Hehe iddquote:Op zondag 11 maart 2007 20:46 schreef Liejannuh het volgende:
Een ruzie over deodorant!
Geweldig!
En bij Jozefien moeten ze de stembanden verwijderen.![]()
Die pascalle spoort gewoon niet, die Paul zit zich continue in te houden, ik zou ook uit elkaar spatten als er zo onredelijk tegen me werd gegild, vingergewezen en maar steeds te moeten horen dat je je mond moet houden hoor.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:50 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ze zijn gewoon beiden vreemd
quote:Op zondag 11 maart 2007 20:46 schreef TheVulture het volgende:
oh mijn god... die Jozefien![]()
![]()
"Heb je me niet gehoord?"
Egbert: Nee
Muts, er zijn bergstammen in de Andes op de vlucht geslagen dankzij jouw gekrijs
quote:Op zondag 11 maart 2007 20:54 schreef Cee het volgende:
Mijn god, als Lolo Ferrari geen tieten had en er nog eens 20 jaar ouder uit zag, zou het Pascalle heten. Wat een psychotisch wijf zeg. Je zou er maar eens per ongeluk bij voordringen in de rij bij de bakker, dan dramt ze een naaldhak dwars door je strot.
Idd! Leuk bedacht zo met die hoofddoekenquote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 20:54 schreef Cee het volgende:
Mijn god, als Lolo Ferrari geen tieten had en er nog eens 20 jaar ouder uit zag, zou het Pascalle heten. Wat een psychotisch wijf zeg. Je zou er maar eens per ongeluk bij voordringen in de rij bij de bakker, dan dramt ze een naaldhak dwars door je strot.
Misschien ligt het aan mij hoor, maar zijn er überhaupt veel moslims in Brazilië? Ik bedoel die twee domme nichten verkleedden zich als moslimas maar ik zou eerder zeggen dat het nogal opvalt in Latijns Amerika. Maar ik weet te weinig van dat gebied om ze definitief als 'dom' te verklaren.
Maakt toch niet uit. Je ziet niet wie het zijn, dus je kan ze ook niet afvlaggenquote:Op zondag 11 maart 2007 20:54 schreef Cee het volgende:
Misschien ligt het aan mij hoor, maar zijn er überhaupt veel moslims in Brazilië? Ik bedoel die twee domme nichten verkleedden zich als moslimas maar ik zou eerder zeggen dat het nogal opvalt in Latijns Amerika. Maar ik weet te weinig van dat gebied om ze definitief als 'dom' te verklaren.
Ik moet wel erg om die nicht lachen.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Van de dikke Jamai word ik niet bepaald
Ze verbazen me meer en meerquote:Op zondag 11 maart 2007 21:05 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
wow wat een slimme wijven!!
In een bekertjequote:Op zondag 11 maart 2007 21:08 schreef babette21 het volgende:
moet ie piesen
wat 'n briljant aflevering
I knowquote:
Als Reinier nu nog even komt opdraven wel jaquote:Op zondag 11 maart 2007 21:09 schreef TheVulture het volgende:
Dit is echt de leukste aflevering van PE ever
en vervolgens besproken wordt op FOk..... ze moesten eens weten hoe 'beroemd' ze nu zijn in Nederlandquote:Op zondag 11 maart 2007 21:10 schreef Hertog_Martin het volgende:
Opzich wel mooi hoe je als willekeurige chauffeur ineens meedoet in een tv-spel-race
Die hielden zich ook nog eens aan hun afspraak hoe verleidelijk het ook was.quote:
driiiiiiiive klootzak!!!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:11 schreef Commensaal het volgende:
Als Reinier nu nog even komt opdraven wel ja
Ik maak me toch zorgen dat ze eruit vliegen... je ziet er geen kont vanquote:Op zondag 11 maart 2007 21:12 schreef Wup het volgende:
en waar zijn de broertjes gebleven?
Zo'n vermoeden heb ik ook. Daarnaast zijn ze vrij kleurloos.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik maak me toch zorgen dat ze eruit vliegen... je ziet er geen kont van
mja 't valt me wel op dat sommige koppels alle aandacht krijgen, en sommige koppels zie je nooit...quote:Op zondag 11 maart 2007 21:12 schreef Wup het volgende:
en waar zijn de broertjes gebleven?
Neuh..quote:
Dat dacht ik ook, de opdracht was veel te moeilijkquote:Op zondag 11 maart 2007 21:18 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Volgens mij kan je beter nooit 'klaar' zeggen
atb'tje!!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:18 schreef alwaysthebest het volgende:
Zou je denken?
Nee, maar gewoon regel voor regel focussen. Dat deden ze geen van beiden...quote:Op zondag 11 maart 2007 21:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, de opdracht was veel te moeilijk
wel terecht, het is het sterkste koppel op dit momentquote:
Netjes? Een stel berekende fanatiekelingen zijn het die de zwakkeren naar beneden trappen en zich inlikken bij de sterke koppels.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:07 schreef TheVulture het volgende:
Netjes van Pascal en Miranda... ik dacht even dat ze gingen vlaggen
Nee! Voor de sjeu moeten ze blijven, hoe irritant ook.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:22 schreef Liejannuh het volgende:
Volgens mij wordt er altijd vrij veel uitgezonden van het team dat de race verlaat.
Ik ben groot voorstander van het vertrek van Egbert en Jozefien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |