Wauw, in deel 3 al?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:31 schreef FunkyFreshhh het volgende:
zoooooooo BRITNEY IS CRAZYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.whoozz.com/Video/video.aspx?vid=2410
HIER ZIE JE GEWOON LIVE BEEEEEEEELDEN!!!!!!!!!!
Idd, bij scheidingen wordt er toch vaak met de grootste bagger gegooid. Ik zag Kevin laatst nog in CSI, doet ie niet verkeerd.:)quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:26 schreef milagro het volgende:
[..]
je hoort vaak bij dit soort kwesties het verhaal maar van 1 kant, en ja, vreemdgaan en zuipen en onverantwoordelijk gedrag linkt men eerder aan een vent dan aan een vrouw, dus als die geruchten de ronde doen neem je sneller aan dat het klopt, zelfs als je er geen bewijs, beelden van hebt.
Federline daar hadden we het allemaal "wel van verwacht, want hij schijnt zijn ex ook zo rottig te behandelen inzake de kids"... en dat baseren we dan ook weer op "verhalen" .
bij Britney geloven we het pas als we de foto's zien en reageren we massaal verbaasd
Waar?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:55 schreef tonks het volgende:
Toeps scheer jij je eens kaal!
hij ziet er ook niet verkeerd uit, vind ikquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:54 schreef Toeps het volgende:
[..]
Idd, bij scheidingen wordt er toch vaak met de grootste bagger gegooid. Ik zag Kevin laatst nog in CSI, doet ie niet verkeerd.:)
Uuh, nee, sorryquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:44 schreef Scandalous het volgende:
Maar knap je dan niet af zodra hij zijn mond opendoet?Dat geldt ook voor Beckham overigens
![]()
Dan komt hij naar je bed toegelopen met een suf petje op zijn hoofd en witte sokken in zijn teenslippers. Eerst nog even 'dansen' en 'rappen', zijn haar los gooien (als hij geen geile R.Kelly vlechtjes heeft natuurlijk!) en dan neuken maar.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:52 schreef Copycat het volgende:
Ik zou KFed ook niet uit mijn bed trappen. Ik zou er geen relatie mee of kinderen van willen, maar het is imo wel een uitermate lekker ding.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:55 schreef MUUS het volgende:
Dan komt hij naar je bed toegelopen met een suf petje op zijn hoofd en witte sokken in zijn teenslippers. Eerst nog even 'dansen' en 'rappen', zijn haar los gooien (als hij geen geile R.Kelly vlechtjes heeft natuurlijk!) en dan neuken maar.
Geile bende, je waids..
dat bedoel ik, qua lijf en kop gewoon mijn typequote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:52 schreef Copycat het volgende:
Ik zou KFed ook niet uit mijn bed trappen. Ik zou er geen relatie mee of kinderen van willen, maar het is imo wel een uitermate lekker ding.
Zal ik het nóg erger maken?quote:
Nope, kijk ik niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:11 schreef milagro het volgende:
Ja, kijk MUUS, jij kijkt weer DGK
zo heeft iedereen zijn fouten![]()
Maar milagro, in een bepaald topic in R&P vertel je heel vaak dat je kan afknappen op bepaalde dingen. Lekkere kerel, maar als hij *dit of dat* heeft, knap je af.quote:zijn kledingsmaak ik idd wat...dubieus , maar die gaan toch uit, in mijn dromen dan
Oh jee, oh jee, ja, maar die kerels kom ik daadwerkelijk tégen, Muusje, dat is het verschil, hèquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:15 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nope, kijk ik niet..
[..]
Maar milagro, in een bepaald topic in R&P vertel je heel vaak dat je kan afknappen op bepaalde dingen. Lekkere kerel, maar als hij *dit of dat* heeft, knap je af.
Deze man kan niet eens een petje normaal op zijn hoofd zetten.
Deze man weet niet eens dat hij níet zwart is.
Deze man denkt dat hij heel tof kan dansen en rappen als de hele zaal lacht.
Deze man kan niet eens zijn eigen reet afvegen.
Milagro, dan knap je daar toch op af?. Zeg ja alsjeblieft?
.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:22 schreef MUUS het volgende:
Da's haske on-topic, want we snappen nu waarom Britbrit aan de drugs is gegaan en gek is geworden..
denkfoutje, ze moet toch echt al gek geweest zijn om op hem te vallen, toch, of niet dan?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:22 schreef MUUS het volgende:
Da's haske on-topic, want we snappen nu waarom Britbrit aan de drugs is gegaan en gek is geworden..
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:34 schreef milagro het volgende:
[..]
denkfoutje, ze moet toch echt al gek geweest zijn om op hem te vallen, toch, of niet dan?
Zo te zien konden ze daar wel redelijk rustig over straat.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:52 schreef XiChico het volgende:
[afbeelding]
Goede tijden in Amsterdam
Hier dan, met dank aan pberends, een foto van de tatoeage die ze vlak voor haar ineenstorting liet zetten:quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:54 schreef DrDentz het volgende:
He waar blijft mijn dagelijkse portie Britney-leedvermaak? Kom uit die rehab![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:44 schreef MUUS het volgende:
[..]. Ze kwam hem tegen in een club en toen was ze natuurlijk dronken. Duh.
. Ze nam hem mee, dronk nog meer en voor ze het wist was ze getrouwd en zwanger. Toen werd ze nuchter, omdat ze zwanger was en dacht: "WTF?! Wie is dit?! En waarom ligt hij hier? En waarom denkt hij dat hij een neger is?!"
Tja, toen probeerde ze er nog het beste van te maken, maar zoals iedereen wel snapt lukte dat natuurlijk niet. Een depressie was al snel een feit en het kon haar niet eens meer schelen hoe ze eruit zag. Soephaar, uitgelopen make-up, vuilniszakken als kleding, wat maakt het ook uit als je getrouwd bent met Mr Slippersok.
Helaas heeft ze het te lang volgehouden, want nu is ze doorgedraaid. Tja, iedereen heeft een grens hè? Een waterdruppel urenlang op een hoofd laten pletsen, duimschroeven, trouwen met K-Fed. Ie-de-reen slaat op een gegeven moment door.
Nu zijn alcohol en drugs nodig om die hele vent te vergeten, maar ja, zo'n kop vergeet je niet snel hè..
quote:Op zondag 25 februari 2007 10:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier dan, met dank aan pberends, een foto van de tatoeage die ze vlak voor haar ineenstorting liet zetten:
[afbeelding]
Pijnlijkquote:Op zondag 25 februari 2007 10:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier dan, met dank aan pberends, een foto van de tatoeage die ze vlak voor haar ineenstorting liet zetten:
[afbeelding]
pijnlijke plek .quote:Op zondag 25 februari 2007 10:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat lelijk, vind ik dan..En pijnlijkquote:Op zondag 25 februari 2007 10:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
[afbeelding]
Whehe, maar dat kan iedereen zn oor toch zijnquote:Op zondag 25 februari 2007 10:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zit ze weer in een kliniek dan?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:19 schreef KinkyGiraf het volgende:
Paar nieuwe van Brit in rehab
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind haar er niet zo zeer lesbo uit zien (nou ja, misschien ook) maar vooral als een leipo waar je geen ruzie mee wil
Ja zeker, voor de 3e x deze week, maar nu houdt ze het al langer dan een dag vol.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |