Nope, het schept onduidelijkheid.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:52 schreef Gert het volgende:
Geen antwoord is ook een antwoord, Adolf Pieterbaan Khadaffi.![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 18:56 schreef itsme het volgende:
Zei jaap net niet tegen brian dat ze eric niet meoten vertrouwen? Dat eric hem ook in het SHE groepje wilde krijgen?
quote:Op zondag 4 maart 2007 18:56 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik heb niets in huis en dochter wil eten.![]()
FEBOquote:
Speciaal voor jou dan, Anus Penetrerend Kaalkopje.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:56 schreef APK het volgende:
[..]
Nope, het schept onduidelijkheid.![]()
Groot Etterend Retenlikkend Teringlijertje![]()
Moet ie bij jou komen wonen, dan gaat dat vanzelf.quote:
Vorige week vroeg die nog tijdens het tafeldekken aan welke kant de vork en lepel moesten liggen, dus wie weet eet die thuis wel met zijn handenquote:Op zondag 4 maart 2007 18:59 schreef havefun het volgende:
Die jaap kan echt niet normaal met bestek eten lol
Ik heb ook ondervonden dat dat boodschappen doen een irritante onderbreking van het streamen en COSsen is...quote:
Laat 'm maar bij mij wonen, krijgt ie helemaal geen eten meer...quote:Op zondag 4 maart 2007 19:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Moet ie bij jou komen wonen, dan gaat dat vanzelf.
redaktie wil ook dat sylvia oprotquote:Op zondag 4 maart 2007 18:59 schreef Soury het volgende:
Syl heeft dus geeen enkle bloemtje van DGK gekregen![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 19:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Moet ie bij jou komen wonen, dan gaat dat vanzelf.
Altijd lachen met julliequote:Op zondag 4 maart 2007 18:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan, Anus Penetrerend Kaalkopje.
Stempelbrood. !!! Je smeert 1 boterham met b.v. pindakaas en je stempeld er een aantal boterhammen van. Ben je snel weer achter het toetsenbordquote:Op zondag 4 maart 2007 18:59 schreef Sporti het volgende:
[..]
zoals ik woon zou ik daar een uur voor moeten rijden![]()
16 jarige dochter hoor.quote:
Dat doet ie sinds ie op zijn kop heeft gekregen dat ie te respectloos aan tafel zat. Hij gaat straks vast ook weer vragen hoe zijn etiquette was.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:58 schreef Dogga het volgende:
HAHAHAHAH jaap zegt nu al dat het echt heel lekker is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |