This denk ik geen vos maar konijn. En waarom vraag je dat aan mij? Ik was tegen dierenleed weet je nog.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:28 schreef Maanvis het volgende:
Leg eens uit waarom amanda wel vosjes mag slachten voor hun huid en waarom paarden dan ineens niet gedood mogen worden?
dus, met veel kabaal naar beneden en z'n beddegoed opeisen (het is begonnen)quote:Op maandag 5 maart 2007 03:32 schreef tipsch het volgende:
Jaap gaat zo vast met veel kabaal.. aah
Nerts.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:32 schreef Veulen het volgende:
This denk ik geen vos maar konijn.
Wat denk je, het zijn stagiares in de weekendenquote:Op maandag 5 maart 2007 03:31 schreef Flabberguest het volgende:
De redactie verwacht ook wat, hele tijd cam op die deksels
LEKKER GEWERKTquote:Op maandag 5 maart 2007 03:34 schreef Fikkert het volgende:
whahaha, dat is een verrassing, ik zet ze net op tijd aan
Totdat hij honger heeft. (vier minuten)quote:Op maandag 5 maart 2007 03:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe lang hij dit volhoudt...
quote:Op maandag 5 maart 2007 03:35 schreef Heathen het volgende:
[..]
Totdat hij honger heeft. (vier minuten)
Het was vele malen erger dan waarvoor hij al een keer weggestuurd wasquote:Op maandag 5 maart 2007 03:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Fysiek geweld was het nog niet hoor..
na, was niet zo verquote:Op maandag 5 maart 2007 03:36 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Fysiek geweld, dag Huub. Domme jongen.
godver wat een idioot...nou ga dan maar lekker naar huisquote:Op maandag 5 maart 2007 03:37 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja hij pakte hem vast en sloeg hem maar dat was niet zeker
Ben jij helemaal blind gewordenquote:Op maandag 5 maart 2007 03:38 schreef tipsch het volgende:
zijn jullie helemaal gek geworden, er is niemand geslagen
Hij sloeg niet, hij pakte Jaap alleen vast.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:38 schreef KoningOdie het volgende:
Volgens mij sloeg ie wel hoor, maar beeld bleef ff haperen bij mij...
Hij duwde hem van zijn deken af, niets fysiek geweld, anders had Japio dat echtwel gezegd...quote:Op maandag 5 maart 2007 03:38 schreef Loserkid het volgende:
Hmm van bovenaf leek t geen geweld te zijn...
mijn beeld hapert al de hele avond...ik heb nog steeds natasia in beeldquote:Op maandag 5 maart 2007 03:38 schreef KoningOdie het volgende:
Volgens mij sloeg ie wel hoor, maar beeld bleef ff haperen bij mij...
Hij sloeg hem niet hoor.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:37 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja hij pakte hem vast en sloeg hem maar dat was niet zeker
Een duwquote:Op maandag 5 maart 2007 03:41 schreef Loserkid het volgende:
nu sloeg hij m wel..
Inderdaad, wat een huilie.quote:Op maandag 5 maart 2007 03:42 schreef Darklight het volgende:
huub moet er eel tegen kunnen, zelf deed die hetzelfde
Proost !quote:Op maandag 5 maart 2007 03:42 schreef gouden_zooi het volgende:
3:42, ik trek nog ff een flesje los.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |