Een WII is idd onwijs tof!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Koop een wii. Is serieus erg goed voor je conditie! Had ik echt nooit verwacht, maar je staat vanzelf mee te springen (en te hijgen)
En kan ik ook Oblivion spelen op de wii? Ik hou wel van computerspellen, maar alleen een beperkte categorie. Sportspelletjes en dergelijke vind ik echt geen moer aan.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Koop een wii. Is serieus erg goed voor je conditie! Had ik echt nooit verwacht, maar je staat vanzelf mee te springen (en te hijgen)
Geloof me, op de WII zijn sportspelletjes wel leuk.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En kan ik ook Oblivion spelen op de wii? Ik hou wel van computerspellen, maar alleen een beperkte categorie. Sportspelletjes en dergelijke vind ik echt geen moer aan.
Klopt, hoeft niet bij alle spellen. Sommige vereisen wel heel veel inspanning, en andere word je gewoon zo enthousiast van dat je vanzelf mee gaat springen (nou ja, ik danquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:08 schreef Liejannuh het volgende:
Overigens ben je niet verplicht om heel veel te bewegen bij het WII'en. Dat heeft die zelfde vriend van mij ook bewezen.
Dan moet ik het toch maar eens proberenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:16 schreef Liejannuh het volgende:
Geloof me, op de WII zijn sportspelletjes wel leuk.Vooral als je het samen met iemand speelt.
Echt heeeeeeeeeeeel erg grappig.
Geen ideequote:
250 euro. 20 euro voor zo'n classic controller waarmee je de spelletjes van vroeger kan spelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Hey, leuk zeg! Wat voor soort hondje wordt het?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:12 schreef Saarah het volgende:
Ik krijg een hondrond de zomerperiode ongeveer. En dat gaat sowieso goed voor me zijn, want dan móét ik wel meer bewegen: elke dag een paar keer de hond uitlaten!
![]()
Ik ken obilivion niet (behalve van naam), maar Zelda is veel rondlopen/rijden op je paard, en dan moet je opdrachten uitvoeren waarvoor je veel moet zoeken, dingen op zien te lossen en beestjes slachten (die er voor zorgen dat je de oplossing niet kan vinden)...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Klopt, hoeft niet bij alle spellen. Sommige vereisen wel heel veel inspanning, en andere word je gewoon zo enthousiast van dat je vanzelf mee gaat springen (nou ja, ik dan). Oblivion is er (nog) niet voor de wii, Zelda heeft er volgens mij wel heel veel van weg maar dat heb ik nog niet echt gespeeld.
In Red Steel moet je veel zwaardvechten. En dat is leukquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat Oblivion op zich wel geschikt kan worden gemaakt voor de wiiJe moet best veel vechten en dat zwaardvechten lijkt me best kunnen met een wii
Kan je meteen de WII kopenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:01 schreef Isabeau het volgende:post openmaken is leuk!!
Vandaag is er 380 euro teruggestort aan teveel betaalde voorschotten gas en lichtEn we zouden het juist deze maand wat moeilijk krijgen qua geld.
quote:
'k heb ze erachter gezet. (nu van-tot)quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:37 schreef Isabeau het volgende:
Troel: mmol getallen ken ik uit mijn hoofd, gram moet ik gaan uitrekenen
Ja nee, dan ben je lekkerquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:42 schreef Levitation het volgende:
Ik denk dat ik gemiddeld over de laatste 10 jaar een pond per jaar ben aangekomen.![]()
Geef mij dus maar een dieet waarbij ik 5kg in een jaar kwijt raak, dan weeg ik over 10 jaar nog maar 45kg.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |