Zozo, ik was 15 toen ik mijn mavo-diploma haalde!!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik was 15 geloof ik. Maar vergeleken met mijn klasgenoten was ik wat aan de late kant
Doe je idd leuk mee! Ik had 1 onv. een 5 voor economie, doe nu commerciele economiequote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:11 schreef ReMcOrE het volgende:
ach, ik sloot HAVO af met 9 maal een 7 en 2 maal een 8, was ik (erg) tevreden mee
Dan was je er vroeg bijquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:04 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Zozo, ik was 15 toen ik mijn mavo-diploma haalde!!
En inmiddels al veel vriendinnetjes gehad?
eeej pauperquote:
maar ondertussen hang je de player uitquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan was je er vroeg bijen het aantal vriendinnetjes valt wel mee
Wat doe je voor stage/afstudereren en waar?quote:
Welkom, pauperquote:
dat is 'mijn' tekstquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wat doe je voor stage/afstudereren en waar?
Voeg je zelf ff toe in de op![]()
Zie mijn vorige postquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is 'mijn' tekst
trouwens welkom Pauper
En je hebt ook het topic al niet gestartquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is 'mijn' tekst
trouwens welkom Pauper
er zijn gewoon teveel mensen die niks te doen hebben op stagequote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En je hebt ook het topic al niet gestartJe hebt teveel mensen opgeleid, ze nemen je taken over
![]()
welkomquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:50 schreef Zeeltje het volgende:
Hey meld me ook aan..
Ik loop nu momenteel stage bij een architecten bureau. Wel leuk maar dit is al mijn 6de maand en ben het beu!!!!
Daarvoor heb ik namelijk 5 maanden bij een interieur bouw stage gelopen. Ook als ontwerpen.
En nu moet ik nog 4 maanden!
Blergh
heej, goeiemorgen kan nog net!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:50 schreef Zeeltje het volgende:
Hey meld me ook aan..
Ik loop nu momenteel stage bij een architecten bureau. Wel leuk maar dit is al mijn 6de maand en ben het beu!!!!
Daarvoor heb ik namelijk 5 maanden bij een interieur bouw stage gelopen. Ook als ontwerpen.
Blergh
wow das wel beste poos stage lopen :Squote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:50 schreef Zeeltje het volgende:
Hey meld me ook aan..
Blergh
Welkomquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:50 schreef Zeeltje het volgende:
Hey meld me ook aan..
Blergh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |