Waarschijnlijk diezelfde avond nog...quote:Op maandag 5 maart 2007 21:15 schreef Peter6000 het volgende:
Ach Huub, als jij eruit gaat organiseert heus iemand anders die feestjes wel hoor.
quote:Op maandag 5 maart 2007 21:15 schreef Charmian het volgende:
Ik denk dat Jaap de edele hoop heeft dat hij hetzelfde figuur als Brian krijgt alstie afvalt.
quote:Op maandag 5 maart 2007 21:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarschijnlijk diezelfde avond nog...
Ter ere ván Huubs vertrek![]()
Juist goed van Huub! Toont aan dat hij toch meer vertrouwen in Eric heeft dan wij denken (zijn gevoel zegt dat ook)quote:Op maandag 5 maart 2007 21:10 schreef itsme het volgende:
Huub je hebt ze helemaal blij gemaakt door je onzekerheid te laten zien.![]()
Natasja gelooft zelf ook niet dat Huub echt weggestemd gaat worden.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:19 schreef Dark het volgende:
[..]
Juist goed van Huub! Toont aan dat hij toch meer vertrouwen in Eric heeft dan wij denken (zijn gevoel zegt dat ook)
Ik heb het volste vertrouwen in Eric. Marielle heeft al gezegd; sluit je aan bij huub en Syl en Eric vaart blind op zijn vriendinnetje.......... en terecht.
Brian en Natas zullen de rest van de dagen heel hard Eric moeten bewerkstelligen en dan nog gaat het ze niet lukken, ze zijn dus blij met een dooie mus.![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 21:20 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia: "Wat vond je van Sophie"
Huub: "Ik heb haar niet veel meegemaakt natuurlijk.... maar ik kan het er wel op hoor"
Ze raken het toch niet aan of verscheuren het nietquote:Op maandag 5 maart 2007 21:20 schreef Nicoss het volgende:
dat zijn toch ook prive dingen????
Ja, als Brian dat zou doen zou iedereen verontwaardigd geweest zijn, maar dat Huub en Sylvia privepost lezen is blijkbaar normaal.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:20 schreef Nicoss het volgende:
dat zijn toch ook prive dingen????
Het zal in principe niet uitmaken. Als Huub eruit vliegt zal iemand anders zijn plaats als organisator innemen denk ik.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:18 schreef 2live het volgende:
het is een slimme manier van de redactie om huub erin te houden..
dat is ook weer zoquote:Op maandag 5 maart 2007 21:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze raken het toch niet aan of verscheuren het niet![]()
Ik ben pro-Huub, maar als Brian of Nasty Huubs brieven lezen zou ik dat echt niet erger vinden dan andersom hoor...quote:Op maandag 5 maart 2007 21:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, als Brian dat zou doen zou iedereen verontwaardigd geweest zijn, maar dat Huub en Sylvia privepost lezen is blijkbaar normaal.
Ik lees nergens nog dat dit normaal is.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, als Brian dat zou doen zou iedereen verontwaardigd geweest zijn, maar dat Huub en Sylvia privepost lezen is blijkbaar normaal.
Nope,quote:Op maandag 5 maart 2007 21:25 schreef PokerJoker het volgende:
Deze Lucie bedoelen jullie volgens mij, dit is de beste vergelijkingsfoto die ik kan vinden
I Loved Lucy btw
[afbeelding]
Hij heeft haar ontmoet op een camping waar hij logeerde tussen de selectiedagen van DGK door.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:25 schreef maikel112 het volgende:
Zou Cora wel echt bestaan?? of is het gewoon een computermaatje die brieven stuurt.. of iemand die die nog nooit ontmoet heeft (internetrelatie)
Lucy is de eerste hit in googleNL. Namelijkquote:Op maandag 5 maart 2007 21:25 schreef PokerJoker het volgende:
Deze Lucie bedoelen jullie volgens mij, dit is de beste vergelijkingsfoto die ik kan vinden
I Loved Lucy btw
[afbeelding]
ik zei het of gistere avond of vanochtend kan het me ff niet herinerren.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:25 schreef Yollie het volgende:
Heb ik als enige het gevoel dat Natasia vandaag meer haar best doet om Brian te versieren????
ai ai aiquote:Op maandag 5 maart 2007 21:27 schreef Miraaa het volgende:
Brian zoek vergelijkingen.........Eric is homo en Amanda is ....ai....gezellig.
En wij zijn ........en daarom kunnen wij zo goed met Jaap opschieten![]()
![]()
hmmz daar was ik nog niet van op de hoogte.. zijn er ook foto's van haar?quote:Op maandag 5 maart 2007 21:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij heeft haar ontmoet op een camping waar hij logeerde tussen de selectiedagen van DGK door.
Nee.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:25 schreef Yollie het volgende:
Heb ik als enige het gevoel dat Natasia vandaag meer haar best doet om Brian te versieren????
Natuurlijk doet Brian dat...ondanks dat Huub daar zelf al op terug gekomen is.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:28 schreef Peter6000 het volgende:
Brian buit die Auswitzopmerking natuurlijk optimaal uit.
nope ik ookquote:Op maandag 5 maart 2007 21:25 schreef Yollie het volgende:
Na 24 uur pas. Duidelijk ingefluisterd. Dat gesprek tussen die 2 is dus voor de TV bedoeld...quote:Op maandag 5 maart 2007 21:28 schreef Peter6000 het volgende:
Op een camping.....had hij wrs een mega tent tot zijn beschikking, kom nou toch japieo lover, dream on.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij heeft haar ontmoet op een camping waar hij logeerde tussen de selectiedagen van DGK door.
Die heeft Brian ook al gelezen en doorverteld aan Natasja. Heb je dat net gemist?quote:Op maandag 5 maart 2007 21:19 schreef Peter6000 het volgende:
Sylvia en Huub zitten nu een brief aan Cora (Jaaps vriendin) te lezen.
En als Brain of Natasia zouden doen wat op onderstaande filmpjes te zien is?quote:Op maandag 5 maart 2007 21:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben pro-Huub, maar als Brian of Nasty Huubs brieven lezen zou ik dat echt niet erger vinden dan andersom hoor...
Wat heeft huub precies gezegd dan tegen wie?quote:Op maandag 5 maart 2007 21:29 schreef Yollie het volgende:
[..]
Natuurlijk doet Brian dat...ondanks dat Huub daar zelf al op terug gekomen is.
Vergeet niet de actie na het feest van afgelopen donderdag.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:28 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb Brian al heel erg lang niet meer boos gezien.
De laatste keer die ik me herinner, was dat slaan tegen de douchecabine bij Huub.
Ik stream vanaf 2055, dus idd gemist.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:29 schreef Lieve het volgende:
[..]
Die heeft Brian ook al gelezen en doorverteld aan Natasja. Heb je dat net gemist?
+ even weer die verzen van de Koran op zijn reet......... ( wat overigens in een discussie over vrijheid van meningsuiting gezegt werd en wat Brian steeds weer bewust uit de bedoelde context haalt )quote:Op maandag 5 maart 2007 21:28 schreef Peter6000 het volgende:
Geniaal.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:31 schreef Heathen het volgende:
Het waait buiten hard zeg..ohnee is het is jaap.
Derde keer al vandaag. Maar dit keer waren de camera's voorbereidquote:Op maandag 5 maart 2007 21:30 schreef Clank het volgende:
En ze bespreken weer de volgorde van wegstemmen.
Snap en zie het nog steeds niet. Lucy Ball was grappig ..quote:Op maandag 5 maart 2007 21:25 schreef PokerJoker het volgende:
I Loved Lucy btw
[afbeelding]
Hij kan niet anders ....quote:Op maandag 5 maart 2007 21:32 schreef Miraaa het volgende:
[..]
+ even weer die verzen van de Koran op zijn reet......... ( wat overigens in een discussie over vrijheid van meningsuiting gezegt werd en wat Brian steeds weer bewust uit de bedoelde context haalt )![]()
Heeft de klok horen luiden en weer mis............quote:Op maandag 5 maart 2007 21:32 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Hepothetisch gesproken hè"
Brian: "Hypothetisch"
Natasia: "Ja, dat."
En ik begrijp niet waarom? Omdat ze zogenaamd alleen maar met Huub meelult?quote:Op maandag 5 maart 2007 21:29 schreef Gert het volgende:
Natasia zegt dat Amanda Sylvia er "heel graag" uit wil hebben.
Die heeft ze een aantal weken geleden bijgestelt naar........"als Brian eruit gaat, dan ga ik pas"quote:Op maandag 5 maart 2007 21:31 schreef Disana het volgende:
Ik hoor Natasia niet meer over er voortijdig uitgaan als haar 'doelen bereikt zijn'.
Hell barst weer los, net zoals vannacht. Toen deed hij ook een uur over om het papier te versnipperen enzo.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:32 schreef 2live het volgende:
hoe vaak leest jaap die brief eigenlijk? Totdat hij het snapt ofzo...
nee... in geval van Nasty: borsten zien bungelen maar weet niet waar de tepels hangenquote:Op maandag 5 maart 2007 21:32 schreef sheriff... het volgende:
natasia: hepatitisch gesproken...
Brain: nee, hypotethisch
haha
Klok horen luiden, maar...
Jaap verscheurd de post van Huub en leest hem en had Jaap ook al niet twee truien van Huub in de wc pot gegooid om 'erbij' te horen? Daar begon Japio mee toch?quote:Op maandag 5 maart 2007 21:29 schreef Dlocks het volgende:
[..]
En als Brain of Natasia zouden doen wat op onderstaande filmpjes te zien is?
01:12 min: Huub duwt Jaap en geeft kopstoot
02:00 min: Huub grijpt Jaap bij keel, duwt, slaat, trekt aan haren?
Ik denk als Brain degene was die gisteren fysiek geweld gebruikte zoals op bovenstaande filmpjes te zien is jij (en andere pro-Huub fokkers) zouden gillen dat Brain eruit moet en dat als Brain er niet uit zou moeten van DGK dat het een komplot zou zijn van de redactie en dat 'we' de media moeten inschakelen. Afijn, je kent het wel.
Lol, nou dan zat ik met de zerk in ieder geval in de richting, ik vind haar enorme irri stem beetje op Lucie Ball lijken, ook een gouwe ouwe.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope,
http://library.thinkquest.org/26070/data/dut/2/4.html
Eerst zien, dan pas geloven.......vergeet niet dat Eric nu met Amanda op weg is......en amanda stemt 100% op Huubquote:Op maandag 5 maart 2007 21:33 schreef scanman01 het volgende:
Natasia en Brian denken dat Amanda Sylvia er wel uit stemt, dus Sylvia wordt de volgende. Denken ze met die domme kop ook al dat Eric Sylvia eruit stemt dan???
Maar die lijkt helemaal niet op Natasia.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Snap en zie het nog steeds niet. Lucy Ball was grappig ..![]()
Maak je nu een grapje?quote:Op maandag 5 maart 2007 21:25 schreef PokerJoker het volgende:
I Loved Lucy btw
[afbeelding]
Jaap gaf vannacht ook toe dat hij blufte wat betreft dat slaan.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:35 schreef Lieve het volgende:
[..]
Jaap verscheurd de post van Huub en leest hem en had Jaap ook al niet twee truien van Huub in de wc pot gegooid om 'erbij' te horen? Daar begon Japio mee toch?
Fijne gosert die Japio! Echt een moordvent hoor! Als alle bewoners hem terug pakken .... heet dat dan massamoord? Als hij zo doorgaat kan ik me er alles bij voorstellen!
Alsjeblieft niet zeg. Lijkt me niet tof, als half Nederland dadelijk lachwekkend slechte rijmpjes schrijft en geslachtsziektes verspreidt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |