abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46657136
In navolging op Britney scheert haar hoofd kaal #3 speculeren we hier vrolijk verder.

Een resumé:

Eigenlijk begon de nederwaartse spiraal in 2004, toen Britney besloot om haar (financiële) toekomst veilig te stellen door met Kevin Federline te trouwen.

Niet veel later, in september 2005, werd cutie-poopy Sean Preston Spears geboren.

Britney beloofde een come-back en er kwam inderdaad een come-back: van haar zwangere buik, ze was na 3 maanden alweer bevrucht door K-Sperm.

In september 2006 werd -vooralsnog niet bevestigd- zoon Jayden James geboren. (Ik geloof nog altijd in de theorie dat dit zoontje eigenlijk een dochtertje is, maar dat is nergens op gebaseerd behalve op een roze jasje).

In november 2006 had Britney genoeg van Kevin en zijn overactieve spermacellen en ze scheidde van hem door hem te sms'en dat het over was. Alsof dat nog niet pijnlijk genoeg was, werd Kev op dat moment gevolgd door een cameraploeg die zijn reactie vereeuwigde. De reactie kun je het best aanduiden met
" ".

De wereld e.o. juichte: Britney was verlost van Kevin!

Britney gaat party-hardy'en met Paris Hilton en vergeet af en toe haar slipje aan te doen.

En Paris zag dat het goed was.

Toen gingen Paris en Britney uit elkaar.

Maar... het werd alsmaar erger. Een tijdje date ze met Isaac Cohen, van wie ze gelijk het Joodse geloof overneemt.

De relatie (of was het een huwelijk?) was over na een week of 8 en Isaac deed maar wat graag een boekje open over hun relatie/ huwelijk. Zo zou Britney hem te pas en te onpas bespringen en "they made love 'till sunrise", aldus I-Co.

Britney flipt helemaal door en vorige week besloot zij, na/ tijdens een bezoek aan een tatooshop, haar hoofd kaal te scheren.

vervolgens gaat ze in rehab en dan er weer uit.
vervolgens gaat ze in rehab.

In de tussentijd valt ze nog wat paparazzi aan...

... en zijn wij helemaal klaar voor Britney, just a sick little girl lost... # 4

MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_46657227
Maf wijf.
pi_46657271
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:09 schreef KinkyGiraf het volgende:
En Paris zag dat het goed was.
!

Mooooie OP Voor een best triest topic eigenlijk
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_46657304
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:12 schreef MissBliss het volgende:

[..]

!

Mooooie OP Voor een best triest topic eigenlijk
Spanx!
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
pi_46657838
quote:
Op zondag 25 februari 2007 14:46 schreef KinkyGiraf het volgende:
Volgens mij heeft ze ook een nose-job gehad als ik de foto's van tegenwoordig zie.
de gespierde stierennek had ze al, zie ik

dat is wat haar nu vooral die uitstraling van hooligan geeft, kale kop + stierennek.... oh ja, en hele fucked up boze ogen
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_46658174
ik kan niet anders dan medelijden met haar hebben,
voor geen goud zou ik in haar schoenen staan
Nee, neem jezelf niet te serieus, dat doe ik ook niet....
Work like you don't need the money; dance like no one is watching; sing like no one is listening; love like you've never been hurt; fuck like you're on film
pi_46658470
heel zielig geval..... wat roem alemaal niet met je kan doen....
pi_46658552
er zijn ook mensen die zonder roem zo doordraaien, en roemrijken die niet doordraaien.

het ligt denk ik toch ook wel deels aan de labiliteit van de dame zelf.
  zondag 25 februari 2007 @ 16:05:22 #9
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_46659155
Ja, maar labiel ben je ook niet zo maar, lijkt me. Je bent niet vanaf je geboorte labiel, hoe wel de een wel makkelijk labiel lijkt te worden dan de ander. Hoe dan ook, de constante achtervolgingen van de pers zal er zeker niet aan mee hebben geholpen. Dat blijkt gewoon alleen al uit dat onder de celebs er meer drugs/alchol/medicijnenverslaafden zitten dat onder het gewone klapvee. De 24/7 aandacht zal daar toch iets mee te makken hebben.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_46659156
quote:
Op zondag 25 februari 2007 13:53 schreef milagro het volgende:
nou, nee, in de spiegel zie je toch wel dat het om BS gaat
waar dan?
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_46659426
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:05 schreef Scandalous het volgende:

[..]

waar dan?
nou, je ziet haar ogen enigzins, de vorm vh voorhoofd, de wenkbrauwen, je ziet het half geschoren hoofd, je ziet dat de achterkant nog lang haar heeft, je herkent de details dus gewoon omdat je de 'hele foto' gezien hebt.
pi_46659521
Ik zie er echt geen Britney in Waar komt die foto dan ineens vandaan? Ik heb m ook nog nergens anders gezien.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_46659579
ff voor de duidelijkheid, jullie hebben het over deze foto, toch?

Het zou zomaar B kunnen zijn, maar ook zomaar niet. Volgens mij hebben die tattooshop-mensen bevestigd dat ze een tattoo op dr heup en pols heeft laten zetten...

Edit: nee, dit is zeker geen recente foto want met die tattoo de laatste keer had ze donkerbruin haar en daarna kaal dus.
pi_46659595
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:15 schreef Scandalous het volgende:
Ik zie er echt geen Britney in Waar komt die foto dan ineens vandaan? Ik heb m ook nog nergens anders gezien.
je bent gewoon een blind dan

geen idee, maar ik herken er echt BS in, alle details kloppen iig
pi_46659621
Volgens mij is die foto ook echt niet van Britney, die heeft hele andere vorm van haar oren... 's gewoon een ander maf wijf.
Gelukkig zonder haar
pi_46659696
En degene op de foto heeft de zijkanten van het haar weggeschoren, terwijl Britney de bovenkant eerst had weggeschoren
pi_46659811
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:19 schreef Scandalous het volgende:
En degene op de foto heeft de zijkanten van het haar weggeschoren, terwijl Britney de bovenkant eerst had weggeschoren
het haar is naar voren 'geklapt' om de achterkant te scheren.
dat blondere stuk, kan uitgroei zijn.

ik herken BS er wel in, qua details, maar het zou idd een ander kunnen zijn.

ik zag trouwens ook een tattoo in haar nek op het filmpje.
was die ook net gezet, of zat die er al.
pi_46659847
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:22 schreef milagro het volgende:

[..]

het haar is naar voren 'geklapt' om de achterkant te scheren.
dat blondere stuk, kan uitgroei zijn.

ik herken BS er wel in, qua details, maar het zou idd een ander kunnen zijn.

ik zag trouwens ook een tattoo in haar nek op het filmpje.
was die ook net gezet, of zat die er al.
Die had ze al volgens mij, die heb ik eerder langs zien komen dacht ik.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 25 februari 2007 @ 16:32:31 #19
862 Arcee
Look closer
pi_46660233
Goddamnit, wat een geile blik!

Ik vond haar met lang haar toch mooier.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_46660273

nog 1 overduidelijke foto
pi_46660863
Hadden we deze al gehad ?
Gelukkig zonder haar
pi_46660980
De media heeft natuurlijk ook wel een rol hierin gespeeld, maar toch ook een groot deel gaat naar Britney. Hoop eigenlijk niet dat die kinderen hier de dupe van gaan worden..
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 25 februari 2007 @ 17:01:39 #23
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_46661329
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:49 schreef TeChNo2 het volgende:
Hadden we deze al gehad ?
[afbeelding]
haha..
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_46661435
Er circuleren wel betere photoshops
pi_46662031
kewle OP!
moest lachen bij je eerste zin whehe.
maar vond het gelijk ongepast van mezelf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')