Bij dezequote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:33 schreef beelz het volgende:
Volgende keer opent iemand anders maar een nieuwe trouwens
koop een vaatwasserquote:Op maandag 5 maart 2007 09:04 schreef Ps2K het volgende:
goedemorgen!
Wie gaat deze week de afwas bij me doen? (het is al afgespoelt)
Mooi zoquote:Op maandag 5 maart 2007 08:41 schreef navvy het volgende:
Gaat goed! Anti-biotica kuur heeft aangeslagen! Nu gaan we naar de winkel, succes straks.
Sorry LHO, geen idee. Jouw LDG doet Journalistiek, die zou het wel moeten wetenquote:Op maandag 5 maart 2007 11:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nieuw topic, nieuwe kans..
Zijn er nu wel mensen die serieus weten wat het doel van de duizenden schoenen die in zwolle hangen is?![]()
Baldadige jongeren, geflipte kunstenaar, goedkoper dan afval verwerking?![]()
ja hoor, schuif alle mysteries maar op mij afquote:Op maandag 5 maart 2007 11:47 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Sorry LHO, geen idee. Jouw LDG doet Journalistiek, die zou het wel moeten weten![]()
nou waar wacht je opquote:Op maandag 5 maart 2007 11:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja hoor, schuif alle mysteries maar op mij af![]()
maar ik ben er wel nieuwsgierig naar op zichdat dan weer wel
Geen slotjequote:Op maandag 5 maart 2007 12:25 schreef beelz het volgende:
Serieus... die schoenen hangen in de boom bij het skatepark omdat ze versleten zijn. Boarders gooien daar hun oude skateschoenen in de boom als ze gaar zijn.
Zo, mysterie opgelost. Slotje.
Waar hangen die dan? Bij het stadspark of ergens anders?quote:Op maandag 5 maart 2007 12:49 schreef littledrummergirl het volgende:
en de schoenen in de stad dan he? daar hangen niet alleen skateschoenen maar ook laarzen enzo
nieuw misterie
quote:Op maandag 5 maart 2007 13:02 schreef beelz het volgende:
[..]
Waar hangen die dan? Bij het stadspark of ergens anders?
Als ze bij het stadspark hangen geef ik de schuld aan kankerhippies. Hippies stinken.
Waar niet?quote:Op maandag 5 maart 2007 13:02 schreef beelz het volgende:
[..]
Waar hangen die dan? Bij het stadspark of ergens anders?
Als ze bij het stadspark hangen geef ik de schuld aan kankerhippies. Hippies stinken.
Gewoon een grap gok ik dan. Die schoenen in boom bij skatepark zijn iig versleten skateschoenen. Heb daar zelf ook schoenen gehangen in een ver verledenquote:Op maandag 5 maart 2007 13:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Waar niet?In een boom tegen over de speelgoed winkel. In de steegjes aan regenpijpen. Aan de kabels voor (ik gok) kerstverlichting en spandoeken etc, aan regengootjes tussen 2 panden in, ....
Gefeliciteerdquote:Op maandag 5 maart 2007 13:10 schreef Sylvana het volgende:blij is
Ipv 3 jaar SPW doen ga ik het ff in 1,5 jaar doen
Dus in september 2007 beginnen en dan in februari 2009 klaar
En 3 dagen in de week stagen en 2 dagen les en dan eerst jaar op zelfde plek stage en dan nog 20 weken op andere plek
Handig voor de vogels! Mooie modieuze nestjes zonder al te veel werk. (mits geen zweetvoeten natuurlijk..)quote:Op maandag 5 maart 2007 13:22 schreef beelz het volgende:
[..]
Gewoon een grap gok ik dan. Die schoenen in boom bij skatepark zijn iig versleten skateschoenen. Heb daar zelf ook schoenen gehangen in een ver verleden
Heb jij wel eens geskate? Zweetvoeten gegarandeerdquote:Op maandag 5 maart 2007 13:32 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Handig voor de vogels! Mooie modieuze nestjes zonder al te veel werk. (mits geen zweetvoeten natuurlijk..)
Gooi ze dan eerst ff in de wasmachine voordat je ze in de boom gooit..quote:Op maandag 5 maart 2007 13:35 schreef beelz het volgende:
[..]
Heb jij wel eens geskate? Zweetvoeten gegarandeerd
Johquote:
Ik ga ook even solidair met haar doen denk ikquote:Op maandag 5 maart 2007 14:35 schreef navvy het volgende:
[..]
Joh![]()
Probeer ik wederom solidair met dochter te zijn door dezelfde slaaptijden aan te houden, lees: middagdutje. Ik ben gewoon m'n nest uitgewaaid gloeiende #$@##$%$$%%$
kijk voor de gein maar es naar boven in de diezerstraat ( een beetje aan het einde )quote:Op maandag 5 maart 2007 13:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Waar niet?In een boom tegen over de speelgoed winkel. In de steegjes aan regenpijpen. Aan de kabels voor (ik gok) kerstverlichting en spandoeken etc, aan regengootjes tussen 2 panden in, ....
Heb je nou nog steeds geen dubbel glas dan?quote:Op maandag 5 maart 2007 14:35 schreef navvy het volgende:
[..]
Joh![]()
Probeer ik wederom solidair met dochter te zijn door dezelfde slaaptijden aan te houden, lees: middagdutje. Ik ben gewoon m'n nest uitgewaaid gloeiende #$@##$%$$%%$
Levert een doodsverwensing nog steeds een ban op?quote:Op maandag 5 maart 2007 15:27 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Heb je nou nog steeds geen dubbel glas dan?![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 15:42 schreef navvy het volgende:
[..]
Levert een doodsverwensing nog steeds een ban op?![]()
Ja.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:42 schreef navvy het volgende:
[..]
Levert een doodsverwensing nog steeds een ban op?![]()
volgens mij zoeken jullie dagelijks op die termquote:
En als ik het subtiel anders weet te verwoorden maar 'm toch dood wil? Die lul heeft MIJN dubbel glas.quote:
Nee, ik wil graag nog langer leven...quote:Op maandag 5 maart 2007 18:10 schreef navvy het volgende:
[..]
En als ik het subtiel anders weet te verwoorden maar 'm toch dood wil? Die lul heeft MIJN dubbel glas.
Biertje buur?![]()
Bier met cyanide zekerquote:Op maandag 5 maart 2007 18:10 schreef navvy het volgende:
[..]
En als ik het subtiel anders weet te verwoorden maar 'm toch dood wil? Die lul heeft MIJN dubbel glas.
Biertje buur?![]()
Dat geeft wel een rommeltje hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 21:17 schreef navvy het volgende:
Nee hoor, ik ben de goedheid zelve, gewoon bier. Onthoofden doen we later wel.
Gooien? Blazenquote:Op maandag 5 maart 2007 21:48 schreef descendent1 het volgende:
Ik gooi eerst wel ff zn ramen in. Heeft ie het NOG kouder!![]()
Dan snap jij de kunst van het onthoofden niet, moet zo langzaam en zo pijnlijk mogelijk met een veelt te bot mes gekocht bij de Wibra (3 voor 50 cent). Dan opnemen op je mobieltje en op YouTube zetten.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat geeft wel een rommeltje hoorDan is een Cyanide-Cola veel sneller
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |