abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47207508
En? Wie hebben de Viva en de yes al gekocht? Met daarin de ''exclusieve" voorpremiere van dagboekvaneenkindermeisje.com.....
pi_47208401
Sorry hoor Karin, maar wat een ongelooflijk arrogante bal van een uitgever heb je.
  Admin maandag 12 maart 2007 @ 21:59:35 #203
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_47208478
Prima voorstel trouwens het hele zootje op .pdf te zetten en gewoon voor nop te verspreiden...
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 00:23:01 #204
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_47214399
quote:
Op maandag 12 maart 2007 21:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Sorry hoor Karin, maar wat een ongelooflijk arrogante bal van een uitgever heb je.
Dat hoort bij zijn stijl. Je moet auteurs als LuLu Wang en Heleen van Royen (en Karin Overmars?) nu eenmaal met een zekere bravoure in de markt zetten, anders redden ze het nooit. Dat weet hij ook.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 01:32:18 #205
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_47215808
LuLu Wang, Heleen van Royen (en Karin Overmars), je zal er maar eens dood tussen gevonden worden. Ik denk dat dat in ieder geval een hoop verbazing op zou wekken.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_47224329
quote:
Op maandag 12 maart 2007 21:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Welnee, schat van een man

Maar hoezo, eigenlijk? Heb ik iets gemist?
pi_47230153
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:22 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Welnee, schat van een man

Maar hoezo, eigenlijk? Heb ik iets gemist?
Hij heeft zich gisteren op Fokradio flink te kakken gezet. Zei tegenstrijdige dingen, praatte zichzelf klem en had óntzettende geluk dat de interviewer er als een sputterend watje uitkwam, want iemand die er een beetje tegenin had gegaan had hem ontzettend klem kunnen zetten. Dáárnaast had hij ook nog zoiets van 'wat zeuren al die users nou, ze mogen verdomme blij zijn dat ze in het boek staan, zo literair verantwoord waren de reacties nou ook weer niet. We hebben ze een diénst gedaan.'

Beetje jammer.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 18:21:40 #208
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_47236473
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 15:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Dáárnaast had hij ook nog zoiets van 'wat zeuren al die users nou, ze mogen verdomme blij zijn dat ze in het boek staan, zo literair verantwoord waren de reacties nou ook weer niet. We hebben ze een diénst gedaan.'

Beetje jammer.
Klinkt als potsierlijk grachtengordel-elitarisme. I love it.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  Redactie Frontpage dinsdag 13 maart 2007 @ 19:18:24 #209
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_47238436
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 01:32 schreef JAM het volgende:
LuLu Wang, Heleen van Royen (en Karin Overmars), je zal er maar eens dood tussen gevonden worden.
Toch lachen ze zich een breuk onderweg naar de bank, want ze worden massaal gelezen.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 19:28:03 #210
2651 svann
night-hawk
pi_47238840
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 18:36 schreef FOKradio het volgende:
De uitzending is inmiddels terug te luisteren op Radio.fok.nl
Hier dus, halverwege.
Zo stuitend was het ook weer niet.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_47509452
Ik heb 'm ook binnen Mijn vader heeft 'm opgestuurd
  woensdag 21 maart 2007 @ 16:06:49 #212
149616 Frau.Pfeffertopf
heeft een eigen cheer smiley!
pi_47522257
Ondanks dat het hele verhaal op internet te lezen is, heb ik netjes het boek gekocht. Dus Karin als je je deel krijgt weet je aan wie je het te danken hebt

Anyway, een geweldig boek! Heb genoten!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_47542097
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:32 schreef Cyan het volgende:
Ondanks dat het hele verhaal op internet te lezen is, heb ik netjes het boek gekocht. Dus Karin als je je deel krijgt weet je aan wie je het te danken hebt
Vanochtend ben ik ontslagen uit de rehab-kliniek. Dankzij intensieve gedragstherapie en een hoop introspectie ben ik tot inkeer gekomen. Wat ik heb gedaan, valt niet goed te praten. Of misschien toch een beetje.

Mijn voorstel is dit:

Iemand heeft uitgerekend dat het boek voor 97% mijn verdienste is, en dat betekent dus dat jullie, de co-auteurs, samen verantwoordelijk zijn voor 3% van de tekst. Ik rond het af naar boven en geef jullie 5% van mijn inkomsten. Wel eerlijk delen, hè?!

Natuurlijk had ik dit boek nooit kunnen schrijven zonder het forum, in het bijzonder het TTK-subforum, want hier trof ik de juiste 'lezers'. Het was een krankzinnige ervaring, puur geluk, puur toeval, want ik had van tevoren nooit kunnen voorzien dat het mij een boek zou opleveren. Dat zou wel heel slim zijn geweest, zeg maar: visionair. Mijn doel was, oorspronkelijk, om de wateren te testen. Het onderwerp uitdiepen, beetje aftasten. Research, zo zou je het kunnen noemen. In een later stadium zou het mij misschien stof opleveren voor een roman. Maar hoogstwaarschijnlijk niet, want ik schreef al heel lang niet meer. Ik had het schrijven afgezworen. Ik vond het een stom vak, navelstaarderig en autistisch, het maakte me ongelukkig. Dat maakt het me nu trouwens weer; ik haat het. Dat boek is nog niet verschenen of de zelfhaat heeft me weer in de greep, maar gedurende de periode - zeven maanden - die ik hier op het forum heb doorgebracht, heb ik daar geen last van gehad. Integendeel. Eindelijk had ik een vorm gevonden, een formule, zou je kunnen zeggen, die mij paste als een handschoen.

Dat schrijven ook leuk kan zijn, opwindend, inspirerend, heb ik dankzij jullie ontdekt. Daar mag dus best iets tegenover staan. Mijn bod is: 5%.

Het is een gebaar, een dankbetuiging, ik heb mijn advocaat niet geraadpleegd. Ik doe maar wat. Als één ding duidelijk is geworden uit de discussie van de afgelopen tijd, is het wel dat niemand weet hoe het zit. Ik geloof niet dat er ooit eerder een soortgelijke roman is geschreven, ik bedoel: op deze manier, interactief en toch gestuurd door een onzichtbare hand (de mijne), en hoewel ik de roman zelf beschouw als mijn verhaal, mijn werk, en dus ook mijn verantwoordelijkheid, realiseer ik me dat ik het in mijn eentje nooit had gekund. Niet op deze manier, zo koortsachtig snel en geïnspireerd.

quote:
Anyway, een geweldig boek! Heb genoten!
Mooi! Als iedereen er nou zo over denkt, worden we met z'n allen steenrijk en gaan we stil leven op de Bahama's. In een luxueuze woongroep
pi_47557192
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:47 schreef Nadine26 het volgende:
... en gaan we stil leven op de Bahama's. In een luxueuze woongroep
... afgewisseld met mijn residence nabij Biarritz.
  donderdag 22 maart 2007 @ 19:18:29 #216
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_47557324
Gajus
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  vrijdag 23 maart 2007 @ 01:09:04 #217
117408 cioran63
shampooman
pi_47569064
Maak mijn deel maar over naar Unicef of iets anders voor sneue negerkindertjes.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 01:29:28 #218
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_47569320
Niks UNICEF. Ze schrijven zelf maar een boek.

Ik betaal van mijn deel gewoon mijn Fok!-contributie.
Een pauw is een kip die in bloei staat
  vrijdag 23 maart 2007 @ 04:22:03 #219
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_47570311
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 01:29 schreef Hihat het volgende:
Ik betaal van mijn deel gewoon mijn Fok!-contributie.
Dank daarvoor trouwens
pi_47570318
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:04 schreef Nadine26 het volgende:
Topictitel aangepast aan het boek Dat, overigens en geheel terzijde, te koop is bij elke zichzelf respecterende boekhandel & boekenketen.
WARNING! SPAM ALERT!
quote:
benzinepomp.
Hihihihihi
Benzinepomp.. omg. Ben je zo laag gezonken???
Als ik brak als een stuk metaal was het gelijk over. Nu lijd ik al 20 jaar.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 21:47:22 #221
2651 svann
night-hawk
pi_47624309
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 21:18 schreef Jump het volgende:
Miljoenste topic voor FOK!

Het is feest op FOK!. Want dit is het één miljoenste topic

FOK! is al actief sinds juli 1999. In het begin werd het forum vooral populair door het spraakmakende televisieprogramma Big Brother. Later zouden er talloze subfora komen met uiteenlopende onderwerpen. Momenteel bestaat het forum uit 43 vaste subfora. Daarnaast zijn er regelmatig tijdelijke en themafora.

Veel van FOK!'s primeurtjes kwamen uit het forum, zoals de ID-kaart van Oversight en het plan om stoeptegels te sturen naar UPC. Onlangs kwam er nog een topicreeks in het nieuws omdat de topicstarter het topic gebruikt had om een boek van te maken.

FOK! is volgens Big Boards het grootste forum van Nederland. Bovendien staat het forum op plaats 10 van de grootste internetfora ter wereld. In de afgelopen 7,5 jaar zijn er in totaal 47622654 posts geplaatst waarvan 969.146 in de crewfora. Deze posts zijn geplaatst door in totaal 174.472 geregistreerde gebruikers. Het forum wordt per dag gemiddeld zo'n 1,2 miljoen keer bekeken. De best bezochte dag was 14 november 2006 toen we een aantal van 2.066.938 views bereikten.

Net zoals in het echte leven hebben sommige users meer te vertellen dan anderen. Hieronder een lijstje van de 20 users die in de afgelopen jaren het vaakst iets mee wilden delen.

[ tabel top-20 posters ]

Het mag gezegd worden dat we met z'n allen erg trots zijn op deze mijlpaal. We willen bij deze alle users bedanken voor hun aanwezigheid in de afgelopen jaren. Op naar de 2 miljoen!
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_47624467
quote:
Veel van FOK!'s primeurtjes kwamen uit het forum, zoals de ID-kaart van Oversight en het plan om stoeptegels te sturen naar UPC. Onlangs kwam er nog een topicreeks in het nieuws omdat de topicstarter het topic gebruikt had om een boek van te maken.
Fok bestaat dit jaar 7 jaar en wat halen ze aan als belangrijke gebeurtenissen? Juist, 3 dingen van de afgelopen 2 maanden
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 24 maart 2007 @ 21:56:14 #223
2651 svann
night-hawk
pi_47624623
Ja, dat vond ik ook wat magertjes.
De Fok! voor Fok hadden ze kunnen aantippen en nog zoveel meer.

Ik hoop dat ze hier nog een wat volledigere versie van gaan maken.

Of moet het 'een meer volledige' zijn, geachte taalfreaks?
pi_47630895
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 21:47 schreef svann het volgende:
Onlangs kwam er nog een topicreeks in het nieuws omdat de topicstarter het topic gebruikt had om een boek van te maken.
Ah! Daar heb je dat boek weer! Van al die gejatte teksten!

Toch leuk: er komt een tweede druk na minder dan 3 weken fijn voor de negerkindjes van UNICEF kunnen ze ook eens een leuk boek lezen oh nee, ik bedoel: kunnen ze een leuk boek kopen, van de gedoneerde royalty's
  zondag 25 maart 2007 @ 01:26:06 #225
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_47631018
Wat was de oplage van de eerste druk en wordt de oplage van de tweede?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_47631036
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 21:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Fok bestaat dit jaar 7 jaar en wat halen ze aan als belangrijke gebeurtenissen? Juist, 3 dingen van de afgelopen 2 maanden
Een attentiespanne van twee maanden is alsnog boven verwachtingen, eerlijk gezegd.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_47631266
quote:
Op zondag 25 maart 2007 01:26 schreef wonderer het volgende:
Wat was de oplage van de eerste druk en wordt de oplage van de tweede?
Voor details verwijs ik naar mijn personal assistant die kan ik nu betalen (maar hij slaapt)
pi_47631366
quote:
Op zondag 25 maart 2007 01:19 schreef Nadine26 het volgende:

fijn voor de negerkindjes van UNICEF kunnen ze ook eens een leuk boek lezen oh nee, ik bedoel: kunnen ze een leuk boek kopen, van de gedoneerde royalty's
Eigenlijk ben jij een heel zuur mutsje, met je negerkindjes
Hou het vol! Op een zuur milieu bloeien de mooiste plantjes.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_47631400
O, wacht, ik was het ironie-teken vergeten.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zondag 25 maart 2007 @ 01:54:15 #230
71919 wonderer
pi_47631449
quote:
Op zondag 25 maart 2007 01:42 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Voor details verwijs ik naar mijn personal assistant die kan ik nu betalen (maar hij slaapt)
Naam?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  zondag 25 maart 2007 @ 07:58:36 #232
78918 SeLang
Black swans matter
pi_47633366
quote:

[..]

Ik vond die tas-met-ballonnen-terroristische-actie-die-opsporing-verzocht-haalde van Yildiz een stuk leuker
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_47633369
quote:

[..]

ik zat ook te lezen van wtf

Er zijn toch wel wat mooiere/bijzondere dingen gebeurt dan wat van die saaie gevalletjes als dat met die id kaart en deze zielige vertoning.
enge ziektes sucks :'(
  zondag 25 maart 2007 @ 08:03:58 #234
78918 SeLang
Black swans matter
pi_47633371
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:47 schreef Nadine26 het volgende:
Mijn bod is: 5%.
Over hoeveel ton praten we hier ?
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_47633799
Ik heb trouwens een paar keer gekeken bij onze boekhandel en het boek ligt er nog steeds niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 25 maart 2007 @ 10:24:11 #236
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_47633878
Gelukkig is het hier in TTK altijd op voorraad
pi_47633923
Ik was benieuwd hoe het er in boekvorm uitzag, gelezen heb ik het al lang.
pi_47634500
Bij de boekhandel waar mijn vader het voor me had besteld, ligt het nu op een tafel met 'bijzondere uitgaven'
pi_47635283
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 01:09 schreef cioran63 het volgende:
Maak mijn deel maar over naar Unicef of iets anders voor sneue negerkindertjes.
quote:
Op zondag 25 maart 2007 01:19 schreef Nadine26 het volgende:
... tweede druk... fijn voor de negerkindjes van UNICEF kunnen ze ook eens een boek lezen
quote:
Op zondag 25 maart 2007 01:48 schreef OllieA het volgende:
Eigenlijk ben jij een heel zuur mutsje, met je negerkindjes
Hou het vol! Op een zuur milieu bloeien de mooiste plantjes.
Ach Ollie, het ironieteken is nuttiger dan jij schijnt te beseffen
  Redactie Frontpage zondag 25 maart 2007 @ 12:09:07 #240
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_47635489
In Schagen bij de Bruna ligt ie gewoon netjes op de Chicklittafel, naast de Duivel draagt Prada en Inez& Zo van Schagenees Esther Way
pi_47635543
quote:
Op zondag 25 maart 2007 08:01 schreef plae het volgende:

ik zat ook te lezen van wtf

Er zijn toch wel wat mooiere/bijzondere dingen gebeurt dan wat van die saaie gevalletjes als dat met die id kaart en deze zielige vertoning.
Dat heet: een boekpublicatie scherp timen. Dus niet alleen de boekenweek meepakken, maar ook de nationale festiviteiten rond het miljoenste Fok!-topic
pi_47635947
quote:
Op zondag 25 maart 2007 12:09 schreef SunChaser het volgende:
In Schagen bij de Bruna ligt ie gewoon netjes op de Chicklittafel, naast de Duivel draagt Prada en Inez& Zo van Schagenees Esther Way
In mijn eigen boekhandel lig ik lekker naast Theodor Holman (links) en Connie Palmen (rechts). Ik ben gisteren naar binnen gelopen om te informeren naar de schrijfster van Dagboekvaneenkindermeisje.com, ik zei tegen de verkoopster: "Dit lijkt me een zeer interessant boek. Kunt u er iets over vertellen?"
Ze dacht diep na: "Het is een internetdagboek. Het loopt goed, dus..."
Dat laatste vond ik een zwak argument, dus ik drong aan: "Maar het klinkt zo... interessant. Vindt u ook niet? Heeft u het al gelezen?"
Nee, daar was ze nog niet aan toegekomen.
"En de schrijfster," ging ik door, "wie is dat eigenlijk, kent u haar?"
"De schrijfster is Nadine S.," antwoordde ze.
"Ja, maar die bestaat toch niet echt?"
"Jawel hoor," zei ze vastberaden. "Nadine S. bestaat echt. Ze schijnt hier in de buurt te wonen."
"Hier? In de buurt? Echt waar?"
Ze knikte: "Nadine S. woont hier in de buurt. Dat heb ik gehoord."
"Wat leuk! Nou, in dat geval koop ik er twee. Doe er maar mooie papiertjes om, het zijn cadeaus. En als u Nadine S. een keer ziet, doet u haar dan de groeten?"
Dat zou ze zeker doen.
  Redactie Frontpage zondag 25 maart 2007 @ 12:44:10 #243
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_47636327
Waarom koop jij het boek eigenlijk. Je uitgever geeft je toch bij elke druk een doos.

Hotze de Roos ging na elke druk van een Kameleonboek zn boeken weggeven in de polder. Das goeie reclame btw, mensen gratis kennis laten maken, het heroïneprincipe
pi_47636806
quote:
Op zondag 25 maart 2007 12:44 schreef SunChaser het volgende:
Waarom koop jij het boek eigenlijk. Je uitgever geeft je toch bij elke druk een doos.

Hotze de Roos ging na elke druk van een Kameleonboek zn boeken weggeven in de polder. Das goeie reclame btw, mensen gratis kennis laten maken, het heroïneprincipe
Ha!

Dat doe ik ook. Van mijn uitgever kreeg ik vorige week - in plaats van de beloofde 'Doos Met Boeken' - een 'Tasje Met Boeken' (7 stuks) omdat ze bijna door de voorraad heen waren. Ik heb ze allemaal weggegeven aan wildvreemde mensen in het café. Dat is niet het heroïneprincipe, dat heet 'infiltratiemarketing.' Recht op je doelgroep af. Het werkte als een trein. Niet zo gek, als je gratis boeken weggeeft

Maar als ik binnenkort dan eindelijk die DOOS krijg, organiseer ik een Dagboek-meet. Want ik wil ook een gesigneerd exemplaar
  zondag 25 maart 2007 @ 15:59:09 #245
71919 wonderer
pi_47641811
Ben ineens benieuwd of je ook royalties krijgt over de boeken die worden weggegeven, door jezelf of door de uitgever (recensie-exemplaren). Zal wel niet, en ik neem aan dat die paar euro minder belangrijk zijn dan de bekendheid die dat soort dingen opleveren, maar vroeg het me wel af.
  zondag 25 maart 2007 @ 16:06:13 #246
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_47641995
En die meet, misschien komen daar dan wel weer soapachtige relaties uit voort die tot stof dienen voor een vervolg
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Redactie Frontpage zondag 25 maart 2007 @ 18:04:44 #247
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_47645821
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:02 schreef Nadine26 het volgende:
Ik heb ze allemaal weggegeven aan wildvreemde mensen in het café. Dat is niet het heroïneprincipe, dat heet 'infiltratiemarketing.'
Wat ook goed werkte was de marketing rond Brdiget Of Madison County. Dat flutboekje stuurde de uitgever eerst naar alle biebs op het platteland in Amerika waardoor het boekj nummer 1 werd in de Leen top 10 waarna iedereen t wilde hebben. Oprah's boekenclub werkt ook zo.
pi_47919007
Ben je nu Danny aan het stalken, Nadine. .
Waarom?
I´m back.
pi_47920086
En hoe gaat het met de verkoop? Verdient dat nou nog goed, zo'n boek uitbrengen?
pi_47920492
quote:
Op maandag 2 april 2007 11:18 schreef Ryan3 het volgende:
Ben je nu Danny aan het stalken, Nadine. .
Waarom?
dat viel mij ook op, waar Danny is, is tegenwoordig Nadine ook
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')