Géén idee! Dat is ook een van mijn ergernissen. Als je steeds nee zegt gaan ze zeggen dat je ongezellig bent. Maar ben ik dan alleen gezellig als ik eet? Ik hoop het toch nietquote:Op maandag 5 maart 2007 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
Crosspost
Ergernis!
Waarom schijnen collega's het niet te accepteren dat je geen taart eet?
In plaats van je aan te moedigen bij je dieetpogingen zitten ze je constant aan te moedigen om vooral WEL taart te eten als iemand trakteert, vooral WEL kaas te eten bij de vrijdagborrel en vooral WEL 3 broodjes te bestellen bij de lunch? En als je dan nee zegt worden ze bijna boos! Waarom doen mensen dat toch?
Oe, deze zijn errug met gyroskruiden. Ik zet de gril vast aanquote:
Ik zeg dan ook altijd terug: er zijn wel 10 mensen die op een dag tegen mij zeggen dat eentje geen kwaad kan. Maar tien eentjes maken heel veel, en dan word je wel dikquote:Op maandag 5 maart 2007 17:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Géén idee! Dat is ook een van mijn ergernissen. Als je steeds nee zegt gaan ze zeggen dat je ongezellig bent. Maar ben ik dan alleen gezellig als ik eet? Ik hoop het toch nietEn als je zegt dat je graag wat gewicht wilt kwijtraken dan juichen ze dat toe, om vervolgens biojna in één adem een stuk slagroomtaart aan te bieden. En als je dan weer nee zegt is het antwoord: "Maar van 1 stukje word je niet dik"
![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zeg dan ook altijd terug: er zijn wel 10 mensen die op een dag tegen mij zeggen dat eentje geen kwaad kan. Maar tien eentjes maken heel veel, en dan word je wel dik
Meestal houdt het dan wel op
Doet me denken aan die chupa chups reclamequote:Op maandag 5 maart 2007 17:20 schreef teigan het volgende:
mijn schoonmoeder zei later dat ze het heel goed vond van mij dat ik op mijn eigen verjaardag geen taart had genomen...(ok, ik kon toen geen hap door mijn keel krijgen van de stress...)
Die doen er gelukkig niet zo moeilijk over verder, alleen dat er zo af en toe een zak snoep staat met de boodschap dat ik die mag hebben, er zit geen vet in....
eh...quote:Op maandag 5 maart 2007 17:20 schreef teigan het volgende:
Die doen er gelukkig niet zo moeilijk over verder, alleen dat er zo af en toe een zak snoep staat met de boodschap dat ik die mag hebben, er zit geen vet in....
Jep, zoals geen frietjes nemen bij de Mac, maar wel een grote milkshake bestellen.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:24 schreef teigan het volgende:
volgens mij hebben veel mensen gewoon niet door dat suikers ook dikmakend zijn, en focussen ze gewoon teveel op de vetten..
Ook al probeer je gezond te doen bij de Mac, die salades schijnen ook niet al te best te zijn qua kcal.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
Jep, zoals geen frietjes nemen bij de Mac, maar wel een grote milkshake bestellen.
"Melk is toch gezond??"
* Isabeau giet er wat secondenlijm overheen en plakt het hele zaakje nog snel degelijk af met ductape.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:05 schreef Fannetje het volgende:
Maar dan weten jullie het ook; de knop is bij deze OM!
Ach, je kan maar beter weten waar je aan begint toch!! Je wordt niet vrolijk van alle bijwerkingen, maar ik lees het ook altijdquote:Op maandag 5 maart 2007 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dank jeDat hoop ik ook!
Ik heb natuurlijk wel het e.e.a. opgezocht over die pillen, wat ik misschien juist niet had moeten doen i.v.m. paranoia, maar goed, de nieuwsgierigheid zegeviert uiteindelijk toch![]()
Ik eet momenteel rond de 1200/1400 kcals per dag, dus het lijkt me grif onmogelijk dat ik enorm ga aankomen. Ik geloof er zelf in dat, als ik gewoon lekker blijf bewegen en niet te veel eet, ik niet dik ga worden. Mocht dit toch het geval zijn, dan ga ik op zoek naar een andere oplossing. Niet iedereen wordt er dik van, maar die verhalen hoor je wel het meest. Mensen zullen niet snel gaan roepen dat ze niet zijn aangekomen van de pillen.
quote:Van de pil pil zou je ook dik moeten worden als je de verhalen hoort, maar da's bij mij nooit gebeurd. Ik heb ieder pondje er keurig zelf aan gegeten
Inderdaad, zet m op!!!quote:Op maandag 5 maart 2007 18:42 schreef teigan het volgende:
Fannetje, goed joh, en hopen dat het gaat lukken..
Ze zijn ook beetje vreemd hier, mee eensquote:Op maandag 5 maart 2007 18:25 schreef Ymke het volgende:
Ik meld me af voor hier , ik voel me hier toch niet zo thuis als dat ik gedacht had
Ik wens iedereen het beste
jammerquote:Op maandag 5 maart 2007 18:25 schreef Ymke het volgende:
Ik meld me af voor hier , ik voel me hier toch niet zo thuis als dat ik gedacht had
Ik wil straks 3 keer 2 minuten erop staan, met elke keer een minuut pauze. Klinkt erg kort (is het ook), maar gisteren lag ik na die 6 minuten op apegapenquote:Op maandag 5 maart 2007 12:14 schreef Faat het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa, hier ben ik![]()
Anyway, nu is het maandag, ik ben weer uitgeslapen. Wat gaan we doen? Hoe lang gaan we erop? [afbeelding]
veel mensen hebben dat probleem met de crosstrainer hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 19:26 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Ik wil straks 3 keer 2 minuten erop staan, met elke keer een minuut pauze. Klinkt erg kort (is het ook), maar gisteren lag ik na die 6 minuten op apegapen![]()
In het boekje wat erbij zit staat trouwens een schema, eerst 3x2, volgende week 3x3 enz....
Succes met afvallen! Zijn we te kletserig voor je? Of mis je voldoende steun? Te veel een kliekje? (daar ben ik altijd bang voor, dat we zo overkomen...)quote:Op maandag 5 maart 2007 18:25 schreef Ymke het volgende:
Dank jullie , jullie natuurlijk ook heel veel succes met het afvallen , want daar gaat het tenslotte om , nietwaar?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Succes met afvallen! Zijn we te kletserig voor je? Of mis je voldoende steun? Te veel een kliekje? (daar ben ik altijd bang voor, dat we zo overkomen...)
quote:Op maandag 5 maart 2007 19:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Succes met afvallen! Zijn we te kletserig voor je? Of mis je voldoende steun? Te veel een kliekje? (daar ben ik altijd bang voor, dat we zo overkomen...)
Voor de verandering wel jaquote:Op maandag 5 maart 2007 19:39 schreef octopussy het volgende:
het gaat toch alleen maar over gewicht nu hier?
Da's altijd leuk als ik mensen over de vloer krijg. Ik drink zelf alleen koffie, water en in het weekend bier. Dus dat kunnen ze kiezen. Ohja, en theequote:Op maandag 5 maart 2007 20:00 schreef Fannetje het volgende:
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk ook bijna altijd wel iets lekkers in huis haal als ik weet dat er visite komt
Tenzij ik in een megagoede lijnperiode zit, uiteraard. Want dan krijgt de rest ook lekker niks
Yep, en mijn visite weet dat inmiddels ook.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:05 schreef Rewimo het volgende:
Lekkers in huis halen voor de visite is geen probleem. Het probleem heb je pas, als er wat overblijft...
die kledingkast heb ik ookquote:Op maandag 5 maart 2007 20:10 schreef freecell het volgende:
update: TARAraboemdijee & freecell's nieuwe plekje
Ik heb eigenlijk ook nooit koekjes ed in huis, moet dan ook altijd naarstig op zoek als er mensen over de vloer komen![]()
3deurs met spiegelquote:Op maandag 5 maart 2007 20:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Welke? de driedeurs met de spiegel of de Sonja in de logeerkamer?
Jammer?quote:Op maandag 5 maart 2007 21:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Ah
Is een handige kast, beetje jammer dat hij (met spiegel) recht tegenover ons bed staat
dat heb ik dus ookquote:Op maandag 5 maart 2007 21:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Ah
Is een handige kast, beetje jammer dat hij (met spiegel) recht tegenover ons bed staat
quote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 21:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook
maar kan erg interessant zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |