Hoezo dat danquote:Op maandag 5 maart 2007 22:35 schreef oranjekoek het volgende:
Van het rokershoekje! Denk je niet?
Nee dat wilde niemand blijkbaarquote:Op maandag 5 maart 2007 22:39 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Hoezo dat dankan gelukkig weer reageren
wilde niet de laatste post hebben
![]()
![]()
ga me zo lekker weer een peukie opsteken![]()
*met sigaretje aan om het hoekje gluurt*quote:Op maandag 5 maart 2007 22:43 schreef LudoSanders het volgende:
Het rokershoekje is ten dode opgeschreven.
hmm *denkt er even over na*quote:Op maandag 5 maart 2007 22:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
*met sigaretje aan om het hoekje gluurt*![]()
Waarom?![]()
Dat is wel bed roeft!quote:Op maandag 5 maart 2007 22:57 schreef Broekpaling het volgende:
Ben er weer, moest even een kleuter de les wijzen in Lifestyle.
Dat jong weet niks van het nut van een bed.![]()
Vindt je? Ik vind je nogal vijandig overkomen..quote:Op maandag 5 maart 2007 23:00 schreef Broekpaling het volgende:
Verschil boxspring en een "gewoon" bed
Wat heb ik daar toch een volwassen reactie gezet.
Hoezo?quote:Op maandag 5 maart 2007 22:43 schreef LudoSanders het volgende:
Het rokershoekje is ten dode opgeschreven.
Puur stemmingmakerij.quote:
Ik ben erbij gekomenquote:Op maandag 5 maart 2007 23:02 schreef oranjekoek het volgende:
ik mis QB en PeZu en BeeDee en morp (met een kleine m) en Tezz en Tyler en..noem maar op. Iedereen blijft weg en gaat zijn sigaretje ergens anders roken.
gezellig nog meer mensen die mee rokenquote:Op maandag 5 maart 2007 22:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
*met sigaretje aan om het hoekje gluurt*![]()
Waarom?![]()
Inderdaad!quote:Op maandag 5 maart 2007 23:00 schreef Broekpaling het volgende:
Verschil boxspring en een "gewoon" bed
Wat heb ik daar toch een volwassen reactie gezet.
Jaa inderdaad!quote:Op maandag 5 maart 2007 23:03 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik ben erbij gekomen
Maar PeZu blijft inenen weg
Hoi, ik had wel eens rokershoekje zien staan, en nu dat het einde nabij is, ik dacht ik klop voorzichtig aan!quote:Op maandag 5 maart 2007 23:04 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
gezellig nog meer mensen die mee rokenik ga me zo ook weer peukie opsteken..
haha nee ik ben niet verdrietigquote:Op maandag 5 maart 2007 23:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hoi, ik had wel eens rokershoekje zien staan, en nu dat het einde nabij is, ik dacht ik klop voorzichtig aan!
![]()
Oranjekoek is verdrietig, sigaretten op?![]()
Maar waar zit ie dan? waar o waar.. kan je hier ook een gedicht over schrijven maaike? wherefore art thouquote:Op maandag 5 maart 2007 23:03 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik ben erbij gekomen
Maar PeZu blijft inenen weg
ook slim. heb laatst ook gelijk paar pakjes gehaald.. hoef je tenminste niet altijd weer nieuwe te halenquote:Op maandag 5 maart 2007 23:12 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha nee ik ben niet verdrietigIk sla altijd voor een week in dus ik hoef vrijdag pas weer sigaretten te halen.
Ik koop elke vrijdag 5 of 6 pakjes, hangt ervanaf hoeveel ik over heb. Er zijn vrijdagen dat ik nog 3 pakjes over heb. Maar het komt ook wel voor dat ik het net haal tot vrijdagquote:Op maandag 5 maart 2007 23:17 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
ook slim. heb laatst ook gelijk paar pakjes gehaald.. hoef je tenminste niet altijd weer nieuwe te halenhoeveel pakjes koop je dan?
Geniet ervan!quote:Op maandag 5 maart 2007 23:18 schreef Rekkie het volgende:
Ik niet weet waar PeZu is.....
Ik zondig weer
Slim, zorg ook altijd voor een reservevooraadje!quote:Op maandag 5 maart 2007 23:12 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha nee ik ben niet verdrietigIk sla altijd voor een week in dus ik hoef vrijdag pas weer sigaretten te halen.
Het ligt er bij mij aan of mijn buurvrouw in ontkenningsfase langs is geweest....quote:Op maandag 5 maart 2007 23:20 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik koop elke vrijdag 5 of 6 pakjes, hangt ervanaf hoeveel ik over heb. Er zijn vrijdagen dat ik nog 3 pakjes over heb. Maar het komt ook wel voor dat ik het net haal tot vrijdag.
hahah zozo wat een verschil.. maar wel goedquote:Op maandag 5 maart 2007 23:20 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik koop elke vrijdag 5 of 6 pakjes, hangt ervanaf hoeveel ik over heb. Er zijn vrijdagen dat ik nog 3 pakjes over heb. Maar het komt ook wel voor dat ik het net haal tot vrijdag.
haha nee in het openbaar durf je al bijna geen peuk meer op te stekenquote:Op maandag 5 maart 2007 23:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Slim, zorg ook altijd voor een reservevooraadje!
Het is hier wel gezellig, geen boze blikken bij het opsteken van een peuk!![]()
Nu nog?quote:Op maandag 5 maart 2007 23:25 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hahah zozo wat een verschil.. maar wel goedik ga zo even naar de stad.. dan ga ik ook wel zondigen
![]()
hahaa ze rookt met je mee maar ze is niet verslaafd?quote:Op maandag 5 maart 2007 23:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het ligt er bij mij aan of mijn buurvrouw in ontkenningsfase langs is geweest....![]()
Nee idd, laat staan in een kroeg.....quote:Op maandag 5 maart 2007 23:27 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha nee in het openbaar durf je al bijna geen peuk meer op te steken
quote:Op maandag 5 maart 2007 23:27 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Mag je eigenlijk geen cola drinken dan?
Zoiets, soms heeft ze gewoon zo veel zin in een sigaret dat ze gezellig bij mij een wijntje komt doen....!quote:Op maandag 5 maart 2007 23:28 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaa ze rookt met je mee maar ze is niet verslaafd?
allemachtig.. droom je ook over metallica? dat kan bijna niet andersquote:Op maandag 5 maart 2007 23:28 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga nog even een uurtje m'n Metallica boek lezen en dan maar weer te bed.
Een goede avond/nacht iedereen!![]()
niet biertje en peuken?quote:Op maandag 5 maart 2007 23:30 schreef LudoSanders het volgende:
Cola en peuken, de combinatie waar ik doordeweeks mijn avonden mee rond kom.
haha nee dan is cola niet ideaal inderdaadquote:Op maandag 5 maart 2007 23:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik moet gewicht kwijt en cola helpt niet
Ja drank wil ook wel helpen. die twee gaan gewoon samen. Drank en sigarettenquote:Op maandag 5 maart 2007 23:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zoiets, soms heeft ze gewoon zo veel zin in een sigaret dat ze gezellig bij mij een wijntje komt doen....!![]()
Ik drink geen alcohol.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |