Daar put ik mijn inspiratie niet uit, believe me, maar soppen is nooit weg.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:47 schreef Gert het volgende:
Is 't weer eens het vrouwen sop uurtje hier?
Jullie zagen Natasia met d'r doos soppen op het aanrecht en raakten geïnspireerd?![]()
dat is het toch ook bijna, wat van natasia eronder zit is te verwaarlozen..quote:Op maandag 5 maart 2007 20:50 schreef Rens_Wilders het volgende:
Dat haar van Natasia is net een pruik. Verschrikkelijk!
Eigenlijk is het een pruik, zelf heeft ze heel kort kroeshaarquote:Op maandag 5 maart 2007 20:50 schreef Rens_Wilders het volgende:
Het haar van Natasia IS een pruikquote:Op maandag 5 maart 2007 20:50 schreef Rens_Wilders het volgende:
Oh ja kut sorry... waarschijnlijk Syls bezoek..Foutjequote:Op maandag 5 maart 2007 20:52 schreef Soury het volgende:
De klok tikt af !! 13 minuten volgens mij ...![]()
Tsja...Brian heeft wel een lekkere lichaam...Maar nee die is echt te dom, zijn hele sex appeal trekt ervan weg!...Huub? Nee.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:49 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Oke, ik geef toe........ik als vrouw, zou er ook niet 1 in dat huis weten........misschien bij hoge nood Huub ??? Njehhh, dan moet de nood wel heel hoog zijn..........Ik ga dan eerder voor die plasmaboy![]()
Ik neem aan dat hij slim genoeg is...quote:Op maandag 5 maart 2007 20:53 schreef Clank het volgende:
Pas op dat je geen open kaart speelt met die 2 Huub!!!
bart ja. NL ? neequote:Op maandag 5 maart 2007 20:53 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Tsja...Brian heeft wel een lekkere lichaam...Maar nee die is echt te dom, zijn hele sex appeal trekt ervan weg!...Huub? Nee.
Bart ja dat wel...![]()
Nathanaël was ook niet verkeerd maar nee toch niet...Gezien dat ik denk dat hij gay is.
Nicolaas was idd niet lelijk maar ik vond hem echt een beetje dodgy en eng.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:52 schreef itsme het volgende:
Ik vond Nicolaas ook wel aantrekkelijk.
Een intelligente knappe aantrekkelijke man die niet op vrouwen zoals Amanda valt maar zij wel op hem.
Brian hoort Huub uit of hij zich er druk om maakt.
maandag wasdag bedoel je?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:47 schreef Gert het volgende:
Is 't weer eens het vrouwen sop uurtje hier?
![]()
dat is helemaal waar.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:55 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nicolaas was idd niet lelijk maar ik vond hem echt een beetje dodgy en eng.
Klingons problee-eem zei ik al!quote:Op maandag 5 maart 2007 20:54 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk afgezakte pruik, helemaal naar achter gezakt.
Ja, je verlegt je grenzen, hè.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:56 schreef itsme het volgende:
[..]
dat is helemaal waar.
maar later bleken ze allemaal zo eng te zijn.
toen was dat nog een shock![]()
Brian zijn haar is een kweekvijver voor Natasias haar. Heb ff geduldquote:Op maandag 5 maart 2007 20:54 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk afgezakte pruik, helemaal naar achter gezakt.
quote:Op maandag 5 maart 2007 20:57 schreef itsme het volgende:
Luisteren jullie naar Huub en brian nu?
quote:Op maandag 5 maart 2007 20:57 schreef itsme het volgende:
Luisteren jullie naar Huub en brian nu?
Hij zegt niets dat ze niet zelf al konden weten toch?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:57 schreef scanman01 het volgende:
Huub pakt het nu niet al te slim aan door open kaart te spelen
Dat zei mijn vent ook al, ga ff googelen om een cap te vinden.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:56 schreef agter het volgende:
Ik vind dat Natasia soms ook erg op Lucy lijkt.
Ken je die? Die vrouw uit de prehistorie...
Alleen daar zijn ze te dom voor, dus dit is wel jammer.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij zegt niets dat ze niet zelf al konden weten toch?
Van jaap? Van brian bedoel je toch? zonder condoom.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:59 schreef havefun het volgende:
Waar is dat Paard Zwanger van geworden vraagt die sohie. Ik zou me niet verbazen als ze zwanger van Jaap is.
Huub zijn sterkste én (in het spel) zijn zwakke punt.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:57 schreef scanman01 het volgende:
Arm paard...quote:Op maandag 5 maart 2007 20:59 schreef havefun het volgende:
Waar is dat Paard Zwanger van geworden vraagt die sohie. Ik zou me niet verbazen als ze zwanger van Jaap is.
Waarom niet, hij weet toch dat N en B tegen gaan stemmen, dus wat heeft ie te verliezen. Ik vertrouw nogsteeds op Eric.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:57 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op maandag 5 maart 2007 20:59 schreef havefun het volgende:
Ja, maar Lucy is een Australopithecus Afarensis. En ije mag geen aap-achtigen afbeelden als het over Natasia gaat. Dan krijg je een ban.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zei mijn vent ook al, ga ff googelen om een cap te vinden.
Dat is waar, maar hij legt er wel heel erg de nadruk op dat hij een hele sterke speler is en dat dit waarschijnlijk Eric's enige kans wordt om hem eruit te stemmen.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij zegt niets dat ze niet zelf al konden weten toch?
Jemig dat zou een leuke fake zijn.... Ben zelf niet handig (of het kost veel tijd dat fotosoepen)quote:Op maandag 5 maart 2007 21:00 schreef itsme het volgende:
[..]
Van jaap? Van brian bedoel je toch? zonder condoom.![]()
Ja ze weten heus wel dat hij zenuwachtig is maar om dat nu te bevestigen en hun dat pleziertje te gunnenquote:Op maandag 5 maart 2007 20:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Alleen daar zijn ze te dom voor, dus dit is wel jammer.
Jouw avond is dus helemaal goed nu?quote:Op maandag 5 maart 2007 21:01 schreef Peter6000 het volgende:
Ik schakel in en hoor meteen twijfel bij Huub, over donderdag.
Hij is er niet zeker van dat Eric hem er niet uitstemt.
Logisch toch ??? Denk dat iedereen daaraan twijfelt.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:01 schreef Peter6000 het volgende:
Precies, ik ook.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom niet, hij weet toch dat N en B tegen gaan stemmen, dus wat heeft ie te verliezen. Ik vertrouw nogsteeds op Eric.
Hebben jullie mij nieuwe fake al gezien, zo niet dan moet je effe bij het topic van fakes kijkenquote:Op maandag 5 maart 2007 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Jemig dat zou een leuke fake zijn.... Ben zelf niet handig (of het kost veel tijd dat fotosoepen)
![]()
Ik ga er zelf vanuit dat Eric Huub er niet uitstemt (heb dat in 2 verschillende topics gepost).quote:
Ja beter dan dat hij helemaal geschockeerd is donderdag en die 2 ratten genietenquote:Op maandag 5 maart 2007 21:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Logisch toch ??? Denk dat iedereen daaraan twijfelt.
Gelukkig ben jij niveautje braajen en denk jij meteen: Yes!!!quote:Op maandag 5 maart 2007 21:01 schreef Peter6000 het volgende:
Logisch. Je kunt van een hond ook pas zeggen dat hij nooit iemand zal bijten op het moment dat hij zijn laatste adem uitblaast.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:01 schreef Peter6000 het volgende:
Als je nou een link had gepost, was ik meteen gegaanquote:Op maandag 5 maart 2007 21:03 schreef havefun het volgende:
[..]
Hebben jullie mij nieuwe fake al gezien, zo niet dan moet je effe bij het topic van fakes kijken
Ja wat dat betreft pakt huub het weer goed aan.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:03 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja beter dan dat hij helemaal geschockeerd is donderdag en die 2 ratten genieten
Het was ook niet al te serieus bedoelt hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 21:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ga er zelf vanuit dat Eric Huub er niet uitstemt (heb dat in 2 verschillende topics gepost).
Maar ik vind die twijfel en vooral dat hij het dan zogenaamd niet erg vindt, wel komisch.
http://h.1asphost.com/havefun25/Jaap.jpgquote:Op maandag 5 maart 2007 21:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je nou een link had gepost, was ik meteen gegaan![]()
Ik vertrouw nogsteeds op Eric, ik zie Huub niet vertrekken donderdag.
quote:Op maandag 5 maart 2007 21:05 schreef havefun het volgende:
[..]
http://h.1asphost.com/havefun25/Jaap.jpg
'k Heb een 'leuke' gevonden, maar hij lijkt me bijna ban-waardigquote:Op maandag 5 maart 2007 20:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zei mijn vent ook al, ga ff googelen om een cap te vinden.
Daar was ik al bang voor.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:07 schreef Clank het volgende:
[..]
'k Heb een 'leuke' gevonden, maar hij lijkt me bijna ban-waardig![]()
Ban (ge) poepertquote:Op maandag 5 maart 2007 21:07 schreef Clank het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ie er nog niet opstaat hier.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:07 schreef Clank het volgende:
[..]
Lucy wie ?quote:Op maandag 5 maart 2007 21:08 schreef agter het volgende:
Maar Nataas lijkt echt op Lucy.
Kan er niets aan doen.
Ja waar ging dat over?quote:Op maandag 5 maart 2007 21:10 schreef itsme het volgende:
Natasai zei al zo iets van dat als ze er achter waren gekomen ze dat al hadden gezegd.
zo eits.
hoorde ik ook, maar waar ging het over?quote:Op maandag 5 maart 2007 21:10 schreef itsme het volgende:
Natasai zei al zo iets van dat als ze er achter waren gekomen ze dat al hadden gezegd.
zo eits.
Heeft de lol die ze dan eventueel donderdag hebben wel verminderd.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:10 schreef itsme het volgende:
Huub je hebt ze helemaal blij gemaakt door je onzekerheid te laten zien.![]()
Kolere... op m'n laptop was-ie mooi helder, maar op m'n PC is dit niet veel meer dan een donkere vlek.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:11 schreef Gert het volgende:
Huub vergezelt Sylvia, als ze Sophie uitzwaait..
[afbeelding]
Hier ziet ie er mooi uit hoor..quote:Op maandag 5 maart 2007 21:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Kolere... op m'n laptop was-ie mooi helder, maar op m'n PC is dit niet veel meer dan een donkere vlek.
quote:Op maandag 5 maart 2007 21:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Logisch. Je kunt van een hond ook pas zeggen dat hij nooit iemand zal bijten op het moment dat hij zijn laatste adem uitblaast.
lolquote:Op maandag 5 maart 2007 21:13 schreef DaanDobber het volgende:
Natasia zo tegen Jaap 'waarom ben je niet naar de kapper gegaan vandaag dan' En jaap 'ben ik wel gegaan'
Arme jongen
Dan heeft hij zeker zijn okselhaar laten knippen, want ik zie ook weinig verschil....quote:Op maandag 5 maart 2007 21:13 schreef DaanDobber het volgende:
Natasia zo tegen Jaap 'waarom ben je niet naar de kapper gegaan vandaag dan' En jaap 'ben ik wel gegaan'
Arme jongen
Een skelet uit de oudheid die we Lucie hebben genoemd. Wel een passende vergelijking. Ze lijkt er erg op idd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |