quote:Dat meldt de Britse tabloid News of the World.
Klinkt betrouwbaarquote:Op maandag 5 maart 2007 12:45 schreef sonnie740 het volgende:
De eens zo succesvolle popzangeres tekende zaterdagavond de cijfers 666 op haar kaalgeschoren hoofd en rende de gang door terwijl ze “Ik ben de Antichrist!” schreeuwde.
quote:Op maandag 5 maart 2007 12:45 schreef sonnie740 het volgende:
Haar opgetrommelde moeder en aanstaande ex Kevin Federline arriveerden niet veel later bij de kliniek. Volgens ingewijden stelde de 25-jarige na haar zelfmoordpoging aan Kevin voor om weer bij elkaar te komen en de "reünie" te bezegelen met een derde kindje...
jij hebt toch ook wel een poging of meer achter de rug?quote:Op maandag 5 maart 2007 14:18 schreef ivetje het volgende:
Las net ook al ergens dat ze het een week of 2 terug ook had geprobeerd door tegen het tegemoetkomende verkeer in te lopenSpring dan gewoon van het hilton ofzo als je zo graag dood wil en doe niet van die rare dingen waarvan je van tevoren al weet dat ze mislukken...
publicitietquote:Op maandag 5 maart 2007 14:18 schreef ivetje het volgende:
Las net ook al ergens dat ze het een week of 2 terug ook had geprobeerd door tegen het tegemoetkomende verkeer in te lopenSpring dan gewoon van het hilton ofzo als je zo graag dood wil en doe niet van die rare dingen waarvan je van tevoren al weet dat ze mislukken...
Owja?? Maar goed, gaat om Britney en ik denk idd dat ze aandacht wil en dat ze op de een of andere manier hoopt Kevin hiermee terug te krijgen. Jammer genoeg ziet ze nog niet echt in dat ze die Kevin gewoon links moet laten liggen....quote:Op maandag 5 maart 2007 14:21 schreef Octaafdebolle het volgende:
[..]
jij hebt toch ook wel een poging of meer achter de rug?![]()
Nou als ik deze hele situatie zo eens hoor lijkt het er meer op dat Kevin haar beter links kan laten liggen.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:24 schreef ivetje het volgende:
[..]
Owja?? Maar goed, gaat om Britney en ik denk idd dat ze aandacht wil en dat ze op de een of andere manier hoopt Kevin hiermee terug te krijgen. Jammer genoeg ziet ze nog niet echt in dat ze die Kevin gewoon links moet laten liggen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |