Hij kiest denk ik voor Amanda. Hij heeft teveel vertrouwen in haar.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:03 schreef Darna het volgende:
Nee, zou wel heel dom van hem zijn want dan ligt hij er na Jaap en Sylvia uit. En ook nee omdat ik niet kan geloven dat hij de kant van Brian en Natasia gaat kiezen
En Amanda als backup is te onbetrouwbaar.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:18 schreef Utrecht het volgende:
Ik denk dat ze elkaar nodig hebben, door dit immuniteitsgeintje van Tien is het duidelijk dat je aan 1 backup niet voldoende hebt. Huub en Erik zouden dus wel gek zijn om hun 2e backup weg te stemmen.
Daarmee verklaar je jezelf vogelvrij
Ik denk dat hij het jammer genoeg wel gaat doen.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:03 schreef Darna het volgende:
Nee, zou wel heel dom van hem zijn want dan ligt hij er na Jaap en Sylvia uit. En ook nee omdat ik niet kan geloven dat hij de kant van Brian en Natasia gaat kiezen
quote:18:54 - Een beetje opheldering
De snode plannen van Eric lijken moeilijk te doorgronden, maar inmiddels zijn ze een stuk duidelijker. Als het goed is wil de 25-jarige, Huub eruit stemmen. Het is echter wel van belang dat Huub anders denkt. Daarom vertelt Eric de Oldenzaler ook steeds dat hij hem er écht niet uit zal stemmen. Eric denkt echter dat Amanda het grootste struikelblok zal gaan vormen wanneer er een ontslagronde voor Huub zal worden aangevraagd. Vandaar dat hij perse met haar naar de première van ‘Voetbalvrouwen’ wil gaan. Daar wil hij de 19-jarige voor zich winnen er haar overhalen om óók op Huub te stemmen. Of dit plan ooit volledig van de grond zal komen, valt te betwijfelen. Maar als het niet lukt, heeft Eric een groot probleem…
Sylvia mag de eerste volgende stemronde niet meestemmen, dus zij kan hem dan geen dekking geven.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:50 schreef GGMM het volgende:
Stemt Sylvia Huub wel weg dan?
Jaap, de nieuwste miljonair mocht 1 miljonair uitkiezen die immuniteit krijgt voor de eerstvolgende stemronde. Dit betekent dat die miljonair niet eruit gestemd kan worden de eerstvolgende stemronde, maar zelf ook niet mag meestemmen. Jaap heeft de immuniteit aan Sylvia gegeven.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:52 schreef GGMM het volgende:
Hoezo mag Sylvia niet meestemmen dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |