Wat ben je toch een ondeugdquote:Op maandag 5 maart 2007 01:05 schreef kleinzusje het volgende:
I am not waiting in bed fore your love ??????
Trustequote:Op maandag 5 maart 2007 01:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moet ff plat..
Ik vertrouw de Fok nachtploeg volkomen en vraag morgen niet : Is er nog iets gebeurd. (Ik lees gewoon even alle cossen terug.)
![]()
![]()
![]()
Dat zingt Bob Brainquote:
te gek nummer....quote:Op maandag 5 maart 2007 01:06 schreef BBW het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=azXNldWhWZg
slaap lekkerquote:Op maandag 5 maart 2007 01:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moet ff plat..
Ik vertrouw de Fok nachtploeg volkomen en vraag morgen niet : Is er nog iets gebeurd. (Ik lees gewoon even alle cossen terug.)
![]()
![]()
![]()
Ja, dat is wel een risico.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De scheldwoorden ketsen zo op Jaap af. Die dringen niet eens meer door. Blijkbaar heeft hij daar door de jaren heen een filter voor aangemaakt ofzo. Maar als de rest van de bewoners blijft schelden, heb je maar zo kans dat Jaap populairder gaat worden dan hij verdient.
Huub zag zelf geloof ik ook wel in dat hij wel érg ver was gegaan.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De scheldwoorden ketsen zo op Jaap af. Die dringen niet eens meer door. Blijkbaar heeft hij daar door de jaren heen een filter voor aangemaakt ofzo. Maar als de rest van de bewoners blijft schelden, heb je maar zo kans dat Jaap populairder gaat worden dan hij verdient.
Heeft zijn pammetje nog niet gehad.quote:
verschrikkelijkquote:
Is dat ergens terug te zien op een filmpje?quote:Op maandag 5 maart 2007 01:10 schreef Gert het volgende:
Jaap was veel effectiever, met zijn mild spottende "Zo kabouter, wil jij ook iets te drinken? Een kabouterdrankje? HAHAHAHA". Ik kwam niet meer bij. Wat een mafkees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |