quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
en waar lopen de dames ook alweer stage dan?
Waarom doe je telefonisch? Vind je dat zelf makkerlijker of..?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:54 schreef Jvvianen het volgende:
Zo nog 20 min en dan zit het er weer op... morgen de bedrijven bellen voor het marktonderzoekMorgen gaat het dus beginnen, woei
En nu mezelf extra druk maken, dan verveel ik me niet en dan vliegen de komende drie weken om.. joepeh!!
kan ook zijn dat hij belt om te vragen of hij een enquete ofzo op mag sturenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Waarom doe je telefonisch? Vind je dat zelf makkerlijker of..?
Tschuss!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kan ook zijn dat hij belt om te vragen of hij een enquete ofzo op mag sturenik ben weg, bis morgen alle
Lijkt me niet, 3 weken is wel erg kort dag om te vragen of het mag. Moet het nog worden opgestuurd, 2 dagen later ontvangen, moeten ze het nog invullen..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kan ook zijn dat hij belt om te vragen of hij een enquete ofzo op mag sturenik ben weg, bis morgen alle
quote:
Leeuuuukquote:
mja eerste dag, beetje aftasten enzoquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Leeuuuuk! Zo te zien heb jij dr ook veel zin aan
![]()
wat een tijdenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
mja eerste dag, beetje aftasten enzoach fuck it ik hoef maar van 09:30 tot 13:30
Nu pas?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:31 schreef lienelien het volgende:
zo. choco.
Ohwja, we zijn niet allemaal om 16.40 vrijquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik zit nog op stage![]()
Avondeten pas over 1,5 á 2u, hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |