Nu is ze ouder dan mij he. En dan gaat het gewoon niet!quote:Op maandag 5 maart 2007 16:55 schreef Monidique het volgende:
Waarom zou je verliefd zijn op Elseetje als ze twee jaar jonger zou zijn?
Rock is zelf zeker oudquote:Op maandag 5 maart 2007 17:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Elseetje is uit 83? Een jonge den!
Jeetje jeetje... En wat nou als ik op kleine jongetjes val?quote:Op maandag 5 maart 2007 17:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nu is ze ouder dan mij he. En dan gaat het gewoon niet!
Ja, maak me maar lekker.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:02 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Jeetje jeetje... En wat nou als ik op kleine jongetjes val?
Boeiend. Sommigen zijn zes jaar ouder...quote:Op maandag 5 maart 2007 17:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nu is ze ouder dan mij he. En dan gaat het gewoon niet!
De man ja, niet de vrouw!quote:Op maandag 5 maart 2007 17:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
Boeiend. Sommigen zijn zes jaar ouder...
Nogalquote:
Toen ik 23 was heb ik een tijd een vrouw van 33 gedate...quote:
Yvonne zal ontroostbaar zijn.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:06 schreef Mutant01 het volgende:
Ja, maar dat vind ik niet kunnen.
En nu ben je zwanger. Tijd gaat snel.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Toen ik 23 was heb ik een tijd een vrouw van 33 gedate...
En grijs met baard.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
En nu ben je zwanger. Tijd gaat snel.
Ze was leuk, maar niet helemaal stabiel...quote:Op maandag 5 maart 2007 17:07 schreef Mutant01 het volgende:
Rock is een sicko!
Je moeder!quote:Op maandag 5 maart 2007 17:07 schreef Autodidact het volgende:
Laten we het over bejaardenseks hebben.
Köchel-Verzeichnis, oftewel de Mozartcatalogus. Barbaar.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Google geeft de indicatie dat het iets met klassieke muziek op de piano te maken heeft..
Ach god, daar komt de verzuurde brombeer weer langs.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:26 schreef Apropos het volgende:
[..]
Köchel-Verzeichnis, oftewel de Mozartcatalogus. Barbaar.
Je hebt je post veranderd!quote:Op maandag 5 maart 2007 17:31 schreef Apropos het volgende:
En ik houd niet eens van Mozart.
Ik had het elders nodig.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je hebt je post veranderd!
Het laagje verzuring heb je verwijderd...
Moet ik nog even doorgaan? Het is al algemeen bekend dat ik een allochtonenknuffelaar ben, toch?quote:
Jammer, het had zo mooi kunnen zijnquote:Op maandag 5 maart 2007 17:06 schreef Mutant01 het volgende:
Ja, maar dat vind ik niet kunnen.
quote:Op maandag 5 maart 2007 17:26 schreef Apropos het volgende:
[..]
Köchel-Verzeichnis, oftewel de Mozartcatalogus. Barbaar.
Zijn de allochtonen nu al in de meerderheid?quote:Op maandag 5 maart 2007 17:43 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Moet ik nog even doorgaan? Het is al algemeen bekend dat ik een allochtonenknuffelaar ben, toch?Naast bomen-, dieren- en minderhedenknuffelaar natuurlijk...
Bij mij in de omgeving is het gebruikelijk. Moeder en schoonmoeder houden het elk met een fors jongere vent, de meeste van mijn vriendinnen / kennissen, m'n zusje. Ik loop hopeloos achter met mijn oudere liefste.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou,. Niet, hoor. Het is minder gebruikelijk, dat wel.
En Mutant is dan ook nog uitermate knuffelbaar.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:43 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Moet ik nog even doorgaan? Het is al algemeen bekend dat ik een allochtonenknuffelaar ben, toch?Naast bomen-, dieren- en minderhedenknuffelaar natuurlijk...
Ik las ''houden het elk jaar met een fors jongere vent''quote:Op maandag 5 maart 2007 17:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Bij mij in de omgeving is het gebruikelijk. Moeder en schoonmoeder houden het elk met een fors jongere vent, de meeste van mijn vriendinnen / kennissen, m'n zusje. Ik loop hopeloos achter met mijn oudere liefste.
Die van m'n moeder scheelt minder jaren met mij dan met haar.
Hier niet. Bij jou wel?quote:Op maandag 5 maart 2007 17:44 schreef Apropos het volgende:
[..]
Zijn de allochtonen nu al in de meerderheid?
From the prison of virginity?quote:Op maandag 5 maart 2007 17:51 schreef Monidique het volgende:
Release me...
Je zei dat je zowel allochtonen als minderheden knuffelde.quote:
Ja, zijn zij de enige minderheid in Nederland?quote:Op maandag 5 maart 2007 17:53 schreef Apropos het volgende:
[..]
Je zei dat je zowel allochtonen als minderheden knuffelde.
Nee, maar als je het zo schrijft is het alsof het verschillende dingen zijn.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:58 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ja, zijn zij de enige minderheid in Nederland?
quote:Op maandag 5 maart 2007 18:00 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nee, maar als je het zo schrijft is het alsof het verschillende dingen zijn.
De overheid is ook een minderheid, knuffel je die ook?
Gut M, jij weet ook echt hoe je het gezellig moet houden hè?quote:Op maandag 5 maart 2007 18:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
Zweepslagen voor verkrachte Saoedische
Dat kan niet, want ik heb geen kinderen.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:06 schreef Monidique het volgende:
Ik ben de geincarneerde gezelligheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |