Nope, het schept onduidelijkheid.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:52 schreef Gert het volgende:
Geen antwoord is ook een antwoord, Adolf Pieterbaan Khadaffi.![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 18:56 schreef itsme het volgende:
Zei jaap net niet tegen brian dat ze eric niet meoten vertrouwen? Dat eric hem ook in het SHE groepje wilde krijgen?
quote:Op zondag 4 maart 2007 18:56 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik heb niets in huis en dochter wil eten.![]()
FEBOquote:
Speciaal voor jou dan, Anus Penetrerend Kaalkopje.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:56 schreef APK het volgende:
[..]
Nope, het schept onduidelijkheid.![]()
Groot Etterend Retenlikkend Teringlijertje![]()
Moet ie bij jou komen wonen, dan gaat dat vanzelf.quote:
Vorige week vroeg die nog tijdens het tafeldekken aan welke kant de vork en lepel moesten liggen, dus wie weet eet die thuis wel met zijn handenquote:Op zondag 4 maart 2007 18:59 schreef havefun het volgende:
Die jaap kan echt niet normaal met bestek eten lol
Ik heb ook ondervonden dat dat boodschappen doen een irritante onderbreking van het streamen en COSsen is...quote:
Laat 'm maar bij mij wonen, krijgt ie helemaal geen eten meer...quote:Op zondag 4 maart 2007 19:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Moet ie bij jou komen wonen, dan gaat dat vanzelf.
redaktie wil ook dat sylvia oprotquote:Op zondag 4 maart 2007 18:59 schreef Soury het volgende:
Syl heeft dus geeen enkle bloemtje van DGK gekregen![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 19:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Moet ie bij jou komen wonen, dan gaat dat vanzelf.
Altijd lachen met julliequote:Op zondag 4 maart 2007 18:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan, Anus Penetrerend Kaalkopje.
Stempelbrood. !!! Je smeert 1 boterham met b.v. pindakaas en je stempeld er een aantal boterhammen van. Ben je snel weer achter het toetsenbordquote:Op zondag 4 maart 2007 18:59 schreef Sporti het volgende:
[..]
zoals ik woon zou ik daar een uur voor moeten rijden![]()
16 jarige dochter hoor.quote:
Dat doet ie sinds ie op zijn kop heeft gekregen dat ie te respectloos aan tafel zat. Hij gaat straks vast ook weer vragen hoe zijn etiquette was.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:58 schreef Dogga het volgende:
HAHAHAHAH jaap zegt nu al dat het echt heel lekker is
Dat zou inderdaad wel kunnen. Of Mischien zet hij normaal wel zijn bord tegen zijn mond en stouwt hij het gewoon in 1 keer naar binnen.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:00 schreef Sporti het volgende:
[..]
Vorige week vroeg die nog tijdens het tafeldekken aan welke kant de vork en lepel moesten liggen, dus wie weet eet die thuis wel met zijn handen![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 19:00 schreef Sporti het volgende:
[..]
Vorige week vroeg die nog tijdens het tafeldekken aan welke kant de vork en lepel moesten liggen, dus wie weet eet die thuis wel met zijn handen![]()
Worden ze dorstig vanquote:Op zondag 4 maart 2007 19:00 schreef Kinga het volgende:
zoute lasagne....iew
Merci, Gigantische Eikellikkende Rugtoerist Rukker.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:59 schreef Gert het volgende:
Speciaal voor jou dan, Anus Penetrerend Kaalkopje.
Je denkt toch niet dat hij "u" en "zou je alsjeblieft" tegen zijn neukertje gaat zeggen?!quote:Op zondag 4 maart 2007 19:03 schreef Charmian het volgende:
Wat is dat gebiedende toontje tegen Amoebe ineens van die rat?
Mogen de AFKO's weer terug?quote:Op zondag 4 maart 2007 19:04 schreef APK het volgende:
[..]
Merci, Gigantische Eikellikkende Rugtoerist Rukker.![]()
Syl schijnt de eerstvolgende keer te mogen.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:05 schreef Lieve het volgende:
-knip-
Waarom kan Sylvia niet gewoon nu eens gaan? Waarom is eikel eric zo lomp en stom?
een uur later zei hij tegen amanda dat hij huub er wel uit stemtquote:Op zondag 4 maart 2007 18:57 schreef Borga het volgende:
Eric stemt Huub er niet uit
http://www.youtube.com/watch?v=V3jQBArdbCo
Waarom kun je er niet gewoon eens vanuit gaan dat Eric zich aan zijn woord houdt en verder het spelletje alleen maar speelt omdat hij weet dat ook de achterban van Brian en Natasia de streams nauwlettend in de gaten houdt en nog 5 dagen hebben om eventuele tactiek door te spelen??quote:Op zondag 4 maart 2007 19:05 schreef Lieve het volgende:
Er is absoluut geen HES
Eric is een ongelofelijke dubbele freaknicht die graag chanteert op het moment van macht ruiken
Ik ben werkelijk klaar met die jongen. Totale onbetrouwbaarheid kenmerkt hem. Opklimmen via Huub en via Sylvia en dan denken dat je meteen bij het moment van macht moet gaan chanteren?
Ik denk..... dat hij een beetje leuke cariere na dit geintje wel op zijn buik kan schrijven.
Als hij Huub eruit stemt zo wie zo ( want dat kost het programma de kop! En iedereen die bij TV werkt snapt dat je je gouden kip niet moet slachten) en als hij Huub niet wegstemt heeft hij met deze chantage al zijn toekomstverwachtingen verspeelt.
Oftewel het is BAN, HS, JE waarbij Jaap het begint door te krijgen en Eric het spoor volledig kwijt is. Bijde zitten in de sneue geflipte groep. De nieuwe groep dus.
Waarom kan Sylvia niet gewoon nu eens gaan? Waarom is eikel eric zo lomp en stom?
Ja maar de patatarassie houdt haar tegen.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:08 schreef Marrije het volgende:
Whahahaha, Huub wil met Natasja.
Geweldig toch!quote:Op zondag 4 maart 2007 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar de patatarassie houdt haar tegen.![]()
Die aap is niet goed snik.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:09 schreef Marrije het volgende:
Wat een giller: Natasja staat nogal onder druk van de paparazzi dus gaat liever niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |