloon!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:38 schreef agter het volgende:
[..]
Nou, dan heeft Nena het zwaar. De hele dag belspelletjes op Tien en daarna in de avond ook nog Flyeren voor Tien...tjemig!
Mwuah volgens mij hebben ze alleen veel gezopenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:40 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Weet niet, kijk even hoe die loopt, als dat lastig gaat dan weet ik genoeg. Dan is het niet de coke, maar dat andere.
Welkom in 1999 2007quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:39 schreef koppiesoep het volgende:
Ik heb een sneller programma op mijn pc laten zetten (zat voor die tijd nog te internetten via de telefoonkabel) en ik kan vanaf vandaag de streams volgen.
![]()
![]()
![]()
Het hoort gewoon bij zijn outfit!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:41 schreef Prospera het volgende:
Huub vraagt Eric de zonnebril af te doen, "please dont, "
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:39 schreef koppiesoep het volgende:
Ik heb een sneller programma op mijn pc laten zetten (zat voor die tijd nog te internetten via de telefoonkabel) en ik kan vanaf vandaag de streams volgen.
![]()
![]()
![]()
Ik denk wel dat het iets wits was in ieder geval.quote:
Hét woord viel weer, diverse malen.....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:43 schreef Missy_1974 het volgende:
brian heeft een hele rare bui
Ze heeft t doorgeslikt (zonder knoeien)quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:43 schreef Mokum020 het volgende:
Iemand nog hobbyvlekken gespot op de jurk van Snollie? Ik hoorde er net iets over en ik wil zekerheid...........![]()
![]()
En bevalt het? Dat gelovig zijn?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:34 schreef Pavement het volgende:
ik heb vandaag gebeden (voor het eerst) LAAT BRIAN AUB 1x niet draaien god please
OTquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Hét woord viel weer, diverse malen.....
NENA
Nee Brian zei dat hij het DNA van haar lippen kon laten checken of het echt een brief van haar zus wasquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Amanda herkent haar zus aan dr lippen?!
Brian gaat vanaf nu elke 5 minuten er iets over vragenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Hét woord viel weer, diverse malen.....
NENA
Vervolgens zei Amanda toch echt: "Ja dit zijn haar lippen..."quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee Brian zei dat hij het DNA van haar lippen kon laten checken of het echt een brief van haar zus was
Hoe kan dat nou? Nena moet 20 uur per dag werken voor Tien om haar 10.000 euro terug te betalen...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:46 schreef akveor het volgende:
[..]
OT
Nena is top... .ik heb vaf gelopen nacht nog met d'r gechat....
Oh god, Brian is wel heel para aan t worden brotherquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nee Brian zei dat hij het DNA van haar lippen kon laten checken of het echt een brief van haar zus was
Welke lippen zei hij er niet bij zeker?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nou gewoon via d'r Hyves...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:47 schreef agter het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Nena moet 20 uur per dag werken voor Tien om haar 10.000 euro terug te betalen...
Tjongejonge hee nooit een brief ontvangen met een lipstickmondje erop zekerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:47 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Welke lippen zei hij er niet bij zeker?![]()
Scheelt toch echt een keer lopen steedsquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:48 schreef MarkNMGN het volgende:
Brian denkt dat je moet darten met 6 pijlen
Doe dr maar de groetjes dan! Zeg maar goed gedaan Neentje, je doet het prima allemaal!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:46 schreef akveor het volgende:
[..]
OT
Nena is top... .ik heb vaf gelopen nacht nog met d'r gechat....
Welk deel snap je niet?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Tjongejonge hee nooit een brief ontvangen met een lipstickmondje erop zeker![]()
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:47 schreef agter het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Nena moet 20 uur per dag werken voor Tien om haar 10.000 euro terug te betalen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |