En toch blijf ik het jammer vinden dat dit soort initiatieven altijd weer zoveel mislukt gespuis aantrekken dat op een dergelijke manier snel rijk denkt te kunnen worden. De gedachte erachter is namelijk op zich niet verkeerd. Hopeloos naïef en gedoemd om aan haar eigen succes tenonder te gaan, dat wel. Maar niet verkeerd.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Herkenbaar, zo ging dat ook met herintegratiebureau's. Eén grote commerciele bende gefinancierd door de naieve overheid.![]()
Ik had het dan ook over gemeenten, niet over het UWV. Dat het UWV er schijnbaar zo achteloos mee omging verbaast me trouwens weinig.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Onzin, UWV's konden kiezen uit bureau's, maar ze waren zelf te lui om de kwaliteit te toetsen.
de moordenaars in die fotootjes zijn sunnieten volgens cnn.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
De sji'ieten in Irak zorgen wel voor genoeg vuurwerk, daar hebben ze geen Marokkanen uit Europa voor nodig.
Geeft toch maar weer aan dat zoiets professioneel moet worden aangepakt. Vaak zijn de mensen die het idee hadden geen goede uitvoerders.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:48 schreef Lemmeb het volgende:
En toch blijf ik het jammer vinden dat dit soort initiatieven altijd weer zoveel mislukt gespuis aantrekken dat op een dergelijke manier snel rijk denkt te kunnen worden. De gedachte erachter is namelijk op zich niet verkeerd. Hopeloos naïef en gedoemd om aan haar eigen succes tenonder te gaan, dat wel. Maar niet verkeerd.
Zolang een Egyptenaar maar niks kritisch over fundamentalisme zegt op een weblog...waarom zou je je druk maken om moordende moslims?quote:Op zondag 4 maart 2007 20:43 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
hé, maar dit zijn moordende moslims, en dán mag hetof het nu andere moslims zijn die afgemaakt worden, of uiteraard niet-moslims. Ik verwacht in ieder geval géén brandende ambassades, Mc Dreks etc.
Ja, de link die in hetzelfde bericht wordt gelegd met Sjiiten is mij niet duidelijk.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:50 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
de moordenaars in die fotootjes zijn sunnieten volgens cnn.
ze hebben hun prioriteiten .... kuchkuch ... goed op orde lijkt het.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:52 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Zolang een Egyptenaar maar niks kritisch over fundamentalisme zegt op een weblog...waarom zou je je druk maken om moordende moslims?
Natuurlijk, we zullen dit weer positief benaderen. Geen afgehakte hoofden!quote:Op zondag 4 maart 2007 20:43 schreef Godslasteraar het volgende:
hé, maar dit zijn moordende moslims, en dán mag hetof het nu andere moslims zijn die afgemaakt worden, of uiteraard niet-moslims. Ik verwacht in ieder geval géén brandende ambassades, Mc Dreks etc.
is het niet logisch te verklaren? iemand die slim is en de middelen en mogelijkheden heeft gaat weg.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:53 schreef Godslasteraar het volgende:
wat me van Irak trouwens ook opvalt is dat het gehele onderwijs daar verwoest wordt door de fundamentalisten. Een paar weken geleden zijn er bij een bomaanslag nog iets van 65 studentes bij de universiteit van Bagdad opgeblazen. Niet alleen het huidige Irak wordt verwoest, maar ook wat er nog resteerde van de toekomst. Naar het schijnt is een groot deel van het docenten-bestand al gevlucht of vermoord. Prof zijn is één van de gevaarlijkste beroepen naar het schijnt. En opvallend genoeg hoor je over dit alles niets.
Zoiets als "maar ik rook niet" ?quote:Op zondag 4 maart 2007 20:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Natuurlijk, we zullen dit weer positief benaderen. Geen afgehakte hoofden!
Lees ik hier impliciet dat je blasfemie minder erg vindt dan moord? Ketter!quote:Op zondag 4 maart 2007 20:52 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Zolang een Egyptenaar maar niks kritisch over fundamentalisme zegt op een weblog...waarom zou je je druk maken om moordende moslims?
Ik was altijd zo verbaasd dat de Sandmonkey nog zo veel kón zeggen.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:55 schreef Godslasteraar het volgende:
ze hebben hun prioriteiten .... kuchkuch ... goed op orde lijkt het.
Ik weet het, ik ben zo gek als een deur.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Lees ik hier impliciet dat je blasfemie minder erg vindt dan moord? Ketter!
omdat zijn weblog in het Engels is, en die van Karim in het Arabisch, tenminste, dat is de reden die regelmatig aangevoerd wordt. Wellicht dat Sandmonkey's familie ook meer invloed heeft. Één van die andere Egyptische bloggers, Big Pharaoh, heeft een vader die generaal was, als ik het me goed herinner.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik was altijd zo verbaasd dat de Sandmonkey nog zo veel kón zeggen.
dat is niet het probleem. Het onderwijzend personeel wordt direct onder vuur genomen door de fundamentalisten, en het is al jaren aan de gang. Zelfs leraressen op gewone scholen zijn niet veilig. Wat er volgens mij gebeurt is dat in Irak de weg gebaand wordt voor een nationaal onderwijssysteem van madrassas, uiteraard gecontroleerd door diezelfde fundamentalisten.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
is het niet logisch te verklaren? iemand die slim is en de middelen en mogelijkheden heeft gaat weg.
Het is duidelijk een oorlogsgebied, daar valt geen normaal leven te leiden.
Is dat carnaval nou al begonnen?quote:Op zondag 4 maart 2007 21:07 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ben zo gek als een deur.
Het houdt nooit op.quote:
Jij blonk vooral uit in het ontwijken van inhoud. Ook een prestatie.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:04 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb goed opgelet. Maar je was weer bijzonder inhoudsloos, Doekje.
Dat lijkt nergens naar. Iets wordt met een sausje overgoten, maar dat is -gezien de context- onzinnig.quote:het geheel wordt in een fascistisch sausje gegoten
Dat heeft PJ vast expres zo opgeschreven. Dan happen ze lekker, die Volkskrantlezers.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat lijkt nergens naar. Iets wordt met een sausje overgoten, maar dat is -gezien de context- onzinnig.
quote:Op zondag 4 maart 2007 21:27 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat heeft PJ vast expres zo opgeschreven. Dan happen ze lekker, die Volkskrantlezers.
Gemeenten besteden het juist uit aan UWV.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over gemeenten, niet over het UWV. Dat het UWV er schijnbaar zo achteloos mee omging verbaast me trouwens weinig.
Een broederschap, een voor allen, allen voor een? Als we een keer inspiratie hebben, dat klinkt geassimileerd als de Borg.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:32 schreef Lemmeb het volgende:
Nee, er moet eigenlijk een mooi verhaal met een duidelijke stelling komen te staan. Misschien ook wel iets voor sjun of lucida. Of één van ons, als we een keer inspiratie hebben.
De rest kan het gewoon niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Een broederschap, een voor allen, allen voor een? Als we een keer inspiratie hebben, dat klinkt geassimileerd als de Borg.
Tja maar ze hebben sjun, flikker er een kwartje in en er komt voor zeker een euro aan onzin uit.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Een broederschap, een voor allen, allen voor een? Als we een keer inspiratie hebben, dat klinkt geassimileerd als de Borg.
Och, zo was het niet bedoeld, maar dat begrijp je zelf ook wel. We hebben nu eenmaal een min of meer gemeenschappelijk doel.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Dan zou ik het zelf doen, als ik jou was.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:32 schreef Lemmeb het volgende:
Nee, er moet eigenlijk een mooi verhaal met een duidelijke stelling komen te staan. Misschien ook wel iets voor sjun of lucida. Of één van ons, als we een keer inspiratie hebben.
Daar zit tenminste geld in, bij jou flikker je er een euro in en komt er niets uit.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja maar ze hebben sjun, flikker er een kwartje in en er komt voor zeker een euro aan onzin uit.
Klopt, maar er zullen vast wel weer vergeldingen zijn. En weer... en weer... De uitkomst? Onbekend.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:50 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
de moordenaars in die fotootjes zijn sunnieten volgens cnn.
quote:Op zondag 4 maart 2007 21:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja maar ze hebben sjun, flikker er een kwartje in en er komt voor zeker een euro aan onzin uit.
quote:Op zondag 4 maart 2007 21:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Daar zit tenminste geld in, bij jou flikker je er een euro in en komt er niets uit.![]()
Het is PJ's blog heh.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:42 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dan zou ik het zelf doen, als ik jou was.
Tot ze op zijn?quote:Op zondag 4 maart 2007 21:45 schreef Monidique het volgende:
[..]
Klopt, maar er zullen vast wel weer vergeldingen zijn. En weer... en weer... De uitkomst? Onbekend.
Ellende is alleen dat hij met z'n ellenlange betogen nooit echt een punt weet te maken.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:46 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Hij kan inderdaad erg lange verhalen schrijven ja. En da's ook precies wat we nodig hebben: die Volkskrantlezertjes laten zich alleen nog maar triggeren door zulke lange verhalen. Die krant staat er namelijk vol mee. Een geniale gedachte van maar drie regels lang wordt door de Volkskrantlezer nu eenmaal niet als zodanig herkend.
quote:Op zondag 4 maart 2007 21:48 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Het is PJ's blog heh.
Enfin, ik heb de laatste maanden totaal geen inspiratie. Ik maak zelfs om de haverklap hele suffe taalfouten, die ik dan meestal nog net op tijd kan verbeteren.
De Volkskrantlezer wel ja. Dat is 'ie zo gewend. Ook op z'n werk enzo.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:48 schreef Monidique het volgende:
We hebben alinea's onzin nodig?
Blijkbaar kun jij niet zo goed lezen?quote:Op zondag 4 maart 2007 21:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ellende is alleen dat hij met z'n ellenlange betogen nooit echt een punt weet te maken.
Ahha.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:50 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
De Volkskrantlezer wel ja. Dat is 'ie zo gewend. Ook op z'n werk enzo.
De natie van Saddam Hoessein?quote:Op zondag 4 maart 2007 21:50 schreef Monidique het volgende:
Het is wel treurig, hoor. Zoals Godslasteraar al zei, de hele middenklasse, de intellectuelen, wordt verdreven of uitgeroeid. Een natie vernietigd.
Toch wel. Maar het is elke keer het zelfde betoog in een iets ander jasje.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Blijkbaar kun jij niet zo goed lezen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |