ow, had ik hier moeten reageren ofzo?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:06 schreef Mutant01 het volgende:
Ja Mutant, schandalig dat je foto's van dode Irakezen weghaalt in een topic die daar totaal niet voor bedoelt is.
klopt en als jij scheld komen we er achter je een zwakkeling en zwakzinning bent, dus laat je eht achterwegequote:Op maandag 5 maart 2007 22:56 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Hear hear. Schelden is voor zwakkelingen en zwakzinnigen, dus doe ik er nooit aan.
shame on youquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:52 schreef Godslasteraar het volgende:
ow, had ik hier moeten reageren ofzo?
en heel netjes verkapt iemand bedreigen vind je ook wel in orde he.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind dat je alles mag zeggen. Maar elkaar uitschelden, dat is een bij gronds niveau, dat is wat mij de grens van de vrijheid van meningsuiting.²
Ik ken toevallig bsb, en ik denk dat bedreigen hier niet aan de orde was.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
en heel netjes verkapt iemand bedreigen vind je ook wel in orde he.
ik heb er niet zo veel vertrouwen in.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:42 schreef dVTB het volgende:
Aan Drugshond: goed om te lezen dat er wordt gewerkt aan het stellen van grenzen. Ik wens jullie er veel succes mee.
Soms denk ik dat het satire is. Uitgevoerd op een mijnenveld.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:37 schreef MrVVD het volgende:
[..]
ik heb er niet zo veel vertrouwen in.
je mag niet zeggen nadat iemand steen en been zit te kankeren op de Nederlandse maatschappij
"flikker dan op naar de sahara"
maar je mag wel zeggen
dat de moord op Theo van Gogh wel in stijl is uitgevoerd en de verheerlijking hiervan.
het eerste is niet meer dan ordinaire maar wel waar. je mag hier best wat van zeggen en de eigenaren van site bepalen die grenzen en niet ik.
het tweede is buitengewoon kwalijk en daar hoort gewoon een IP ban bij. het verschil is duidelijk neem ik aan.
maar het verschil blijkt toch niet zo goed begrepen te worden door de moderatoren.
Nee joh, vriend. Dat heb je helemaal fout. Ik ben voor vredige saamhorigheid.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
en heel netjes verkapt iemand bedreigen vind je ook wel in orde he.
Done.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Doden bij gezinsdrama in Hengelo
meki-alert. Hij probeert het weer eens een andere kant op te sturen met een totaal onzinnige wilderspost
ah joh. in reall is hij een frikandel en hier probeert hij met de grootste moeite ergens voor te staan.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vond het er toch wel sterk op lijken. Zeker met dat constantegebruik gaat er een enorme kilheid en emotieloosheid van hem uit.
Dus jij vindt het oke als er opgeroepen wordt om joden in kampen onder te brengen en te vergassen?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:42 schreef dVTB het volgende:
Waarom is het topic Israel en Iran zijn de niet-populaire landen op slot gedaan? Zo veel raars speelt zich daar niet af en er schuilt in theorie best een interessante discussie in.
Mijn suggestie: verwijder de stompzinnige plaatjes en heropen het topic. Er valt best zinnig over te discussiėren.
Sinds kort loopt e.e.a. wel echt de spuitgaten uit. En [NWS] is iets meer dan het zoveelste bash-hoekje.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:21 schreef MrVVD het volgende:
sinds kort sluiten wel heel makkelijk een aantal topics die over arabieren en moslims gaan.
Mwah, die discussie hebben wel al gehad.... 13 in een dozijn zelfs.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:42 schreef dVTB het volgende:
Waarom is het topic Israel en Iran zijn de niet-populaire landen op slot gedaan? Zo veel raars speelt zich daar niet af en er schuilt in theorie best een interessante discussie in.
Mijn suggestie: verwijder de stompzinnige plaatjes en heropen het topic. Er valt best zinnig over te discussiėren.
Het staat er toch:quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:39 schreef Double-Helix het volgende:
Jezus gast elke post met de joden uit WO2 proberen te linken,doe eens normaal.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:54 schreef Pony-Lover het volgende:
Ja, laten we alle joden in kampen stoppen
Je woning kan al onderzocht worden voor strafbare uitlatingen zoals hierboven.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:00 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ja, maar het kan wel wat uitlopen en ze moeten ook allemaal flink douchen want joden zijn niet alleen naar voor onze moslim vriendjes ze stinken ook nog eens.![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:47 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Het staat er toch:
[..]
[..]
Je woning kan al onderzocht worden voor strafbare uitlatingen zoals hierboven.
Woningen doorzocht wegens racisme op website
ongefundeert en tevens kwetsend voor de christenen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:11 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Sterk staaltje Westerse cultuur, gebaseerd op christelijk/joods/humanistisch gronden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |