Hoe check ik of ik dat heb?quote:Op zondag 4 maart 2007 19:21 schreef Anthraxx het volgende:
Heeft er hier iemand een Linux server waar ik op in kan loggen met support voor het zogenaamde MQUEUE file system enabled?
1 2 | $ mount -t mqueue none /dev/mqueue |
Je blijft bezig met dit tempo.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:33 schreef Jarno het volgende:
Tvp.
Tip: Gebruik de 720p versie. Lagere kwaliteit is slecht voor je Macbookquote:Op zondag 4 maart 2007 19:46 schreef Jarno het volgende:
*VLC installeert*
Zo even de nieuwe 24 en Lost even kijken op m'n MacBook.
Dat bleek tig pissige users later ja.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:17 schreef Jarno het volgende:
Ik was okay.
quote:Op zondag 4 maart 2007 20:25 schreef Jarno het volgende:
Altijd kut, dat je eerst dood moet gaan voordat je erkend wordt,
Overigens, hoe bevalt de eerste dag van je Mac leven?quote:Op zondag 4 maart 2007 20:25 schreef Jarno het volgende:
Altijd kut, dat je eerst dood moet gaan voordat je erkend wordt,
M'n haar is niet meer zo dof, het wit in m'n ogen is ook echt wit, evenals m'n tanden, de rugpijn is weg en ik heb opeens een 5 cm langere piemel.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Overigens, hoe bevalt de eerste dag van je Mac leven?
Ja, sinds ik drie Macs heb gekocht ben ik 15 cm aan piemel en een vriendin rijkerquote:Op zondag 4 maart 2007 20:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
M'n haar is niet meer zo dof, het wit in m'n ogen is ook echt wit, evenals m'n tanden, de rugpijn is weg en ik heb opeens een 5 cm langere piemel.
Echt ongelooflijk!
Amazing Mike: It's Amazing!!!quote:Op zondag 4 maart 2007 20:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, sinds ik drie Macs heb gekocht ben ik 15 cm aan piemel en een vriendin rijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |