Hoezo dat danquote:Op maandag 5 maart 2007 22:35 schreef oranjekoek het volgende:
Van het rokershoekje! Denk je niet?
Nee dat wilde niemand blijkbaarquote:Op maandag 5 maart 2007 22:39 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Hoezo dat dankan gelukkig weer reageren
wilde niet de laatste post hebben
![]()
![]()
ga me zo lekker weer een peukie opsteken![]()
*met sigaretje aan om het hoekje gluurt*quote:Op maandag 5 maart 2007 22:43 schreef LudoSanders het volgende:
Het rokershoekje is ten dode opgeschreven.
hmm *denkt er even over na*quote:Op maandag 5 maart 2007 22:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
*met sigaretje aan om het hoekje gluurt*![]()
Waarom?![]()
Dat is wel bed roeft!quote:Op maandag 5 maart 2007 22:57 schreef Broekpaling het volgende:
Ben er weer, moest even een kleuter de les wijzen in Lifestyle.
Dat jong weet niks van het nut van een bed.![]()
Vindt je? Ik vind je nogal vijandig overkomen..quote:Op maandag 5 maart 2007 23:00 schreef Broekpaling het volgende:
Verschil boxspring en een "gewoon" bed
Wat heb ik daar toch een volwassen reactie gezet.
Hoezo?quote:Op maandag 5 maart 2007 22:43 schreef LudoSanders het volgende:
Het rokershoekje is ten dode opgeschreven.
Puur stemmingmakerij.quote:
Ik ben erbij gekomenquote:Op maandag 5 maart 2007 23:02 schreef oranjekoek het volgende:
ik mis QB en PeZu en BeeDee en morp (met een kleine m) en Tezz en Tyler en..noem maar op. Iedereen blijft weg en gaat zijn sigaretje ergens anders roken.
gezellig nog meer mensen die mee rokenquote:Op maandag 5 maart 2007 22:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
*met sigaretje aan om het hoekje gluurt*![]()
Waarom?![]()
Inderdaad!quote:Op maandag 5 maart 2007 23:00 schreef Broekpaling het volgende:
Verschil boxspring en een "gewoon" bed
Wat heb ik daar toch een volwassen reactie gezet.
Jaa inderdaad!quote:Op maandag 5 maart 2007 23:03 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik ben erbij gekomen
Maar PeZu blijft inenen weg
Hoi, ik had wel eens rokershoekje zien staan, en nu dat het einde nabij is, ik dacht ik klop voorzichtig aan!quote:Op maandag 5 maart 2007 23:04 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
gezellig nog meer mensen die mee rokenik ga me zo ook weer peukie opsteken..
haha nee ik ben niet verdrietigquote:Op maandag 5 maart 2007 23:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hoi, ik had wel eens rokershoekje zien staan, en nu dat het einde nabij is, ik dacht ik klop voorzichtig aan!
![]()
Oranjekoek is verdrietig, sigaretten op?![]()
Maar waar zit ie dan? waar o waar.. kan je hier ook een gedicht over schrijven maaike? wherefore art thouquote:Op maandag 5 maart 2007 23:03 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik ben erbij gekomen
Maar PeZu blijft inenen weg
ook slim. heb laatst ook gelijk paar pakjes gehaald.. hoef je tenminste niet altijd weer nieuwe te halenquote:Op maandag 5 maart 2007 23:12 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha nee ik ben niet verdrietigIk sla altijd voor een week in dus ik hoef vrijdag pas weer sigaretten te halen.
Ik koop elke vrijdag 5 of 6 pakjes, hangt ervanaf hoeveel ik over heb. Er zijn vrijdagen dat ik nog 3 pakjes over heb. Maar het komt ook wel voor dat ik het net haal tot vrijdagquote:Op maandag 5 maart 2007 23:17 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
ook slim. heb laatst ook gelijk paar pakjes gehaald.. hoef je tenminste niet altijd weer nieuwe te halenhoeveel pakjes koop je dan?
Geniet ervan!quote:Op maandag 5 maart 2007 23:18 schreef Rekkie het volgende:
Ik niet weet waar PeZu is.....
Ik zondig weer
Slim, zorg ook altijd voor een reservevooraadje!quote:Op maandag 5 maart 2007 23:12 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha nee ik ben niet verdrietigIk sla altijd voor een week in dus ik hoef vrijdag pas weer sigaretten te halen.
Het ligt er bij mij aan of mijn buurvrouw in ontkenningsfase langs is geweest....quote:Op maandag 5 maart 2007 23:20 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik koop elke vrijdag 5 of 6 pakjes, hangt ervanaf hoeveel ik over heb. Er zijn vrijdagen dat ik nog 3 pakjes over heb. Maar het komt ook wel voor dat ik het net haal tot vrijdag.
hahah zozo wat een verschil.. maar wel goedquote:Op maandag 5 maart 2007 23:20 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik koop elke vrijdag 5 of 6 pakjes, hangt ervanaf hoeveel ik over heb. Er zijn vrijdagen dat ik nog 3 pakjes over heb. Maar het komt ook wel voor dat ik het net haal tot vrijdag.
haha nee in het openbaar durf je al bijna geen peuk meer op te stekenquote:Op maandag 5 maart 2007 23:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Slim, zorg ook altijd voor een reservevooraadje!
Het is hier wel gezellig, geen boze blikken bij het opsteken van een peuk!![]()
Nu nog?quote:Op maandag 5 maart 2007 23:25 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hahah zozo wat een verschil.. maar wel goedik ga zo even naar de stad.. dan ga ik ook wel zondigen
![]()
hahaa ze rookt met je mee maar ze is niet verslaafd?quote:Op maandag 5 maart 2007 23:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het ligt er bij mij aan of mijn buurvrouw in ontkenningsfase langs is geweest....![]()
Nee idd, laat staan in een kroeg.....quote:Op maandag 5 maart 2007 23:27 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha nee in het openbaar durf je al bijna geen peuk meer op te steken
quote:Op maandag 5 maart 2007 23:27 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Mag je eigenlijk geen cola drinken dan?
Zoiets, soms heeft ze gewoon zo veel zin in een sigaret dat ze gezellig bij mij een wijntje komt doen....!quote:Op maandag 5 maart 2007 23:28 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaa ze rookt met je mee maar ze is niet verslaafd?
allemachtig.. droom je ook over metallica? dat kan bijna niet andersquote:Op maandag 5 maart 2007 23:28 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga nog even een uurtje m'n Metallica boek lezen en dan maar weer te bed.
Een goede avond/nacht iedereen!![]()
niet biertje en peuken?quote:Op maandag 5 maart 2007 23:30 schreef LudoSanders het volgende:
Cola en peuken, de combinatie waar ik doordeweeks mijn avonden mee rond kom.
haha nee dan is cola niet ideaal inderdaadquote:Op maandag 5 maart 2007 23:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik moet gewicht kwijt en cola helpt niet
Ja drank wil ook wel helpen. die twee gaan gewoon samen. Drank en sigarettenquote:Op maandag 5 maart 2007 23:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zoiets, soms heeft ze gewoon zo veel zin in een sigaret dat ze gezellig bij mij een wijntje komt doen....!![]()
Ik drink geen alcohol.quote:
Nou, dat gaat niet op als je ontkent dat je rookt, koffie, sapjes, water alles kan dan!quote:Op maandag 5 maart 2007 23:34 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja drank wil ook wel helpen. die twee gaan gewoon samen. Drank en sigaretten
quote:Op maandag 5 maart 2007 23:38 schreef oranjekoek het volgende:
Ik drink elke avond wel een glaasje wijn
Ja dat is waar! Samen is leuker.. Met mijn zwangerschappen ben ik gestopt maar heb toen de draad weer opgepakt.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou, dat gaat niet op als je ontkent dat je rookt, koffie, sapjes, water alles kan dan!![]()
Is niet erg, ze haalt wel af en toe een pakje voor me en samen roken is wel gezelliger.![]()
ja koffie drink ik ook de hele dag.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:40 schreef LudoSanders het volgende:
Koffie en een peukje, het mooiste moment van de ochtend.
Maar voor nu, vuurtje?quote:Op maandag 5 maart 2007 23:42 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja dat is waar! Samen is leuker.. Met mijn zwangerschappen ben ik gestopt maar heb toen de draad weer opgepakt.Nu is het nog veel moeilijker dan toen. Dus stoppen komt ooit nog wel waarschijnlijk
Maar het gaat om de eerste bakje met het eerste peukje van de dag.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:44 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ja koffie drink ik ook de hele dag.
quote:Op maandag 5 maart 2007 23:40 schreef LudoSanders het volgende:
Koffie en een peukje, het mooiste moment van de ochtend dag.
In nachthemd met slaperig hoofd en de krant!quote:Op maandag 5 maart 2007 23:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar het gaat om de eerste bakje met het eerste peukje van de dag.
thee met peukie is beterquote:Op maandag 5 maart 2007 23:44 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ja koffie drink ik ook de hele dag.
kloklokloklokloklokquote:Op maandag 5 maart 2007 23:44 schreef LudoSanders het volgende:
Samen alcohol nuttigen is nog vele malen beter.
Ik drink altijd eerst 2 koppen koffie. Mijn eerste peuk komt vaak pas een uur nadat ik wakker ben. Ik moet er niet aan denken om meteen een op te steken hahaquote:Op maandag 5 maart 2007 23:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar het gaat om de eerste bakje met het eerste peukje van de dag.
Nee, dat is waar, eerst even de krant pakken, koffie zetten, wel echte uit een koffiezetter, dan uit het raam kijken, beddegoed rechtleggen, broodje smeren, opeten, kopje koffie inschenken krant opendoen en peukje erbij.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:51 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik drink altijd eerst 2 koppen koffie. Mijn eerste peuk komt vaak pas een uur nadat ik wakker ben. Ik moet er niet aan denken om meteen een op te steken haha
Als ik wakker word moet ik eerst allemaal mondjes voeden trouwens hahaa smorgens komt Tim bij ons die meteen eruit wil..of het nu 5, 6 of 7 uur is.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
In nachthemd met slaperig hoofd en de krant!![]()
slaap lekkerquote:Op maandag 5 maart 2007 23:53 schreef LudoSanders het volgende:
Zo ik heb de laatste weer op, ik ga jullie verlaten, morgen weer vroeg dag. Toedeledokie!
slaap lekker!quote:Op maandag 5 maart 2007 23:53 schreef LudoSanders het volgende:
Zo ik heb de laatste weer op, ik ga jullie verlaten, morgen weer vroeg dag. Toedeledokie!
Welterusten! Op naar je eerste bakkie met peuk!quote:Op maandag 5 maart 2007 23:53 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn beddegoed ligt savonds nog precies zoals ik smorgens uit bed komquote:Op maandag 5 maart 2007 23:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, dat is waar, eerst even de krant pakken, koffie zetten, wel echte uit een koffiezetter, dan uit het raam kijken, beddegoed rechtleggen, broodje smeren, opeten, kopje koffie inschenken krant opendoen en peukje erbij.![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 23:56 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Als ik wakker word moet ik eerst allemaal mondjes voeden trouwens hahaa smorgens komt Tim bij ons die meteen eruit wil..of het nu 5, 6 of 7 uur is.veel te vroeg dus. Hij maakt me wakker met. mama gaan we naar beneden?..
Neeee nog even..
Ik moet savonds eerder gaan slapen dan heb ik er vast minder moeite mee smorgens. Maja ik vind het oznde van de avond om vroeg te gaan slapen hahaquote:Op maandag 5 maart 2007 23:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mama verdient respect!
![]()
Gelukkig lach je erbij!
Een nachtmens met kindjes, probleempje?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:01 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik moet savonds eerder gaan slapen dan heb ik er vast minder moeite mee smorgens. Maja ik vind het oznde van de avond om vroeg te gaan slapen haha
Snachts niet! smorgens wel! Ik ben nooit een ochtendmens geweest. Volgens mij zit dat gewoon in je..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Een nachtmens met kindjes, probleempje?![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:09 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Snachts niet! smorgens wel! Ik ben nooit een ochtendmens geweest. Volgens mij zit dat gewoon in je..![]()
hahaaa en ze begrijpen het ook welquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
's morgens voor de koffie moet er niemand zeuren, niet mijn vent, niet mijn neefje, ach ja, van die twee kan ik wat hebben maar de rest moet helaas uitkijken......
![]()
Precies, we zin eigenlijk best lief maar niet het eerste half uur na het opstaan.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:14 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaaa en ze begrijpen het ook welOf ze durven gewoon niks te zeggen. Mijn schoonmoeder is altijd heel voorzichtig met me als ze hier blijft slapen hahaha
Trusten!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:19 schreef oranjekoek het volgende:
Ik ga zo lekker naar bed! Slaap lekker alvast! Wel hier je peuken komen roken he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
trustenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:19 schreef oranjekoek het volgende:
Ik ga zo lekker naar bed! Slaap lekker alvast! Wel hier je peuken komen roken he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet zeuren voor de koffie!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:29 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
trustenik ben zelf ook echt een nachtmens
s'nachts word ik gewoon helemaal wakker.. maar 's ochtends
![]()
neeneenee ik blijf niet weg hoor!!!!!!!!! Maar ik kan niet zo lang achter de pc vanwege een hernia dus vandaar dat ik er niet zo vaak ben!!!!! Maar ik blijf het rokershoekje eeuwig trouw hoor!quote:Op maandag 5 maart 2007 23:02 schreef oranjekoek het volgende:
ik mis QB en PeZu en BeeDee en morp (met een kleine m) en Tezz en Tyler en..noem maar op. Iedereen blijft weg en gaat zijn sigaretje ergens anders roken.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 06:14 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
Neuh ben weer begonnen voor vandaag
heerlijk he?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 07:56 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
ik ga me zo ook lekker peukie opsteken..
je heb ze toch rood en blauw? of ben ik nu in de war?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 07:57 schreef Sebasser het volgende:
Straks maar even noar de winkel, galuase of hoe schrijf je hte?blonde halen
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 07:58 schreef murp het volgende:
[..]
je heb ze toch rood en blauw? of ben ik nu in de war?
ik vind ze smerigquote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Maar blauw heet blonde.
Al begrijp die baliehoer je ook wel als je blauw roept.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |