Gaat lekker in dit landje, veel depresieve mensen.quote:UTRECHT - Jaarlijks proberen 94.000 mensen zelfmoord te plegen. Verder zitten 410.000 mensen zo in de put dat zij aan zelfmoord denken. Dat blijkt uit een onderzoek dat het Trimbos-instituut woensdag bekend heeft gemaakt. Per jaar slagen 1600 Nederlanders erin zichzelf van het leven te beroven.
Volgens het instituut waren de cijfers over de zelfmoordpogingen en -gedachten tot nu toe niet bekend. Mensen met een psychische stoornis hebben negenmaal zoveel kans om een zelfmoordpoging te doen en lopen elf maal zoveel risico op zelfmoordgedachten.
Het Trimbos-instituut benadrukt het belang van suďcidepreventie omdat het aantal mensen dat zelfmoord probeert te plegen met 22 procent kan dalen als de psychische kwalen voorkomen kunnen worden of de nadelige gevolgen daarvan teniet kunnen worden gedaan. Er zouden dan ook 42 procent minder mensen zijn die spelen met de gedachte zelfmoord te plegen.
Je hebt gelijk, Al-Qaeda valt eigenlijks best mee!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Ah, dus mensen lopen meer gevaar door eigen handelen dan door Al-Qaeda, kunnen we ons daar niet drukker over gaan maken vanaf nu?˛
Hier is het wat serieuzerquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:10 schreef Djarum het volgende:
hmm.. twee keer?
Jij zou het zelfs in [F&F] topic's nog over de Islam gaan hebben hequote:Op woensdag 28 februari 2007 14:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Ah, dus mensen lopen meer gevaar door eigen handelen dan door Al-Qaeda, kunnen we ons daar niet drukker over gaan maken vanaf nu?˛
De meeste mensen die zo'n poging doen willen dan ook niet echt dood.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:14 schreef JAM het volgende:
Als van alle potentieële zelfmoordenaars er maar 1,7 procent in slaagt zichzelf ook van kant te maken...Jezus, dan is het écht slecht gesteld met dit land. Wat een godverdomde losers, dat zelfs dát niet lukt.
Je snapt het verschil tussen ervoor kiezen en ergens slachtoffer van worden niet?quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Kijk:quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:56 schreef FlyingFox het volgende:
Ik ken iemand die verantwoordelijk is voor 4.619 van die pogingen, dit jaar. Geef een vertekend beeld.
Ze tellen de mensen.quote:94.000 mensen zelfmoord te plegen
Elke sigaret die je opsteekt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:04 schreef NotoriousJw het volgende:
Wat verstaan ze eigenlijk onder een poging? (Dikke van dale)
Het slagingspercentage is inderdaad bedroevend laag.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:03 schreef Adelante het volgende:
van de 94.000 "slagen" er 1.600, da's nog geen 2 procent...
Ja laten we het eens over moslims hebben.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik denk niet dat ze daar nog bij stilstaan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:57 schreef freddygonzales het volgende:
Ik vind het alleen sneu dat mensen voor treinen springen enzo. Als je het wilt doen dan koop je toch gewoon een doos paracetemol en een fles whiskey? Werkt ook en je bezorgt een machinist geen levenslange trauma.
Mensen die het voor de aandacht doen tellen niet mee, die nemen halve pogingen, want stel je voor dat ze echt overlijdenquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:55 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
De meeste mensen die zo'n poging doen willen dan ook niet echt dood.
Gat in de markt , cursussen gaan geven * Hoe pleeg ik succescol zelfmoord*quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:05 schreef NotoriousJw het volgende:
[.Jaarlijks proberen 94.000 mensen zelfmoord te plegen. Verder zitten 410.000 mensen zo in de put dat zij aan zelfmoord denken. Dat blijkt uit een onderzoek dat het Trimbos-instituut woensdag bekend heeft gemaakt. Per jaar slagen 1600 Nederlanders erin zichzelf van het leven te beroven.
.]
Gaat lekker in dit landje, veel depresieve mensen.
De meeste mensen wel denk ik, alleen de gestoorden niet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:06 schreef Steenarend het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar nog bij stilstaan.
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op woensdag 28 februari 2007 14:14 schreef JAM het volgende:
Als van alle potentieële zelfmoordenaars er maar 1,7 procent in slaagt zichzelf ook van kant te maken...Jezus, dan is het écht slecht gesteld met dit land. Wat een godverdomde losers, dat zelfs dát niet lukt.
En toch ben ik altijd bereid een handje te helpen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:11 schreef Lucille het volgende:
[..]
Het slagingspercentage is inderdaad bedroevend laag.![]()
Ik doe het voor een tientje de man.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:12 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Gat in de markt , cursussen gaan geven * Hoe pleeg ik succescol zelfmoord*
Stel dat je slechts 90.000 cursisten per jaar hebt x een redelijk bedrag van zo'n 1700 per cursus...hmmmmmm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |