KLOON!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was ik ooit zelf, maar was m'n wachtwoord kwijt
Nu kun je die gewoon opvragen, maar toen vond ik dat een stuk lastiger.
Diva hè?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:26 schreef pronkjewail het volgende:
Nasty blijft demonstratief (?) op de bank zitten terwijl de rest in d ekeuken naar de verhalen van eric en amanda luistert...
Ze is inderdaad lekker enthousiast.............NOTquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:26 schreef pronkjewail het volgende:
Nasty blijft demonstratief (?) op de bank zitten terwijl de rest in d ekeuken naar de verhalen van eric en amanda luistert...
Maar het geluid van de film is wel uit...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
KLOON!![]()
![]()
Het boeit Nasty allemaal bar weinig...
walgelijk , je weet het intussen van haar maar toch elke keer weerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:27 schreef Prospera het volgende:
Oww, Natas kijkt heel erg kwaad bij de aandacht aan Eric&Amanda met hun zonnebrillen op.
Wat een gelul zeg, alsof andere bezoekers wel een goody bag voor al hun huisgenoten krijgenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:28 schreef avonne het volgende:
Natasia is boos dat ze geen goody bag krijgt
Amanda "neem die van mij, Natasia"
Natasia "Neeeeeeee, dat hoeft niet"
Hebberig is die Nataas. Lekker graaien...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Nasty vindt het niet leuk dat ze geen goody bag heeft gekregen!?
Het went maar niet.............................quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:29 schreef Sporti het volgende:
[..]
walgelijk , je weet het intussen van haar maar toch elke keer weer![]()
We hadden gelijk!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:31 schreef Mokum020 het volgende:
Zie je........Eric bleef zo lang op de wc..........volgens Snollie............
ik wist het...
Dat weet ikquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was ik ooit zelf, maar was m'n wachtwoord kwijt
Nu kun je die gewoon opvragen, maar toen vond ik dat een stuk lastiger.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:27 schreef demins het volgende:
Jaap 'bedenkt' vragen als een kind van vijf!![]()
Huh wat leg uit?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:31 schreef Mokum020 het volgende:
Zie je........Eric bleef zo lang op de wc..........volgens Snollie............
ik wist het...
of geneukt of cokequote:
Weinig fantasie voor nodig............quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:35 schreef agter het volgende:
[..]
Eric heeft oude vriendjes ontmoet op het toilet...en dat was errug gezelli!
Nou, dan heeft Nena het zwaar. De hele dag belspelletjes op Tien en daarna in de avond ook nog Flyeren voor Tien...tjemig!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda en Eric doen alsof Nena en Stacey flyergirls waren
www.geenstijl.nlquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:38 schreef Pavement het volgende:
huub telefoon of je ff tv wil maken kudt kabouter
Zo ik word er gek van!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:30 schreef tipsch het volgende:
er zit een irritante storing in de audio van stream 1
Kolere zeg, wat kan die Natasia een drama maken om nixquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Smile, you are on camera now .....
[afbeelding]
Weet niet, kijk even hoe die loopt, als dat lastig gaat dan weet ik genoeg. Dan is het niet de coke, maar dat andere.quote:
Duurt even voor je tienduizend euro hebt terug verdient met een basisloon!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:38 schreef agter het volgende:
[..]
Nou, dan heeft Nena het zwaar. De hele dag belspelletjes op Tien en daarna in de avond ook nog Flyeren voor Tien...tjemig!
Mwuah volgens mij hebben ze alleen veel gezopenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:40 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Weet niet, kijk even hoe die loopt, als dat lastig gaat dan weet ik genoeg. Dan is het niet de coke, maar dat andere.
Welkom in 1999 2007quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:39 schreef koppiesoep het volgende:
Ik heb een sneller programma op mijn pc laten zetten (zat voor die tijd nog te internetten via de telefoonkabel) en ik kan vanaf vandaag de streams volgen.
![]()
![]()
![]()
Het hoort gewoon bij zijn outfit!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:41 schreef Prospera het volgende:
Huub vraagt Eric de zonnebril af te doen, "please dont, "
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:39 schreef koppiesoep het volgende:
Ik heb een sneller programma op mijn pc laten zetten (zat voor die tijd nog te internetten via de telefoonkabel) en ik kan vanaf vandaag de streams volgen.
![]()
![]()
![]()
Ik denk wel dat het iets wits was in ieder geval.quote:
Hét woord viel weer, diverse malen.....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:43 schreef Missy_1974 het volgende:
brian heeft een hele rare bui
Ze heeft t doorgeslikt (zonder knoeien)quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:43 schreef Mokum020 het volgende:
Iemand nog hobbyvlekken gespot op de jurk van Snollie? Ik hoorde er net iets over en ik wil zekerheid...........![]()
![]()
En bevalt het? Dat gelovig zijn?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:34 schreef Pavement het volgende:
ik heb vandaag gebeden (voor het eerst) LAAT BRIAN AUB 1x niet draaien god please
OTquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Hét woord viel weer, diverse malen.....
NENA
Nee Brian zei dat hij het DNA van haar lippen kon laten checken of het echt een brief van haar zus wasquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Amanda herkent haar zus aan dr lippen?!
Brian gaat vanaf nu elke 5 minuten er iets over vragenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Hét woord viel weer, diverse malen.....
NENA
Vervolgens zei Amanda toch echt: "Ja dit zijn haar lippen..."quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee Brian zei dat hij het DNA van haar lippen kon laten checken of het echt een brief van haar zus was
Hoe kan dat nou? Nena moet 20 uur per dag werken voor Tien om haar 10.000 euro terug te betalen...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:46 schreef akveor het volgende:
[..]
OT
Nena is top... .ik heb vaf gelopen nacht nog met d'r gechat....
Oh god, Brian is wel heel para aan t worden brotherquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nee Brian zei dat hij het DNA van haar lippen kon laten checken of het echt een brief van haar zus was
Welke lippen zei hij er niet bij zeker?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nou gewoon via d'r Hyves...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:47 schreef agter het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Nena moet 20 uur per dag werken voor Tien om haar 10.000 euro terug te betalen...
Tjongejonge hee nooit een brief ontvangen met een lipstickmondje erop zekerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:47 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Welke lippen zei hij er niet bij zeker?![]()
Scheelt toch echt een keer lopen steedsquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:48 schreef MarkNMGN het volgende:
Brian denkt dat je moet darten met 6 pijlen
Doe dr maar de groetjes dan! Zeg maar goed gedaan Neentje, je doet het prima allemaal!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:46 schreef akveor het volgende:
[..]
OT
Nena is top... .ik heb vaf gelopen nacht nog met d'r gechat....
Welk deel snap je niet?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Tjongejonge hee nooit een brief ontvangen met een lipstickmondje erop zeker![]()
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:47 schreef agter het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Nena moet 20 uur per dag werken voor Tien om haar 10.000 euro terug te betalen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |