Waarschijnlijk diezelfde avond nog...quote:Op maandag 5 maart 2007 21:15 schreef Peter6000 het volgende:
Ach Huub, als jij eruit gaat organiseert heus iemand anders die feestjes wel hoor.
quote:Op maandag 5 maart 2007 21:15 schreef Charmian het volgende:
Ik denk dat Jaap de edele hoop heeft dat hij hetzelfde figuur als Brian krijgt alstie afvalt.
quote:Op maandag 5 maart 2007 21:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarschijnlijk diezelfde avond nog...
Ter ere ván Huubs vertrek![]()
Juist goed van Huub! Toont aan dat hij toch meer vertrouwen in Eric heeft dan wij denken (zijn gevoel zegt dat ook)quote:Op maandag 5 maart 2007 21:10 schreef itsme het volgende:
Huub je hebt ze helemaal blij gemaakt door je onzekerheid te laten zien.![]()
Natasja gelooft zelf ook niet dat Huub echt weggestemd gaat worden.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:19 schreef Dark het volgende:
[..]
Juist goed van Huub! Toont aan dat hij toch meer vertrouwen in Eric heeft dan wij denken (zijn gevoel zegt dat ook)
Ik heb het volste vertrouwen in Eric. Marielle heeft al gezegd; sluit je aan bij huub en Syl en Eric vaart blind op zijn vriendinnetje.......... en terecht.
Brian en Natas zullen de rest van de dagen heel hard Eric moeten bewerkstelligen en dan nog gaat het ze niet lukken, ze zijn dus blij met een dooie mus.![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 21:20 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia: "Wat vond je van Sophie"
Huub: "Ik heb haar niet veel meegemaakt natuurlijk.... maar ik kan het er wel op hoor"
Ze raken het toch niet aan of verscheuren het nietquote:Op maandag 5 maart 2007 21:20 schreef Nicoss het volgende:
dat zijn toch ook prive dingen????
Ja, als Brian dat zou doen zou iedereen verontwaardigd geweest zijn, maar dat Huub en Sylvia privepost lezen is blijkbaar normaal.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:20 schreef Nicoss het volgende:
dat zijn toch ook prive dingen????
Het zal in principe niet uitmaken. Als Huub eruit vliegt zal iemand anders zijn plaats als organisator innemen denk ik.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:18 schreef 2live het volgende:
het is een slimme manier van de redactie om huub erin te houden..
dat is ook weer zoquote:Op maandag 5 maart 2007 21:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze raken het toch niet aan of verscheuren het niet![]()
Ik ben pro-Huub, maar als Brian of Nasty Huubs brieven lezen zou ik dat echt niet erger vinden dan andersom hoor...quote:Op maandag 5 maart 2007 21:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, als Brian dat zou doen zou iedereen verontwaardigd geweest zijn, maar dat Huub en Sylvia privepost lezen is blijkbaar normaal.
Ik lees nergens nog dat dit normaal is.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, als Brian dat zou doen zou iedereen verontwaardigd geweest zijn, maar dat Huub en Sylvia privepost lezen is blijkbaar normaal.
Nope,quote:Op maandag 5 maart 2007 21:25 schreef PokerJoker het volgende:
Deze Lucie bedoelen jullie volgens mij, dit is de beste vergelijkingsfoto die ik kan vinden
I Loved Lucy btw
[afbeelding]
Hij heeft haar ontmoet op een camping waar hij logeerde tussen de selectiedagen van DGK door.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:25 schreef maikel112 het volgende:
Zou Cora wel echt bestaan?? of is het gewoon een computermaatje die brieven stuurt.. of iemand die die nog nooit ontmoet heeft (internetrelatie)
Lucy is de eerste hit in googleNL. Namelijkquote:Op maandag 5 maart 2007 21:25 schreef PokerJoker het volgende:
Deze Lucie bedoelen jullie volgens mij, dit is de beste vergelijkingsfoto die ik kan vinden
I Loved Lucy btw
[afbeelding]
ik zei het of gistere avond of vanochtend kan het me ff niet herinerren.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:25 schreef Yollie het volgende:
Heb ik als enige het gevoel dat Natasia vandaag meer haar best doet om Brian te versieren????
ai ai aiquote:Op maandag 5 maart 2007 21:27 schreef Miraaa het volgende:
Brian zoek vergelijkingen.........Eric is homo en Amanda is ....ai....gezellig.
En wij zijn ........en daarom kunnen wij zo goed met Jaap opschieten![]()
![]()
hmmz daar was ik nog niet van op de hoogte.. zijn er ook foto's van haar?quote:Op maandag 5 maart 2007 21:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij heeft haar ontmoet op een camping waar hij logeerde tussen de selectiedagen van DGK door.
Nee.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:25 schreef Yollie het volgende:
Heb ik als enige het gevoel dat Natasia vandaag meer haar best doet om Brian te versieren????
Natuurlijk doet Brian dat...ondanks dat Huub daar zelf al op terug gekomen is.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:28 schreef Peter6000 het volgende:
Brian buit die Auswitzopmerking natuurlijk optimaal uit.
nope ik ookquote:Op maandag 5 maart 2007 21:25 schreef Yollie het volgende:
Na 24 uur pas. Duidelijk ingefluisterd. Dat gesprek tussen die 2 is dus voor de TV bedoeld...quote:Op maandag 5 maart 2007 21:28 schreef Peter6000 het volgende:
Op een camping.....had hij wrs een mega tent tot zijn beschikking, kom nou toch japieo lover, dream on.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij heeft haar ontmoet op een camping waar hij logeerde tussen de selectiedagen van DGK door.
Die heeft Brian ook al gelezen en doorverteld aan Natasja. Heb je dat net gemist?quote:Op maandag 5 maart 2007 21:19 schreef Peter6000 het volgende:
Sylvia en Huub zitten nu een brief aan Cora (Jaaps vriendin) te lezen.
En als Brain of Natasia zouden doen wat op onderstaande filmpjes te zien is?quote:Op maandag 5 maart 2007 21:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben pro-Huub, maar als Brian of Nasty Huubs brieven lezen zou ik dat echt niet erger vinden dan andersom hoor...
Wat heeft huub precies gezegd dan tegen wie?quote:Op maandag 5 maart 2007 21:29 schreef Yollie het volgende:
[..]
Natuurlijk doet Brian dat...ondanks dat Huub daar zelf al op terug gekomen is.
Vergeet niet de actie na het feest van afgelopen donderdag.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:28 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb Brian al heel erg lang niet meer boos gezien.
De laatste keer die ik me herinner, was dat slaan tegen de douchecabine bij Huub.
Ik stream vanaf 2055, dus idd gemist.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:29 schreef Lieve het volgende:
[..]
Die heeft Brian ook al gelezen en doorverteld aan Natasja. Heb je dat net gemist?
+ even weer die verzen van de Koran op zijn reet......... ( wat overigens in een discussie over vrijheid van meningsuiting gezegt werd en wat Brian steeds weer bewust uit de bedoelde context haalt )quote:Op maandag 5 maart 2007 21:28 schreef Peter6000 het volgende:
Geniaal.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:31 schreef Heathen het volgende:
Het waait buiten hard zeg..ohnee is het is jaap.
Derde keer al vandaag. Maar dit keer waren de camera's voorbereidquote:Op maandag 5 maart 2007 21:30 schreef Clank het volgende:
En ze bespreken weer de volgorde van wegstemmen.
Snap en zie het nog steeds niet. Lucy Ball was grappig ..quote:Op maandag 5 maart 2007 21:25 schreef PokerJoker het volgende:
I Loved Lucy btw
[afbeelding]
Hij kan niet anders ....quote:Op maandag 5 maart 2007 21:32 schreef Miraaa het volgende:
[..]
+ even weer die verzen van de Koran op zijn reet......... ( wat overigens in een discussie over vrijheid van meningsuiting gezegt werd en wat Brian steeds weer bewust uit de bedoelde context haalt )![]()
Heeft de klok horen luiden en weer mis............quote:Op maandag 5 maart 2007 21:32 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Hepothetisch gesproken hè"
Brian: "Hypothetisch"
Natasia: "Ja, dat."
En ik begrijp niet waarom? Omdat ze zogenaamd alleen maar met Huub meelult?quote:Op maandag 5 maart 2007 21:29 schreef Gert het volgende:
Natasia zegt dat Amanda Sylvia er "heel graag" uit wil hebben.
Die heeft ze een aantal weken geleden bijgestelt naar........"als Brian eruit gaat, dan ga ik pas"quote:Op maandag 5 maart 2007 21:31 schreef Disana het volgende:
Ik hoor Natasia niet meer over er voortijdig uitgaan als haar 'doelen bereikt zijn'.
Hell barst weer los, net zoals vannacht. Toen deed hij ook een uur over om het papier te versnipperen enzo.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:32 schreef 2live het volgende:
hoe vaak leest jaap die brief eigenlijk? Totdat hij het snapt ofzo...
nee... in geval van Nasty: borsten zien bungelen maar weet niet waar de tepels hangenquote:Op maandag 5 maart 2007 21:32 schreef sheriff... het volgende:
natasia: hepatitisch gesproken...
Brain: nee, hypotethisch
haha
Klok horen luiden, maar...
Jaap verscheurd de post van Huub en leest hem en had Jaap ook al niet twee truien van Huub in de wc pot gegooid om 'erbij' te horen? Daar begon Japio mee toch?quote:Op maandag 5 maart 2007 21:29 schreef Dlocks het volgende:
[..]
En als Brain of Natasia zouden doen wat op onderstaande filmpjes te zien is?
01:12 min: Huub duwt Jaap en geeft kopstoot
02:00 min: Huub grijpt Jaap bij keel, duwt, slaat, trekt aan haren?
Ik denk als Brain degene was die gisteren fysiek geweld gebruikte zoals op bovenstaande filmpjes te zien is jij (en andere pro-Huub fokkers) zouden gillen dat Brain eruit moet en dat als Brain er niet uit zou moeten van DGK dat het een komplot zou zijn van de redactie en dat 'we' de media moeten inschakelen. Afijn, je kent het wel.
Lol, nou dan zat ik met de zerk in ieder geval in de richting, ik vind haar enorme irri stem beetje op Lucie Ball lijken, ook een gouwe ouwe.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope,
http://library.thinkquest.org/26070/data/dut/2/4.html
Eerst zien, dan pas geloven.......vergeet niet dat Eric nu met Amanda op weg is......en amanda stemt 100% op Huubquote:Op maandag 5 maart 2007 21:33 schreef scanman01 het volgende:
Natasia en Brian denken dat Amanda Sylvia er wel uit stemt, dus Sylvia wordt de volgende. Denken ze met die domme kop ook al dat Eric Sylvia eruit stemt dan???
Maar die lijkt helemaal niet op Natasia.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Snap en zie het nog steeds niet. Lucy Ball was grappig ..![]()
Maak je nu een grapje?quote:Op maandag 5 maart 2007 21:25 schreef PokerJoker het volgende:
I Loved Lucy btw
[afbeelding]
Jaap gaf vannacht ook toe dat hij blufte wat betreft dat slaan.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:35 schreef Lieve het volgende:
[..]
Jaap verscheurd de post van Huub en leest hem en had Jaap ook al niet twee truien van Huub in de wc pot gegooid om 'erbij' te horen? Daar begon Japio mee toch?
Fijne gosert die Japio! Echt een moordvent hoor! Als alle bewoners hem terug pakken .... heet dat dan massamoord? Als hij zo doorgaat kan ik me er alles bij voorstellen!
Alsjeblieft niet zeg. Lijkt me niet tof, als half Nederland dadelijk lachwekkend slechte rijmpjes schrijft en geslachtsziektes verspreidt.quote:
Niet nodig blijkbaar....quote:Op maandag 5 maart 2007 21:38 schreef maikel112 het volgende:
waarom worden in de brief van cora geen dingen zwart gemaakt..
En wie verscheurde daarvoor Jaap zijn post? Precies, Huub.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:35 schreef Lieve het volgende:
[..]
Jaap verscheurd de post van Huub en leest hem en had Jaap ook al niet twee truien van Huub in de wc pot gegooid om 'erbij' te horen? Daar begon Japio mee toch?
Nou kappen dan .. Hou niet van raadsels..quote:Op maandag 5 maart 2007 21:37 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Maak je nu een grapje?![]()
Er wordt echt een andere lucy bedoeld. Een foto er van durf ik niet te plaatsen. Dat is te lelijk.![]()
Sinds wilgo heeft gezegd dat ook zij erin zit om tot het laatst te blijven heeft dat geen zin meer.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:31 schreef Disana het volgende:
Ik hoor Natasia niet meer over er voortijdig uitgaan als haar 'doelen bereikt zijn'.
sylvia zei gisteren nog tegen huub of eric dat ze nauwelijks contact had met amandaquote:Op maandag 5 maart 2007 21:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
En ik begrijp niet waarom? Omdat ze zogenaamd alleen maar met Huub meelult?
Nee hoor. Ze zei vanmiddag dat ze misschien haar aanvraag gaat intrekken.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:35 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Eerst zien, dan pas geloven.......vergeet niet dat Eric nu met Amanda op weg is......en amanda stemt 100% op Huub.
Goed zegquote:Op maandag 5 maart 2007 21:40 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap: Als ik een beetje authentiek met iemand een momentje kan pakken doe ik het.
Geen commentaar, ik denk alleenquote:Op maandag 5 maart 2007 21:39 schreef agter het volgende:
In de hoop dat ik geen ban krijg, hier een stukje educatie over onze prehistorie.
http://home.hccnet.nl/g.vd.ven/lucy.htm
En dit is Lucy, en zij is een van onze oudst gevonden mens:
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 maart 2007 21:33 schreef scanman01 het volgende:
Natasia en Brian denken dat Amanda Sylvia er wel uit stemt, dus Sylvia wordt de volgende. Denken ze met die domme kop ook al dat Eric Sylvia eruit stemt dan???
Ah joh, Breien heeft op de manier hoe hij zich nu gedraagt gelukkig over een paar jaar opzeker Aids opgelopen en sterft een langzame dood. Dé manier van moeder natuur om dit soort miskleunen de nek om te draaien.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Lijkt me niet tof, als half Nederland dadelijk lachwekkend slechte rijmpjes schrijft en geslachtsziektes verspreidt.![]()
Of stel je eens een kroeg voor, vol met mensen die zo glijerig zacht als Brian praten, omdat dat trend is. Rrrrrrrrrillll!!!
Idd, ze hebben een sterkere band dan Huub en Sylvia.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:39 schreef Dark het volgende:
Het wordt almaar duidelijker dat Brian en Natas elkaar never nooit zullen laten gaan.
Nee das de uitblinker van Brianquote:Op maandag 5 maart 2007 21:31 schreef Disana het volgende:
Ik hoor Natasia niet meer over er voortijdig uitgaan .
Ey mijn bijnaam voor haar begint zich al te verspreiden!quote:Op maandag 5 maart 2007 21:41 schreef Charmian het volgende:
ik krijg steeds meer het idee dat C.O.R.A. niet echt bestaat, ik weet niet waarom is een gevoel
Truequote:Op maandag 5 maart 2007 21:39 schreef Dlocks het volgende:
[..]
En wie verscheurde daarvoor Jaap zijn post? Precies, Huub.
Spijt. Gelukkig heb ik haren op mijn hoofdquote:Op maandag 5 maart 2007 21:40 schreef Katewalker het volgende:
ow, ik zie nu dat anderen al een foto van Lucy hebben geplaatst..dan kan die van mij ook wel..( ja, ik ben een bangerd..)
[afbeelding]
Dat gevoel heb ik al sinds het begin.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:41 schreef Charmian het volgende:
ik krijg steeds meer het idee dat C.O.R.A. niet echt bestaat, ik weet niet waarom is een gevoel
ok, ik heb het begrepen, nog nooit van die lucy gehoord btw. wel van yetzi en de cro-magnon gouden-kooi.....quote:Op maandag 5 maart 2007 21:40 schreef Katewalker het volgende:
ow, ik zie nu dat anderen al een foto van Lucy hebben geplaatst..dan kan die van mij ook wel..( ja, ik ben een bangerd..)
[afbeelding]
Klopt, dat was ik vergeten. Ik hoor het haar trouwens al dagen niet meer zeggen, dat van die doelen.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Sinds wilgo heeft gezegd dat ook zij erin zit om tot het laatst te blijven heeft dat geen zin meer.
Ze kunnen het zo goed met hem vinden dat hij nu al zijn authentieke momentje kan pakken.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:41 schreef rooie3 het volgende:
Haha Japio heeft zijn vrienden weer gevonden.
Veel succes Japio.
C.O.R.A. lijkt ook wel op een afkorting van een schaakcomputer ofzo.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:43 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik al sinds het begin.
Dat was in dat eerste filmpje op het bed voordat Huub Jaap ging duwen en hem een kopstoot gaf. Tweede filmpje is een ander incident (in dezelfde nacht, heb je die ook bekeken?) waar Huub nog meer fysiek geweld gebruikt.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:38 schreef Heathen het volgende:
[..]
Jaap gaf vannacht ook toe dat hij blufte wat betreft dat slaan.
Shit, die zocht ikquote:Op maandag 5 maart 2007 21:39 schreef agter het volgende:
In de hoop dat ik geen ban krijg, hier een stukje educatie over onze prehistorie.
[afbeelding]
Denk je dat Eric echt helemaal gestoord is dan? Sylvia is dan zijn laatste mogelijke zekerheid (Amanda is heel wispelturig en gaat waarschijnlijk wel met Natasia en Brian mee), hoewel ik denk dat Sylvia hem als een baksteen laat vallen als hij Huub eruit stemt. Dat zal ik zelf dan allemaal niet meemaken trouwens.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:41 schreef Lieve het volgende:
[..]
![]()
![]()
en ik denk.... dat dat niet dom gedacht is. Ik denk........ dat ze dat goed denken.
Waarom wijst Japio vervolgens wel naar Brian?quote:Op maandag 5 maart 2007 21:42 schreef beequeen het volgende:
Ehmmm, wie traint met je mee hier vraagt hdnkkk? Vertel het mij Fokkers.
I love youquote:Op maandag 5 maart 2007 21:40 schreef Katewalker het volgende:
[afbeelding]
Jij stopt als Huub exit gaat??quote:Op maandag 5 maart 2007 21:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je dat Eric echt helemaal gestoord is dan? Sylvia is dan zijn laatste mogelijke zekerheid (Amanda is heel wispelturig en gaat waarschijnlijk wel met Natasia en Brian mee), hoewel ik denk dat Sylvia hem als een baksteen laat vallen als hij Huub eruit stemt. Dat zal ik zelf dan allemaal niet meemaken trouwens.
Een gesprek tussen Brian en Jaap is grappig, ze brengen steeds het gespreksonderwerp op zichzelf.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:42 schreef Gert het volgende:
Jaap grijpt de geveinsde interesse van Brian en Natasia met beide handen aan.
Jaap voelt zich eenzaam, en onoprechte aandacht is óók aandacht tenslotte.
Daarom.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Idd, ze hebben een sterkere band dan Huub en Sylvia.
Maar regels kunnen veranderd worden, en 1 van de 2 kan een keer immuniteit krijgen.
quote:Op maandag 5 maart 2007 21:39 schreef agter het volgende:
[afbeelding]
Heeft Scanman niet al vaker gezegd te stoppen?!quote:Op maandag 5 maart 2007 21:45 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Jij stopt als Huub exit gaat??
zou jammer zijn, je hebt goede commentaren
+1quote:Op maandag 5 maart 2007 21:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je dat Eric echt helemaal gestoord is dan? Sylvia is dan zijn laatste mogelijke zekerheid (Amanda is heel wispelturig en gaat waarschijnlijk wel met Natasia en Brian mee), hoewel ik denk dat Sylvia hem als een baksteen laat vallen als hij Huub eruit stemt. Dat zal ik zelf dan allemaal niet meemaken trouwens.
Idem ....quote:Op maandag 5 maart 2007 21:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kwam iemand van de redactie de gameroom binnen...ze waren net te laat met schakkelen...quote:Op maandag 5 maart 2007 21:45 schreef maikel112 het volgende:
komen ze nu al terug, zie poort
Geen commentaarquote:Op maandag 5 maart 2007 21:45 schreef My_ het volgende:
[..]
Heeft Scanman niet al vaker gezegd te stoppen?!
Ja en dan na twee weken.... jammer, ik heb geen autentiek momentje zien langskomen. En dan heb ik zoiets van ja, dan ... ja. Ik pak dat momentje gewoon als dat komt want dan heb ik zoiets van 'hee, dat is nou eens echt een autentiek japio momentje.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:40 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap: Als ik een beetje authentiek met iemand een momentje kan pakken doe ik het.
Ja, dan kan het me niet meer boeien ben ik bang. Misschien dat ik zo af en toe nog eens kijk, maar het zal zeldzaam worden.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:45 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Jij stopt als Huub exit gaat??
zou jammer zijn, je hebt goede commentaren
Je had 'm toch verzonnen toen hij die eerste brief had vernietigd en down the drain had gegooid, ik vond dat toen al zeer passendquote:Op maandag 5 maart 2007 21:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ey mijn bijnaam voor haar begint zich al te verspreiden!![]()
Ja leuk..quote:Op maandag 5 maart 2007 21:46 schreef agter het volgende:
[..]
Zij is wel de oermoeder van allemaal hoor!
Maar ja, dat denkt Natas ook...
![]()
Daarom hoopt Eric dat Amanda de stemming terug gaat draaien. Dan hoeft hij niet te kiezen. Anders is het een kwestie van kiezen tussen Amanda en Huub...en dan weet ik het zo net nog niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:46 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Idem ....
Al heb ik wel het gevoel dat Eric oprecht denkt een hele goede band met Amanda te hebben. En daar schuilt nu net het gevaar.
Moet je niet op rekenen. Als Brian 1 of 2 keer iets doet wat Natasia totaal niet aanstaat is de vriendschap binnen de kortste keren oorlog. Nee, de band tussen Sylvia en Huub is denk ek VEEL sterkerquote:Op maandag 5 maart 2007 21:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Idd, ze hebben een sterkere band dan Huub en Sylvia.
Maar regels kunnen veranderd worden, en 1 van de 2 kan een keer immuniteit krijgen.
Na vanavond is het pact tussen Eric en Amanda bekrachtigd. Ik denk dat hij Huub een donderdag naar huis stuurt. Meteen een sterke tegenstander minder en verder die del voortaan als back-up.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Leuk we gaan vanavond raadseltjes doenquote:Op maandag 5 maart 2007 21:49 schreef Miraaa het volgende:
Oke ff het eind uit een stukje van de tien site geplukt.![]()
Het lijkt erop dat Huub echt geen invloed meer kan uitoefenen op hetgeen hem donderdag te wachten staat...of ziet de Oldenzaler soms iets over het hoofd?
"Of ziet hij iets over het hoofd"......is dit een hint ????
Zouden ze daar die feesten mee bedoelen ?
Zonder Huub geen feesten.....?
Kortom chantage middel ?
Amanda stapt toch weer over, dus dan gaan Syl en Eric very soonquote:Op maandag 5 maart 2007 21:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Na vanavond is het pact tussen Eric en Amanda bekrachtigd. Ik denk dat hij Huub een donderdag naar huis stuurt. Meteen een sterke tegenstander minder en verder die del voortaan als back-up.
Brian zei net ook al dat er zonder Huub geen feesten komen.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:49 schreef Miraaa het volgende:
Het lijkt erop dat Huub echt geen invloed meer kan uitoefenen op hetgeen hem donderdag te wachten staat...of ziet de Oldenzaler soms iets over het hoofd?
Kortom chantage middel ?
Maar dan gebeurt er wel weer wat dat iemand moet worden vervangen en wie weet wie er dan nog inkomt. . .quote:Op maandag 5 maart 2007 21:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dan kan het me niet meer boeien ben ik bang. Misschien dat ik zo af en toe nog eens kijk, maar het zal zeldzaam worden.
Af andersom. Ik heb het gevoel dat Eric meer invloed op Amanda heeft dan andersom.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Na vanavond is het pact tussen Eric en Amanda bekrachtigd. Ik denk dat hij Huub een donderdag naar huis stuurt. Meteen een sterke tegenstander minder en verder die del voortaan als back-up.
Misschien dat Silvia 1 stemronde niet mag meestemmen en er donderdag twee stemronden zijn? Of dat Silvia wel mag meestemmen over voor wie van de twee (Huub of Natasia) de eerste stemronde zal gaan?quote:Op maandag 5 maart 2007 21:49 schreef Miraaa het volgende:
b]of ziet de Oldenzaler soms iets over het hoofd?[/b]
Ik denk dat Huub iedereen eruit stemt, als dat in zijn voordeel is. Heeft hij zelf ook toegegeven.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Moet je niet op rekenen. Als Brian 1 of 2 keer iets doet wat Natasia totaal niet aanstaat is de vriendschap binnen de kortste keren oorlog. Nee, de band tussen Sylvia en Huub is denk ek VEEL sterker
Brian is geen 1 persoon maar een stuk of 6.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Brian zei net ook al dat er zonder Huub geen feesten komen.
In haar gedachten blijkbaar welquote:Op maandag 5 maart 2007 21:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Als Carlos ziet dat Nasty chocola eet draait hij zich om in zijn graf...
Lieve Natasia, hij is nog niet dood ^^
Als dat zo is, is het een wel heel goedkoop trukje om Eric over de streep proberen te trekken.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus heeft Brian geen varierend aanbod van vrouwen meer..quote:Op maandag 5 maart 2007 21:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen kans op. Eric weet als geen ander hoe wispelturig Amanda is. Die zegt het ene moment dit en het andere moment doet ze iets anders. Nee, op Amanda kan helemaal niemand vertrouwen, dus dat zal Eric ook absoluut niet doen. En Eric gunt Natasia en Brian zeer zeker de lol niet dat Huub eruit vliegt.... en staat met Huub en Sylvia ijzersterk in het spel. Plus het feit dat al zijn goede vrienden hebben gezegd dat hij Huub erin moet houden. Daar komen nu ook nog die feesten bij.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Eric zei wel tegen zijn vriendin Marielle dat hij heel erg kon lachen met Amanda maar dat ze wel heeeel dom was.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:46 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Idem ....
Al heb ik wel het gevoel dat Eric oprecht denkt een hele goede band met Amanda te hebben. En daar schuilt nu net het gevaar.
Maar hij is echt niet zo naief om te denken dat zij hem echt zal steunen, das een zwakke positie, om Amanda als enige back up te hebben. Hij stemt Huub niet weg hoor.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:52 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Af andersom. Ik heb het gevoel dat Eric meer invloed op Amanda heeft dan andersom.
vreemd ik hoorde een uur geleden brian en heks nog zeggen dat ook zonder huub die feesten georganiseerd konden worden b.v met amandaquote:Op maandag 5 maart 2007 21:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als dat zo is, is het een wel heel goedkoop trukje om Eric over de streep proberen te trekken.
Goedkoop, maar I love itquote:Op maandag 5 maart 2007 21:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als dat zo is, is het een wel heel goedkoop trukje om Eric over de streep proberen te trekken.
èn beiden een bloedhekel hebben aan Natasia............quote:Op maandag 5 maart 2007 21:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen kans op. Eric weet als geen ander hoe wispelturig Amanda is. Die zegt het ene moment dit en het andere moment doet ze iets anders. Nee, op Amanda kan helemaal niemand vertrouwen, dus dat zal Eric ook absoluut niet doen. En Eric gunt Natasia en Brian zeer zeker de lol niet dat Huub eruit vliegt.... en staat met Huub en Sylvia ijzersterk in het spel. Plus het feit dat al zijn goede vrienden hebben gezegd dat hij Huub erin moet houden. Daar komen nu ook nog die feesten bij.
Wil Brian ze eigenlijk nog welquote:Op maandag 5 maart 2007 21:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daarom typte ik ook "als dat zo is".quote:Op maandag 5 maart 2007 21:55 schreef itsme het volgende:
[..]
vreemd ik hoorde een uur geleden brian en heks nog zeggen dat ook zonder huub die feesten georganiseerd konden worden b.v met amanda
Dat is echt niet nodig. Er zijn wel 8 zeer goede redenen te bedenken waarom Eric Huub erin houdt.... en eigenlijk maar 1 reden waarom hij hem eruit zou stemmen. Nee, Huub is zo veilig als wat... alleen zal het toch spannend blijven totaan de stemming.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Brian kan niet zonder natasia omdat hij uiteindelijk alles en iedereen eruit wil hebben en Natasia zo dom is dat ze uiteindelijk Brian de hoofdprijs gunt de Brian neemt Natasia mee tot het einde. Huub wil overigens met Eric en Syl naar het einde en dan is het ieder voor zich.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub iedereen eruit stemt, als dat in zijn voordeel is. Heeft hij zelf ook toegegeven.
Het is nu in zijn belang Sylvia erin te houden omdat hij backup van haar krijgt.
Bij Natasia/ Brian ligt het anders, omdat ze sterker het besef hebben dat ze heel zwak komen te staan als 1 van beide eruit moet. En het (zogenaamde) toch over 7 maanden naar huis gaan van Natasia speelt ook mee.
Dat zetten ze er expres neer, zodat de redaktie zich een bult kan lachen om de vreemdste theorieën die wij hier gaan bedenkenquote:Op maandag 5 maart 2007 21:49 schreef Miraaa het volgende:
Kortom chantage middel ?
Nee hoor, Huub zal Sylvia op dit moment er zeker niet uitstemmen. Hij wint daar namelijk helemaal niets mee. De band tussen Huub en Sylvia is echt ijzersterk en dat weten de anderen ook.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub iedereen eruit stemt, als dat in zijn voordeel is. Heeft hij zelf ook toegegeven.
Het is nu in zijn belang Sylvia erin te houden omdat hij backup van haar krijgt.
Bij Natasia/ Brian ligt het anders, omdat ze sterker het besef hebben dat ze heel zwak komen te staan als 1 van beide eruit moet. En het (zogenaamde) toch over 7 maanden naar huis gaan van Natasia speelt ook mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |