We krijgen natuurlijk geen antwoord, want dit ziet ze niet eens staan zo gefixeerd is ze op Danny.quote:Op maandag 2 april 2007 12:01 schreef milagro het volgende:
[..]dat viel mij ook op, waar Danny is, is tegenwoordig Nadine ook
Danny is de 'fok tribal leader' en nadine probeert hem het bed in te krijgenquote:Op maandag 2 april 2007 12:01 schreef milagro het volgende:
[..]dat viel mij ook op, waar Danny is, is tegenwoordig Nadine ook
Zaterdagnacht viel ik toevallig, rond een uur of half vier, in die VNU/'Van den Bergh'-hackgrap, vandaar mijn belangstelling.quote:Op maandag 2 april 2007 11:18 schreef Ryan3 het volgende:
Ben je nu Danny aan het stalken, Nadine..
Waarom?
Je citeert nu mijn eigen boekquote:Op maandag 2 april 2007 14:49 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Danny is de 'fok tribal leader' en nadine probeert hem het bed in te krijgen
Vrouwen zijn zo geil op status
Als warme broodjes, maar voordat je iets gaat verdienen, ben je wel een paar honderdduizend exemplaren verder. Ik krijg 10%quote:Op maandag 2 april 2007 11:49 schreef Isabeau het volgende:
En hoe gaat het met de verkoop? Verdient dat nou nog goed, zo'n boek uitbrengen?
Zo weinigquote:Op maandag 2 april 2007 16:57 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Als warme broodjes, maar voordat je iets gaat verdienen, ben je wel een paar honderdduizend exemplaren verder. Ik krijg 10%![]()
Is standaard. Krijgt elke schrijver. Bij een x aantal verkochte exemplaren (10.000 of zo) wordt het 12,5 en zo kan het nog wat oplopen. Maar Sonja Bakker heeft het slimmer geregeldquote:
Dan heb je in ieder geval wel wat te eten!quote:
quote:Op maandag 2 april 2007 17:04 schreef Copycat het volgende:
Dan heb je in ieder geval wel wat te eten!
Eerst lezen, dan oordelen (in die volgorde)quote:Op maandag 2 april 2007 17:15 schreef Tally het volgende:
Ik vind het een kut boek..
Wat vind jij een goed boek dan bijvoorbeeld?quote:Op maandag 2 april 2007 17:15 schreef Tally het volgende:
Ik vind het een kut boek..
Ik heb hem gelezen..quote:Op maandag 2 april 2007 17:18 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Eerst lezen, dan oordelen (in die volgorde)![]()
Tja.. Laatste boek wat ik gelezen heb is Hannibal Rising..quote:Op maandag 2 april 2007 17:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat vind jij een goed boek dan bijvoorbeeld?
Dat is hartstikke mooiquote:Op maandag 2 april 2007 17:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb hem gelezen..
Ik heb hem thuis liggen hoor..
Ik vind het jammer dat er teveel over de ziekte gaat van de moeder..quote:Op maandag 2 april 2007 17:25 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Dat is hartstikke mooi![]()
Heb je ook een argument?
Zal mij een rotzorg zijn ik vind hem kut..quote:Op maandag 2 april 2007 17:28 schreef JAM het volgende:
Kutboek trouwens, niets van dat ge-'kut boek', dat ìs geen woord. Dat is de Engelse ziekte!
Jezus hey, doe ff puberaalquote:Op maandag 2 april 2007 17:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Zal mij een rotzorg zijn ik vind hem kut..
En als ik dat op mijn manier wil schrijven dan doe ik dat..
Gaat even lekker ergens anders de leraar Nederlands uithangen..
Nou, schat, schrijf dat dan maar lekker op je aller-, allereigenste manier!quote:Op maandag 2 april 2007 17:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Zal mij een rotzorg zijn ik vind hem kut..
En als ik dat op mijn manier wil schrijven dan doe ik dat..
Gaat even lekker ergens anders de leraar Nederlands uithangen..
Ja, dat vond ik in Turks Fruit nu ook zo jammer.quote:Op maandag 2 april 2007 17:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat er teveel over de ziekte gaat van de moeder..
En te weinig over de passie tussen de 2 personen..
Dat boek heb ik op school moeten lezen..quote:Op maandag 2 april 2007 17:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik in Turks Fruit nu ook zo jammer..
quote:Op maandag 2 april 2007 17:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat boek heb ik op school moeten lezen..
Ik kan het niet even snel boven water halen in die grijze massa van me
Nofi, maar dat ligt dan echt aan jou hoor. Of kan je alleen boeken waarderen die in chronologische volgorde zijn geschreven? Memento is wrs dan ook niet 1 van je favo filmsquote:Wat ik trouwens vergeten ben neer te zetten was dat ik het ook jammer vind dat het van de hak op de tak geschreven is..
En soms niet wist of ik nu in een hotelkamer lag of dat ik bij moeders op bed zat
Zelf vind ik het juist jammer dat het te weinig over de ziekte van de moeder gaat, tenminste: ik denk dat die balans niet helemaal klopt. Maar dat is de autobiografische lijn in het verhaal en die liep - door omstandigheden, zullen we maar zeggen - in een vroegtijdig stadium spaak. De passie tussen de twee hoofdpersonen is feitelijk ook geen échte passie - het is een vlucht uit de realiteit, de passie is alleen het excuus, of de dekmantel. Ik zou ook nooit willen (of kunnen) schrijven over 'echte passie', omdat het me niet zo interesseert. Maar je hebt dus wel gelijk. Dat je het einde al van verre zag aankomen, is grappig: dat hoor ik niet vaak. Komt misschien doordat je Hannibal-boeken leest; dat zijn toch thrillers? Dan ben je waarschijnlijk eerder geneigd 'mee te denken' over de ontknoping.quote:Op maandag 2 april 2007 17:29 schreef Tally het volgende:
Ik vind het jammer dat er teveel over de ziekte gaat van de moeder..
En te weinig over de passie tussen de 2 personen..
Het hoeft niet een plat boek te worden maar ik vind het er niet echt vanaf spatten..
Een einde die je in het begin van het boek al ziet aankomen..
Aan het einde van het boek had ik een uhm... een.. onbevredigd gevoel..
En nee dat bedoel ik niet seksueel![]()
Enige wat ik er leuk aan vind is soms die onderbrekingen alsof je een gesprek aan het voeren bent met de "lezers"..
Maar dat is dan ook het enige..
Smaken verschillenquote:Op maandag 2 april 2007 17:48 schreef Tally het volgende:
Nou dat sarcasme kwam wel over..
Maar kan je niet gelijk geven of ongelijk geven..
Want ik weet het even niet naar boven te halen..
Dus... Je zal wel gelijk hebben..
Nou ik vind het een rommelig boek.. Zal dan inderdaad wel aan mij liggen..
Maar ik vind het een kut boek
Oh, nu maak je me wel nieuwsgierig, waarom niet?quote:Op maandag 2 april 2007 17:50 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik zou ook nooit willen (of kunnen) schrijven over 'echte passie', omdat het me niet zo interesseert.
Een liefdesgeschiedenis is alleen maar dát - Zout op mijn huid, onstuimige nachten & woeste seks - en ik ben geïnteresseerd in de machtsverhoudingen, die bij voorkeur een beetje scheef moeten zitten. Want daar begint het verhaal. Het conflict. Nou ja: voor mij, dan.quote:Op maandag 2 april 2007 17:52 schreef Vivi het volgende:
Oh, nu maak je me wel nieuwsgierig, waarom niet?
Misschien kun je hier een boek van maken Wat moet ik toch :(quote:Op maandag 2 april 2007 18:10 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Een liefdesgeschiedenis is alleen maar dát - Zout op mijn huid, onstuimige nachten & woeste seks - en ik ben geïnteresseerd in de machtsverhoudingen, die bij voorkeur een beetje scheef moeten zitten. Want daar begint het verhaal. Het conflict. Nou ja: voor mij, dan.
Ik heb 'mquote:Op maandag 2 april 2007 17:29 schreef JAM het volgende:
Nadine, ik heb 't niet gelezen. Ik ga 't ook niet lezen. Ik denk dat 't me niet zo kan boeien. Denk jij dat 't mij kan boeien? Kijk, een jongen die alles al weet, die hoeft niets meer te weten, heb je 'm?
Dát zou nou een kutboek wordenquote:Op maandag 2 april 2007 18:11 schreef Xennia het volgende:
[..]
Misschien kun je hier een boek van maken Wat moet ik toch
Bekijk ook de rest van haar oeuvre![]()
Ik worstel een beetje met het 'boerse accent' van de mannelijke hoofdpersoon. Op papier is dat gevaarlijk, zo'n dialect. Het gaat snel irriteren:quote:Op maandag 2 april 2007 18:11 schreef Xennia het volgende:
[..]
Misschien kun je hier een boek van maken Wat moet ik toch :(
Bekijk ook de rest van haar oeuvre![]()
wtfquote:Op maandag 2 april 2007 16:52 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Je citeert nu mijn eigen boek![]()
Of zelfs mijn eigen achterflap: "Vrouwen... meisjes... ze geilen op woeste, gevaarlijke gekken. Nadine is geen uitzondering. Daar sta je dan, als man met een nette, vaste betrekking." (Boris68)
Ontkennen is dus nogal zinloos![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 17:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval wel wat te eten!
En: zodra de machtsverhoudingen in balans zijn is was (quote:Op maandag 2 april 2007 18:10 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Een liefdesgeschiedenis is alleen maar dát - Zout op mijn huid, onstuimige nachten & woeste seks - en ik ben geïnteresseerd in de machtsverhoudingen, die bij voorkeur een beetje scheef moeten zitten. Want daar begint het verhaal. Het conflict. Nou ja: voor mij, dan.
Nou, dan mag je voor mij twéé keer iets over maken aan de arme negertjes.quote:Op maandag 2 april 2007 18:16 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik heb 'm![]()
Je staat er wel in, hè? Als JAM en als Zoon van God. De Zoon van God hoeft al helemáál niets meer te weten, die weet echt ALLES, en toch zeg ik: juist die jongen kan, na alle ellende die hij in zijn korte leven heeft meegemaakt, wel een verzetje gebruiken.![]()
Haar boek werd toch geweigerd en toen heeft ze het in eigen beheer uitgegeven oid?quote:Op maandag 2 april 2007 17:03 schreef Nadine26 het volgende:
Is standaard. Krijgt elke schrijver. Bij een x aantal verkochte exemplaren (10.000 of zo) wordt het 12,5 en zo kan het nog wat oplopen. Maar Sonja Bakker heeft het slimmer geregeld![]()
Ze heeft misschien geen verstand van voeding, maar het is een slimme zakenvrouw met behoorlijk wat centjes op de bank inmiddels.quote:Op maandag 2 april 2007 19:21 schreef JAM het volgende:
Haar boek? Haar boek? Haar vod! Haar broddelwerkje!!!!
Wat is dat toch met die centjes op de bank? Ik vertrouw dat soort mensen niet, van die mensen die veel centjes op de bank hebben. Lelijke mensen vind ik dat, enge mensen, gevaarlijke mensen. Ik kan niet aan de gedachte ontsnappen dat je enkel veel centjes op de bank kan krijgen door iets héél naars te doen, zoals een kinderen naar diamanten laten graven, of een geloof prediken, of een zelfhulpboek schrijven.quote:Op maandag 2 april 2007 19:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze heeft misschien geen verstand van voeding, maar het is een slimme zakenvrouw met behoorlijk wat centjes op de bank inmiddels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |