Is goehoed, zet t er maar in krijgen we dr ook geen ruzie meer overquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:15 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Roycoooooo: zetten we dat even in de OP, dat je jezelf maar moet toevoegen???
Zou een vraag van mij kunnen zijn, durfde hem ook niet te stellenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:17 schreef ReMcOrE het volgende:
ik kan me niet meer inhoudenZosk... hoe kom je nou aan je usericon? en wat is het verhaal erachter? (van wie is de tiet, wiens hand enzo) ik wil alles weten
![]()
Goeie research is het halve werk, wel beste jetsersquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:18 schreef Zosk het volgende:
ergens een keer gevonden, gewoon gestolen dus![]()
weet niet van wie de hand en tiet zijn![]()
zullen we er maar gewoon vanuit gaat dat het de tiet van je (ex)vriendin is? en dat die hand dan uiteraard de jouwe is?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:18 schreef Zosk het volgende:
ergens een keer gevonden, gewoon gestolen dus![]()
weet niet van wie de hand en tiet zijn![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goeie research is het halve werk, wel beste jetsers![]()
heb het er helemaal onderaan bijgezet, vetgedrukt, kijk maar even of je het zo goed vind!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Is goehoed, zet t er maar in krijgen we dr ook geen ruzie meer over!
Je bent een heldquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb het er helemaal onderaan bijgezet, vetgedrukt, kijk maar even of je het zo goed vind!
Wie, wat, waar?quote:
ja dat zou idd kunnenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ach
maar Zosk: wat vind je nou voor mijn idee?
ik zal straks eens even een foto posten van wat voor snoep ik bij me hebquote:
ik heb een nieuw pakje bon bon bloc bij, en van die yoghurtsultanadingenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zal straks eens even een foto posten van wat voor snoep ik bij me heb(en nee, geen BBB
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |