KLOON!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was ik ooit zelf, maar was m'n wachtwoord kwijt
Nu kun je die gewoon opvragen, maar toen vond ik dat een stuk lastiger.
Diva hè?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:26 schreef pronkjewail het volgende:
Nasty blijft demonstratief (?) op de bank zitten terwijl de rest in d ekeuken naar de verhalen van eric en amanda luistert...
Ze is inderdaad lekker enthousiast.............NOTquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:26 schreef pronkjewail het volgende:
Nasty blijft demonstratief (?) op de bank zitten terwijl de rest in d ekeuken naar de verhalen van eric en amanda luistert...
Maar het geluid van de film is wel uit...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
KLOON!![]()
![]()
Het boeit Nasty allemaal bar weinig...
walgelijk , je weet het intussen van haar maar toch elke keer weerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:27 schreef Prospera het volgende:
Oww, Natas kijkt heel erg kwaad bij de aandacht aan Eric&Amanda met hun zonnebrillen op.
Wat een gelul zeg, alsof andere bezoekers wel een goody bag voor al hun huisgenoten krijgenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:28 schreef avonne het volgende:
Natasia is boos dat ze geen goody bag krijgt
Amanda "neem die van mij, Natasia"
Natasia "Neeeeeeee, dat hoeft niet"
Hebberig is die Nataas. Lekker graaien...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Nasty vindt het niet leuk dat ze geen goody bag heeft gekregen!?
Het went maar niet.............................quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:29 schreef Sporti het volgende:
[..]
walgelijk , je weet het intussen van haar maar toch elke keer weer![]()
We hadden gelijk!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:31 schreef Mokum020 het volgende:
Zie je........Eric bleef zo lang op de wc..........volgens Snollie............
ik wist het...
Dat weet ikquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was ik ooit zelf, maar was m'n wachtwoord kwijt
Nu kun je die gewoon opvragen, maar toen vond ik dat een stuk lastiger.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:27 schreef demins het volgende:
Jaap 'bedenkt' vragen als een kind van vijf!![]()
Huh wat leg uit?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:31 schreef Mokum020 het volgende:
Zie je........Eric bleef zo lang op de wc..........volgens Snollie............
ik wist het...
of geneukt of cokequote:
Weinig fantasie voor nodig............quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:35 schreef agter het volgende:
[..]
Eric heeft oude vriendjes ontmoet op het toilet...en dat was errug gezelli!
Nou, dan heeft Nena het zwaar. De hele dag belspelletjes op Tien en daarna in de avond ook nog Flyeren voor Tien...tjemig!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda en Eric doen alsof Nena en Stacey flyergirls waren
www.geenstijl.nlquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:38 schreef Pavement het volgende:
huub telefoon of je ff tv wil maken kudt kabouter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |