in je broek nog wel...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:54 schreef Roycoooooo het volgende:
Gvd, chocola in mijn broek en in mijn stoel!
jaaa, bijna op mijn reedt.. Beschamende plekquote:
Dat zou helemaal erg zijnquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
jaaa, bijna op mijn reedt.. Beschamende plek![]()
T is er al bijna uitquote:
haha lekker hoor! K heb net mijn choco biscuit opgegeten vd Aldi! Vandaar die chocolade plek op mijn reedtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ga hem zo lekker helemaal opeten, stukje voor stukje
ik ben van plan om alles in m'n mond te stoppen en niet richting mijn reedtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:00 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
haha lekker hoor! K heb net mijn choco biscuit opgegeten vd Aldi! Vandaar die chocolade plek op mijn reedt![]()
Ik normaal gesproken ookquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben van plan om alles in m'n mond te stoppen en niet richting mijn reedt
ja, Hoksebarge klopt welquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:22 schreef Damzkieee het volgende:
Zeiden wij altijd tegen Haaksbergen
Gingen daar altijd naar t zwembad, de Wilder ?
Wehehe dik mooi daar altijdquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, Hoksebarge klopt welmaar ging mij om dat 'Boh'
en het zwembad staat er nog steeds, en heet ook nog steeds 'De Wilder'
![]()
* ReMcOrE kijkt naar het profiel van Damzkieee en vraagt zich af waar hij dan woont...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:31 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wehehe dik mooi daar altijdTegenwoordig vervloek ik Haaksbergen om die stoplichten als ik erdoorheen rij
*geheim*quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
* ReMcOrE kijkt naar het profiel van Damzkieee en vraagt zich af waar hij dan woont...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:37 schreef Damzkieee het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:38 schreef Roycoooooo het volgende:en waar lopen de dames ook alweer stage dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Nog maar 68 minutenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:48 schreef ReMcOrE het volgende:
waar is je fiets LePauper?
tot morgen francis997voor mij nog maar 12 minuten
over de grensquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:48 schreef ReMcOrE het volgende:
waar is je fiets LePauper?
tot morgen francis997voor mij nog maar 12 minuten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |