Nouuuu, met dat materiaal vind ik dat hij vrij laag staat.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:40 schreef toma het volgende:
Verbeek vind ik trouwens wel een potentiele top trainer. Hij krijgt het toch elke keer weer voor elkaar.
Een half jaar is kort, een jaar is lang. Het zou me niet verbazen, gezien de beelden, dat er wel meer kapot is aan die knie. Hij hing er met z'n volle gewicht op terwijl hij vast zat geklemd tegen Breuer aan, dus daar kan een hoop mis mee zijn.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een jaar? Is dat niet wat overdreven. Dan moet ie wel dubbel en dwars afgescheurd zijn.
Laat me niet lachen joh, kom op. Heerenveen was vandaag echt verschrikkelijk aan het paaltje pissen. Nogmaals, zoals Ten Cate ook zegt, hun goed recht. Maar "het voor elkaar krijgen"? Nee, ik was vorig seizoen meer onder de indruk van Heerenveen, de speelstijl van toen lijkt echter compleet overboord gegooid.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:40 schreef toma het volgende:
Verbeek vind ik trouwens wel een potentiele top trainer. Hij krijgt het toch elke keer weer voor elkaar.
quote:Op zondag 4 maart 2007 16:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
idd.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:47 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Was dat niet wat Van Nistelrooy ook had?
Volgens mij kreeg alleen Heerenveen geel. (te weinig trouwens.)quote:Op zondag 4 maart 2007 16:47 schreef TIM-846 het volgende:
Ik vond het een goeie wedstrijd.. Als ik het goed heb gezien hebben we geen gele kaarten gepakt! Dat is al beter dan de laatste wedstrijden!
Het ziet er wel pijnlijk uit op de beelden iigquote:Op zondag 4 maart 2007 16:47 schreef twi het volgende:
[..]
Een half jaar is kort, een jaar is lang. Het zou me niet verbazen, gezien de beelden, dat er wel meer kapot is aan die knie. Hij hing er met z'n volle gewicht op terwijl hij vast zat geklemd tegen Breuer aan, dus daar kan een hoop mis mee zijn.
NU: jullie worden geen kampioenquote:Op zondag 4 maart 2007 16:52 schreef X-fi het volgende:
Wanneer krijgen we wat te horen?
Als ik eerlijk ben is die opleving er trouwens nooit echt geweest. De goede periode aan het begin van het seizoen werd namelijk voor mij compleet teniet gedaan door de uitschakeling in de CL.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:50 schreef methodmich het volgende:
Tja... Het is door die play-offs niet echt een ramp als je geen tweede wordt, maar ik vermoed dat Ajax wel eens vierde kan worden dit seizoen. Komende twee duels zullen ook weinig punten opleveren, vrees ik. Dat is dan toch tegenvallend.
Stilaan wordt het toch echt een terugkerend patroon: nieuwe trainer, kortstondige opleving, maar toch weer inzakken. Waar zou dat toch aan liggen? Je kunt niet zeggen dat ze een matige selectie hebben dit seizoen.
Okee, dat is ook weer zo. Maar het begon veelbelovend, ook qua veldspel.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:55 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben is die opleving er trouwens nooit echt geweest. De goede periode aan het begin van het seizoen werd namelijk voor mij compleet teniet gedaan door de uitschakeling in de CL.
Dat zie je heel goed, maarja, die blinde vink niet!quote:Op zondag 4 maart 2007 16:57 schreef gday het volgende:
Zie ik het nou verkeerd, of geeft Breuer Leonardo een hengst waardoor die knie zijwaarts klapt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |