quote:Op maandag 5 maart 2007 14:36 schreef PhysicsRules het volgende:
Waarom zijn mijn punten nog niet bijgewerkt
Nee, volgens mij zijn die wel geteld?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zzzzzzzzzzzuchtt, dus ook nog 635....
Ja, volgens mij wel.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heeft Davinia alleen die 634 laten staan?
Het heeft het wel.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:12 schreef De_Melkboer het volgende:
Wel een steilvoutje gemaakt overigens
En dat weten mensen zonder te googlenquote:Op maandag 5 maart 2007 21:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nou ff een vraag dan.
Waar bevindt zich de steilste spoorlijn in Noorwegen (en waarschijnlijk in de wereld) waarbij geen gebruik wordt gemaakt van hulpmiddelen (bv tandrad)
Precies wie is daar niet geweest ?quote:Op maandag 5 maart 2007 21:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, Als je ooit in Noorwegen bent geweest is de kans redelijk aanwezig dat je ervan hetb gehoord en/of er geweest bent (of niet)
Ik leg even de vinger op de gloeiende plaat.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:19 schreef erkel het volgende:
[..]
Je hebt wel een google obsessie of niet?
Ja maar eerst langs Darfhanmabatiruquote:Op maandag 5 maart 2007 21:25 schreef Mark_V het volgende:
dat zijn dan de bergensbahnen tussen oslo en bergen. die gaat over de hardangervidda.
klopt, dit is aftakking, het spoor is maar iets van twintig kilometer lang en is vooral een toeristische attractie. Per dag meert er een cruiseschip aan in ..... om die toeristen op de trein te zetten (tot aan de QE II)quote:Op maandag 5 maart 2007 21:25 schreef Mark_V het volgende:
dat zijn dan de bergensbahnen tussen oslo en bergen. die gaat over de hardangervidda.
Het grootste/langste fjord van Noorwegen!quote:Op maandag 5 maart 2007 21:34 schreef Mark_V het volgende:
het sognefjord?
quote:Op maandag 5 maart 2007 21:58 schreef SaskiaR het volgende:
Shit, Bodo is de noordelijkste stad van het Noorse spoornetwerk... maar Narvik is met Zweden verbonden
SaskiaR +1quote:Op maandag 5 maart 2007 22:11 schreef SaskiaR het volgende:
Die was gouverneur van new York toen het nog Nederlands was.
heeft mij her en der denk ik ook wel wat punten gekostquote:@Jojo, inderdaad, colonization..... dat heeft mij nog bijna laten blijven zitten op school
quote:Op maandag 5 maart 2007 22:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een vierkante gaten boor?
Long emfyseem?quote:Op maandag 5 maart 2007 22:45 schreef Mark_V het volgende:
Welke dodelijke ziekte is onlosmakelijk met asbest verbonden?
Voor de gemiddelde AKQ-er zou hij wel moeilijk geweest zijn denk ik jojo, maar ja, tis me vak enzo....
Die wist ik ookquote:Op maandag 5 maart 2007 22:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat is een iso electrisch punt?
psst, Mark, sta er nu 2* in
Melkboer had het goed, te laat.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:54 schreef Mark_V het volgende:
ZO! FF wat warme chocolademelk gemaakt van cacao+melk+suiker
asbestose is niet goed, dit is wel een asbestgerelateerde ziekte, maar niet zo dodelijk
longemfyseem is ook niet goed
longkanker zit in de richting, het is inderdaad een kankersoort maar het heeft een aparte naam.
Upd: en de melkboer heeft het goed
Hey een medebedrijfskundigequote:Op maandag 5 maart 2007 22:59 schreef De_Melkboer het volgende:
Dank je Mark
Ik heb vroeger nog pakkingen verkocht, maar dan wel zonder asbest, dus dan moet je weten waar je het over hebt. Vraagje volgt
Opgezocht, het lijkt er wel op, een beetje klok klepel verhaal:quote:Op maandag 5 maart 2007 22:55 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Het heldere moment was niet helder genoeg![]()
Naja voor een meisje kom je nog een heel end in de richtingquote:Op maandag 5 maart 2007 23:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Opgezocht, het lijkt er wel op, een beetje klok klepel verhaal:
![]()
Hee Mark, was een HTS, de vroegere textielschool in Enschedequote:Op maandag 5 maart 2007 22:59 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Hey een medebedrijfskundige![]()
Waar heb je gestudeerd?
quote:Op maandag 5 maart 2007 23:01 schreef Mark_V het volgende:
Naja voor een meisje kom je nog een heel end in de richting![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 23:01 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Naja voor een meisje kom je nog een heel end in de richting![]()
Jaja, en dan weer slijmen...quote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 23:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jaja, en dan weer slijmen...![]()
Ik ben persoonlijk niet op mijn 'pik' getrapt, ik neem het op voor mijn seksegenote
Hee, was die zo makkelijk? Is inderdaad geld aan een boedel onttrekken waarvan je weet dat die binnenkort op de fles gaat. Heb pas zo'n geval aan de hand gehad, curator was niet blij.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:04 schreef Mark_V het volgende:
je geld snaaien voor je beurt bij een failliet bedrijf
Naja,quote:Op maandag 5 maart 2007 23:07 schreef Mark_V het volgende:
Ik slijm niet, ik ben recht door zee
Vrouwen.....
[s] je kan beter kippen houden [s] ze zijn er om van de houden
@ de melkboer, ondernemingsrecht enzo (boek 3??)
quote:
Dat zijn onderdelen van het strafrecht. Onrechtmatige daden zijn onderdeel van het privaatrecht. Het gaat om 3 algemene zaken WANNEER iets jou aan te rekenen is. Dus redenen om aan te geven: "ja, die meneer/mevrouw is een aso"quote:Op maandag 5 maart 2007 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
Misdrijf.
Vergrijp.
Hmmm... numero drie![]()
De daad an sich, de wil om schade te berokkenen en de reden?quote:Op maandag 5 maart 2007 23:17 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dat zijn onderdelen van het strafrecht. Onrechtmatige daden zijn onderdeel van het privaatrecht. Het gaat om 3 algemene zaken WANNEER iets jou aan te rekenen is. Dus redenen om aan te geven: "ja, die meneer/mevrouw is een aso"
Pffff, volgens mij mag jij helemaal niet meedoen als rechtenstudentquote:Op maandag 5 maart 2007 23:22 schreef ScottTracy het volgende:
Inbreuk op een recht
Strijd met wettelijke plicht
Strijd met verkeersopvattingen
6:162 BW
Dan mag je mij wel eens vertellen wat een "geborneerde pseudo-journalist" isquote:Op maandag 5 maart 2007 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Met mijn nieuwe vriend"Infaam en abject".
Dus de daad an sich, de wil om schade te berokkenen en waarom toch?quote:Op maandag 5 maart 2007 23:25 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Pffff, volgens mij mag jij helemaal niet meedoen als rechtenstudent. Maar het is wel goed. Even voor de rest wat voorbeeldjes:
1. in iemand zijn auto rijden (je maakt inbreuk op zijn eigendomsrecht)
2. die auto neerzetten op het gras (je mag daar niet staan)
3. die auto zo neerzetten dat de brandweer niet bij een huis kan komen dat in de fik staat (je mag daar nornaal wel staan, maar je bent gewoon een aso omdat je moedwillig de zaak loopt te stangen)
ScottTracy +1
Je hebt mijn vierkantegatenboorvraag gemistquote:Op maandag 5 maart 2007 23:26 schreef RoofingBurner het volgende:
Als je handelt in strijd met de goede zeden ook toch?
Arrogante nepreporter.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:26 schreef Mark_V het volgende:
Dan mag je mij wel eens vertellen wat een "geborneerde pseudo-journalist" is
Mafiasletje![]()
Dat is niet helemaal duidelijk van mij sorry. ook als je met een andere auto op het gras gaat staan is het een onrechtmatige daad. het zijn gewoon 3 vormen.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dus de daad an sich, de wil om schade te berokkenen en waarom toch?![]()
Ah, okay, niet in 1 keer maar afzonderlijk.....quote:Op maandag 5 maart 2007 23:29 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal duidelijk van mij sorry. ook als je met een andere auto op het gras gaat staan is het een onrechtmatige daad. het zijn gewoon 3 vormen.
dus zowel in iemand anders auto rijden, als EEN auto op het gras zetten, als EEN auto in de weg zetten voor de brandweer zijn onrechtmatige daden...
Een motief is niet noodzakelijk in het privaatrecht. In het strafrecht ook niet overigensquote:Op maandag 5 maart 2007 23:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dus de daad an sich, de wil om schade te berokkenen en waarom toch?![]()
Ik spreek lieverd duidelijke taal...quote:Op maandag 5 maart 2007 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Arrogante nepreporter.
Is dat nou zo moeilijk, AKQ-pimp? [afbeelding]
achja tuurlijkquote:Op maandag 5 maart 2007 23:34 schreef ScottTracy het volgende:
Kampioen is een maandblad
Motief bedoelde ik ook niet, maakt niet uit ik begrijp nu zo ongeveer wat jullie bedoelen.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:31 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Een motief is niet noodzakelijk in het privaatrecht. In het strafrecht ook niet overigens
Niet echt eigenlijkquote:Op maandag 5 maart 2007 23:34 schreef ScottTracy het volgende:
Kampioen is een maandblad, heeft wel een oplage van 3 miljoen ofzo. Veronica is goed, ik neem aan dat het een ingeving was?
Mark_V+1
Deel 637
ItsJojo4You 2
Mark_V 5
SaskiaR 1
De_Melkboer 1
ScottTracy 1
Musical hair?quote:Op maandag 5 maart 2007 23:39 schreef Mark_V het volgende:
Ik stel wel gewoon een vraag iig om het een beetje op snelheid te houden:
Van welk retrogebeuren kennen we deze haarbal?
[afbeelding]
@ ScottTracy, ok prima, rest het er ook mee eens?
quote:Op maandag 5 maart 2007 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
Flock of Seagulls.
Ik ookquote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 23:43 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik ook.... gelukkig was ik nog te jong om het me te herinneren
Anders was ik nu scarred for life geweest
Ken uw klassiekersquote:Op maandag 5 maart 2007 23:48 schreef ScottTracy het volgende:
Dat is zeker ook weer van zo'n raar obscuur bandje uit de jaren '80.
quote:Je draait me rond, kindje
Rond rond rond
Als een plaat, kindje
Rond rond rond
You spin me around baby,quote:
Bandnaam was ook goed, heb ik gezegdquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:12 schreef doeka het volgende:
Dead or alive
Ik kom net terug van schaken. ja.quote:
Ook belangrijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik kom net terug van schaken. ja.
Een mooie film van David Lynch (Dune), gebaseerd op een boek dat ik niet gelezen heb, maar dat heet vast ook Dune(?)quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Als ik zeg: Arrakis, Fremen en Bene Gesserit, over wat heb ik het dan?
nu is ongeveer het moment dat jij uitroept dat iemand dit onmogelijk kan weten zonder te googelenquote:
Hou op. Ik kon ook al geen chocola maken van je cryptische post in P&Wquote:
Niemand weet het zonder hulp van imdb/google volgens mijquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
Niemand? Laura Dern speelt er ook weer een rol in.
Ik heb de recensie al gelezen in een Brits filmblad. Vijf sterren!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:41 schreef Carolyne1575 het volgende:
Niemand weet het zonder hulp van imdb/google volgens mij
Carolyn1575 +1quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:42 schreef Carolyne1575 het volgende:
Wild at Heart (mijn favoriet)
Lost Highway
Twin Peaks
Blue Velvet
Elephant Man
Ik snapte er geen snars van. Ging ik Googlen en vond ik een student van 18 of 19 die haarfijn uitlegde hoe de vork in de steel zatquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:44 schreef ScottTracy het volgende:
Mulholland Drive is dan weer mijn favoriet, al begreep ik 'em pas een beetje na ongeveer 15 keer kijken.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hou op. Ik kon ook al geen chocola maken van je cryptische post in P&W![]()
Blue Velvetquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
Rechts Isabella Rossellini.
Nee het is geen vent en nee niet uit Blue Velvet, wel uit Wild at Heartquote:
Ja het is een vrouwquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:05 schreef Wickedangel het volgende:
Het is een vrouw?!?!?!
Ze is vrij bekend hoor, Hannah Kozakquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:09 schreef Wickedangel het volgende:
Wat Tong zegt.
Carolyn +1quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:17 schreef Carolyne1575 het volgende:
Boer Koekoek
Wickedangel +1quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:22 schreef Wickedangel het volgende:
Bill Pullman?
Ja ik heb bewust een niet te duidelijke foto genomen, maar hij was te makkelijk, da's duidelijkquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:24 schreef Wickedangel het volgende:
Slechte foto, ik dacht even dat het Robin Williams was
aaltenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:29 schreef Wickedangel het volgende:
In welke plaats in de Achterhoek woont Angus Young van AC/DC?
kahaarin +1quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:30 schreef kahaarin het volgende:
aalten
Klopt, Dorp?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:35 schreef Carolyne1575 het volgende:
In de achterhoek
Ik ben niet zo bekend met het werk van Normaal, sorryquote:
Rebus: Kleine uk en uitroep van herkenning....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:36 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met het werk van Normaal, sorry
Peuterohquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Rebus: Kleine uk en uitroep van herkenning....![]()
Het helpt ook als je bekend bent met de topografie van de achterhoek heb ik het ideequote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Bijna, ander woord voor peuter en zonder h.......![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:45 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Het helpt ook als je bekend bent met de topografie van de achterhoek heb ik het idee
Nee ik puzzel niet, maar als er een plaats is die Hummelo heet dan moet dat 'm zijnquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mja, je kunt niet kiezen waar je in de wieg wordt gesmeten......
![]()
Puzzel je ?
Synoniem voor uk? + o![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:49 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Nee ik puzzel niet, maar als er een plaats is die Hummelo heet dan moet dat 'm zijn
Ik ga 'm meteen downloadenquote:
Hummelo 1958, een foto uut de zesde klasquote:
Wel een goed begin van de ochtend!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:18 schreef steekbal het volgende:
lekker begin van de vroege morgen:
vroege gotiek
late gotiek
Nou, dan zal ik maar als eerste een antwoord geven..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:45 schreef steekbal het volgende:
Dan mijn vraag:
Welk land wordt door zijn oorspronkelijke inwoners Anzania genoemd ?
Ik had ook niet verwacht dat het goed zou zijn...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:21 schreef steekbal het volgende:
Nee, helaas. Wel in afrika
Makkie, of een goede gok? PhysicsRules +1quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:59 schreef PhysicsRules het volgende:
3M
Jep, alleen blijkt dat mijn informatie achterhaald is en ze in een andere stad zitten. Maar dit is wat ik wilde horen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:11 schreef DaviniaHR het volgende:
San Fransisco, de brug?
Iets specifieker, graag. Meer thermodynamisch.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:24 schreef PhysicsRules het volgende:
Omdat diesel efficienter verbrandt?
Hoe bedoel je? Minder energie om te ontbranden? Minder energie om te verbranden?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:26 schreef steekbal het volgende:
Dieselmotor heeft minder energie nodig
Juistem. Wikipedia zegt niets over olieketens, maar dat heeft er vast en zeker invloed.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:31 schreef PhysicsRules het volgende:
Dieselolie bestaat uit olieketens die meer energie opleveren bij verbranding. Uit één liter diesel kan dus meer energie vrijgemaakt worden.
Ik had de Linge in gedachte, daar staat bij Wikipedia dat de langste is, maar dan had ik de vraag denk ik anders moeten stellen, want het is de langste rivier die alleen in Nederland stroomt en hier ook ontstaat, en niet aftakt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:48 schreef steekbal het volgende:
IJssel
Gelukkig voor je is het fout, want dit is zeker opzoekenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:21 schreef Neleos het volgende:
Ik heb net even mijn vinger in een cd gestopt. Is dat opzoeken?![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:24 schreef steekbal het volgende:
Een (hollandse) cent
Hmmm ik had toch wel gedacht dat dit zo'n beetje de ultieme trivia-vraag was..... grappig weetje maar compleet irrelevant in het echte levenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:26 schreef PhysicsRules het volgende:
Een amerikaanes quarter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |