Die met dat counselmannetje? Die was hilarisch, dat ze moesten leren elkaar wat te gunnen enzoquote:Op maandag 5 maart 2007 20:20 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Heb je de docu van ze gezien? Het lijkt net een vrouwenpraatclubje..
"Did I hurt your feelings".
quote:Op maandag 5 maart 2007 20:23 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Die met dat counselmannetje? Die was hilarisch, dat ze moesten leren elkaar wat te gunnen enzo![]()
Sindsdien neem ik de uitspraak van The Big Lebowski over: bunch of assholes!
Deze heeft meer posts. Of geloof je niet in democratie?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
POL SC 1168] Geen Ome Theo!
1 topic eerder!![]()
Is dat een retorische vraag?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:28 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Deze heeft meer posts. Of geloof je niet in democratie?
Joh gebouwen met een koepel hebben wat van elkaar wegquote:
Nee, dat is zelfs best weinig voor een dergelijk project.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
9 is niet heul veul of wel_
Neuh zeker niet. Volgens mij hoef je niet eens belanghebbende te zijn (dus bewoner van de omgeving ofzo) om zo'n bezwaar in te dienen.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
9 is niet heul veul of wel_
Mooiste gebouw in Rome.quote:
Nee, maar normaliter wel als je het ook werkelijk inhoudelijk behandeld wil hebben.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh zeker niet. Volgens mij hoef je niet eens belanghebbende te zijn (dus bewoner van de omgeving ofzo) om zo'n bezwaar in te dienen.
Weer? Is het al eens eerder gebeurd?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:45 schreef sigme het volgende:
Ik heb vandaag een bezwaarschrift gestuurd. Mijn huis was volgens de gemeente weer eens in waarde verdubbeld.
Ruzie over de WOZ waarde?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:45 schreef sigme het volgende:
Ik heb vandaag een bezwaarschrift gestuurd. Mijn huis was volgens de gemeente weer eens in waarde verdubbeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |