Je zou denken dat ze na excelsior thuis wel een keer wakker geschud waren denk?quote:
Z'n knie kwam verkeerd onder z'n lichaam terecht, boog door z'n gewicht zijwaards de verkeerde kant op. Schijnt een zeer zware blessure te zijn.quote:
Heb jij de wedstrijd uberhaupt wel gezien, of ben je pas om 15.30 wakker geworden?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:28 schreef SoA-Holic het volgende:
Hoe kan je zo inspiratieloos aan de wedstrijd beginnen. Weinig druk zetten, tikkie breed en bij toeval een kans die door The Hunt werd gemist.
Nee het is echt een fantastisch stadion! Geweldige grasmat!! En het leuke is van de multifunctionele arena is, er zou eventueel ook nog gevoetbalt kunnen worden! Een club met fukin 6 Europa Cups dat naast de IKEA woont. Donder toch opquote:
Het kost alleen een aantal jaartjes.quote:
Natuurlijk is het stadion kut, maar sportief gezien heeft dat toch amper invloed.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee het is echt een fantastisch stadion! Geweldige grasmat!! En het leuke is van de multifunctionele arena is, er zou eventueel ook nog gevoetbalt kunnen worden! Een club met fukin 6 Europa Cups dat naast de IKEA woont. Donder toch op
`quote:Op zondag 4 maart 2007 16:29 schreef twi het volgende:
[..]
Heb jij de wedstrijd uberhaupt wel gezien, of ben je pas om 15.30 wakker geworden?
Hij kreeg het op het einde wel goed aan het lopen. Wellicht had hij die trend door kunnen zetten dit seizoen.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:29 schreef Cheiron het volgende:
Nee, alsjeblieft. Ik verlang echt niet terug naar de ongeďnteresseerde houding, weggezakt in zn jas, van Blind hoor. Daar werd ik op afstand depri van
Feliquote:
Na de wissels van Stam en Perez lijkt me wel ja. Huntelaar is 3e man op de lijst.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan hebben we Waterman ook nog
Zag ik het nou goed dat Huntelaar aanvoerder was?
Hoe weet jij dat? Heb je er onderzoek naar gedaan?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:30 schreef twi het volgende:
[..]
Natuurlijk is het stadion kut, maar sportief gezien heeft dat toch amper invloed.
Erg goed, een paar prima kansen na prachtige combinaties. Jij laat je mening teveel regeren door de 2e helft, die inderdaad zo dramatisch was als het maar zijn kan. Maar de 1e helft was gewoon erg goed, met veel 100% kansen.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:30 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
`
ja ik heb de wedstrijd gezien. Hoe vond jij het gaan de 1e helft?
shit hey.. dat ziet er nasty uit... hoop dat het meevalt en dat ie snel kan herstellen, dat wens je niemand toe!quote:Op zondag 4 maart 2007 16:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De redenen worden steeds dichter bij de werkelijke oorzaak gezocht.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee het is echt een fantastisch stadion! Geweldige grasmat!! En het leuke is van de multifunctionele arena is, er zou eventueel ook nog gevoetbalt kunnen worden! Een club met fukin 6 Europa Cups dat naast de IKEA woont. Donder toch op
Nee, er zijn seizoenen geweest waarin alles we lukte, ook in dit stadion. Het stadion de schuld geven is op zoek gaan naar spoken, dan kun je net zo goed het merk koffie of de stoelverwarming op de bank de schuld geven.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:33 schreef Jajong het volgende:
Hoe weet jij dat? Heb je er onderzoek naar gedaan?
Ik heb Waterman geen redding zien makenquote:Op zondag 4 maart 2007 16:32 schreef twi het volgende:
[..]
Na de wissels van Stam en Perez lijkt me wel ja. Huntelaar is 3e man op de lijst.
Ben normaal niet zo onder de indruk van Waterman, maar hij heeft Heerenveen hier gewoon 3 punten bezorgd. In de eerste helft gewoon 3 of 4 ballen die je normaal al zou tellen uit het doel gehaald. Voor de rest vond ik Heerenveen maar laf paaltje pissen, maar dat is hun goed recht bij 0-1 natuurlijk.
Oh? Noem es 1?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:35 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, er zijn seizoenen geweest waarin alles we lukte, ook in dit stadion. Het stadion de schuld geven is op zoek gaan naar spoken, dan kun je net zo goed het merk koffie of de stoelverwarming op de bank de schuld geven.
Knap vanuit de Galgenwaard.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:32 schreef twi het volgende:
Ben normaal niet zo onder de indruk van Waterman, maar hij heeft Heerenveen hier gewoon 3 punten bezorgd. In de eerste helft gewoon 3 of 4 ballen die je normaal al zou tellen uit het doel gehaald. Voor de rest vond ik Heerenveen maar laf paaltje pissen, maar dat is hun goed recht bij 0-1 natuurlijk.
quote:Op zondag 4 maart 2007 16:32 schreef twi het volgende:
Ben normaal niet zo onder de indruk van Waterman, maar hij heeft Heerenveen hier gewoon 3 punten bezorgd.
Ja sorry hoor, ik vond het niet erg goed. De 1e helft was, in vergelijking met de 2e helft, nog wel redelijk maar erg goed is wel erg positief geformuleerd van je. Daarbij moet ik wel zeggen dat heerenveen goed stond de gehele wedstrijd.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:33 schreef twi het volgende:
[..]
Erg goed, een paar prima kansen na prachtige combinaties. Jij laat je mening teveel regeren door de 2e helft, die inderdaad zo dramatisch was als het maar zijn kan. Maar de 1e helft was gewoon erg goed, met veel 100% kansen.
Een seizoen onder Olsen zijn we fluitend kampioen geworden, sinds Koeman de draad van Adriaanse oppikte werd dat ook een prima seizoen. Als het stadion de oorzaak zou zijn, dan zouden die seizoenen dus nooit gebeurd zijn.quote:
Welke seizoenen? Ja 1997-1998. Misschien 2002-2003.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:35 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, er zijn seizoenen geweest waarin alles we lukte, ook in dit stadion. Het stadion de schuld geven is op zoek gaan naar spoken, dan kun je net zo goed het merk koffie of de stoelverwarming op de bank de schuld geven.
quote:Op zondag 4 maart 2007 16:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
2003-2004, alles gewonnen thuis, alleen RBC 1-1
Ik ook van jouquote:Op zondag 4 maart 2007 16:39 schreef twi het volgende:
[..]
Jij begon over Waterman, dat bracht me in verwarring lul
tja, ze proberen ook alles op te blazen in de media.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ook van jou
Irritant dat ze bij Tien nu iedereen naar hun beste scheids vragen trouwens
Hoe lang duurt zoiets om te herstellen?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:41 schreef twi het volgende:
Leonardo waarschijnlijk een kruisband afgescheurd.
Niet alleen die vraag is tenenkrommend, die hele man moet gewoon overreden worden wanneer 'ie het stadion uit loopt.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ook van jou
Irritant dat ze bij Tien nu iedereen naar hun beste scheids vragen trouwens
Oei, die zijn jullie wel even kwijt dan...quote:Op zondag 4 maart 2007 16:41 schreef twi het volgende:
Leonardo waarschijnlijk een kruisband afgescheurd.
Een jaar? Is dat niet wat overdreven. Dan moet ie wel dubbel en dwars afgescheurd zijn.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:43 schreef twi het volgende:
[..]
Een half jaar tot een jaar, afhankelijk van de complicaties.
8 maanden eruit?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:43 schreef toma het volgende:
Ten Cate: "Leonardo heeft waarschijnlijk zijn kruisband afgescheurd"
Nouuuu, met dat materiaal vind ik dat hij vrij laag staat.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:40 schreef toma het volgende:
Verbeek vind ik trouwens wel een potentiele top trainer. Hij krijgt het toch elke keer weer voor elkaar.
Een half jaar is kort, een jaar is lang. Het zou me niet verbazen, gezien de beelden, dat er wel meer kapot is aan die knie. Hij hing er met z'n volle gewicht op terwijl hij vast zat geklemd tegen Breuer aan, dus daar kan een hoop mis mee zijn.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een jaar? Is dat niet wat overdreven. Dan moet ie wel dubbel en dwars afgescheurd zijn.
Laat me niet lachen joh, kom op. Heerenveen was vandaag echt verschrikkelijk aan het paaltje pissen. Nogmaals, zoals Ten Cate ook zegt, hun goed recht. Maar "het voor elkaar krijgen"? Nee, ik was vorig seizoen meer onder de indruk van Heerenveen, de speelstijl van toen lijkt echter compleet overboord gegooid.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:40 schreef toma het volgende:
Verbeek vind ik trouwens wel een potentiele top trainer. Hij krijgt het toch elke keer weer voor elkaar.
quote:Op zondag 4 maart 2007 16:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
idd.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:47 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Was dat niet wat Van Nistelrooy ook had?
Volgens mij kreeg alleen Heerenveen geel. (te weinig trouwens.)quote:Op zondag 4 maart 2007 16:47 schreef TIM-846 het volgende:
Ik vond het een goeie wedstrijd.. Als ik het goed heb gezien hebben we geen gele kaarten gepakt! Dat is al beter dan de laatste wedstrijden!
Het ziet er wel pijnlijk uit op de beelden iigquote:Op zondag 4 maart 2007 16:47 schreef twi het volgende:
[..]
Een half jaar is kort, een jaar is lang. Het zou me niet verbazen, gezien de beelden, dat er wel meer kapot is aan die knie. Hij hing er met z'n volle gewicht op terwijl hij vast zat geklemd tegen Breuer aan, dus daar kan een hoop mis mee zijn.
NU: jullie worden geen kampioenquote:Op zondag 4 maart 2007 16:52 schreef X-fi het volgende:
Wanneer krijgen we wat te horen?
Als ik eerlijk ben is die opleving er trouwens nooit echt geweest. De goede periode aan het begin van het seizoen werd namelijk voor mij compleet teniet gedaan door de uitschakeling in de CL.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:50 schreef methodmich het volgende:
Tja... Het is door die play-offs niet echt een ramp als je geen tweede wordt, maar ik vermoed dat Ajax wel eens vierde kan worden dit seizoen. Komende twee duels zullen ook weinig punten opleveren, vrees ik. Dat is dan toch tegenvallend.
Stilaan wordt het toch echt een terugkerend patroon: nieuwe trainer, kortstondige opleving, maar toch weer inzakken. Waar zou dat toch aan liggen? Je kunt niet zeggen dat ze een matige selectie hebben dit seizoen.
Okee, dat is ook weer zo. Maar het begon veelbelovend, ook qua veldspel.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:55 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben is die opleving er trouwens nooit echt geweest. De goede periode aan het begin van het seizoen werd namelijk voor mij compleet teniet gedaan door de uitschakeling in de CL.
Dat zie je heel goed, maarja, die blinde vink niet!quote:Op zondag 4 maart 2007 16:57 schreef gday het volgende:
Zie ik het nou verkeerd, of geeft Breuer Leonardo een hengst waardoor die knie zijwaarts klapt?
Jullie wél zeker.quote:
Lijkt me geen opzet, en dat was zo'n klein zetje dat het denk ik geen invloed heeft gehad. Eerder een normale beweging om zo snel weer op te kunnen staan.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:57 schreef gday het volgende:
Zie ik het nou verkeerd, of geeft Breuer Leonardo een hengst waardoor die knie zijwaarts klapt?
Ok, ja het zal sowieso geen opzet zijn natuurlijk, maar ik kan het niet zo goed zien. Het gebeurt iig wel op het moment dat Breuer een hengst geeft?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:58 schreef twi het volgende:
[..]
Lijkt me geen opzet, en dat was zo'n klein zetje dat het denk ik geen invloed heeft gehad. Eerder een normale beweging om zo snel weer op te kunnen staan.
Hij was sowieso dramatisch, vooral in het nadeel van Heerenveen. Nilsson was doorgebroken, maar hij werd buitenspel gegeven terwijl 'ie een meter achter z'n man stond. De scheidsrechter was oke, maar de grensrechters waren de weg compleet kwijt vandaag. Gelukkig nergens beslissend.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:58 schreef Jasza het volgende:
Die grens was ook geweldig, een bal was zeker 2 meter over de lijn en hij liet doorgaan
I know, Nilsson stond 2 meter geen buitenspel dat kon ik zelfs zienquote:Op zondag 4 maart 2007 17:00 schreef twi het volgende:
[..]
Hij was sowieso dramatisch, vooral in het nadeel van Heerenveen. Nilsson was doorgebroken, maar hij werd buitenspel gegeven terwijl 'ie een meter achter z'n man stond. De scheidsrechter was oke, maar de grensrechters waren de weg compleet kwijt vandaag. Gelukkig nergens beslissend.
Het gebeurt eigenlijk op het moment dat Breuer met zijn rechterbeen in komt zetten om de bal te spelen. Z'n knie knakt daar naar binnen als het ware. Daarna komt Leonardo nog rot terecht waardoor z'n gewicht vol op de knie - die al verkeerd staat - komt.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:59 schreef gday het volgende:
[..]
Ok, ja het zal sowieso geen opzet zijn natuurlijk, maar ik kan het niet zo goed zien. Het gebeurt iig wel op het moment dat Breuer een hengst geeft?
verlaag je niet tot het niveau van vakkie_wquote:Op zondag 4 maart 2007 16:59 schreef SCH het volgende:
[..]
"Klaas Jan - kan er niks meer van ole ole"
Hij hakt er echt in hoor. Misschien niet bedoelt, maar zeker goed voor geel.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:02 schreef Longmen het volgende:
Wat zielig. HTC zegt zeer zwaar dus minimaal 8 maanden gok ik.![]()
[afbeelding]
last van zijn hamstring net als woensdag tegen willemIIquote:Op zondag 4 maart 2007 17:03 schreef Steve_I. het volgende:
Vond het eerlijk gezegd geen erg zware overtreding op leonardo. Meer ongelukkig.
Maar wat heeft stam nou?
Nee, Manucharyan viel aardig in (voor wat 'ie kon uitrichten) en de wissel Perez - Leonardo was uberhaupt al weer een juweeltje van een blunder.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:03 schreef SCH het volgende:
Sneu - maar niet dramatisch voor Ajax toch, het missen van Leo?
Gevalletje 'kut maar helaaaaas' dus.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:01 schreef twi het volgende:
[..]
Het gebeurt eigenlijk op het moment dat Breuer met zijn rechterbeen in komt zetten om de bal te spelen. Z'n knie knakt daar naar binnen als het ware. Daarna komt Leonardo nog rot terecht waardoor z'n gewicht vol op de knie - die al verkeerd staat - komt.
zdeg ik toch ook niet? Is gewoon erg ongelukkig....quote:Op zondag 4 maart 2007 17:04 schreef X-fi het volgende:
[..]
Hij hakt er echt in hoor. Misschien niet bedoelt, maar zeker goed voor geel.
Iets aan zijn achilles. Had al last tijdens de wedstrijd tegen AZquote:Op zondag 4 maart 2007 17:03 schreef Steve_I. het volgende:
Vond het eerlijk gezegd geen erg zware overtreding op leonardo. Meer ongelukkig.
Maar wat heeft stam nou?
Eens. Ik vond de Mul ook matigjes..quote:Op zondag 4 maart 2007 17:04 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, Manucharyan viel aardig in (voor wat 'ie kon uitrichten) en de wissel Perez - Leonardo was uberhaupt al weer een juweeltje van een blunder.
die had gewoon een hele goeie verdediger tegenover hem staan. En die keeper was ook goed.quote:
Ben niet gecharmeerd van Leonardo, toch erg sneu voor hem. Missen in het veld, hoe hard het ook klinkt nu, zal ik hem niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:03 schreef SCH het volgende:
Sneu - maar niet dramatisch voor Ajax toch, het missen van Leo?
dat is vaak wel zoquote:Op zondag 4 maart 2007 17:05 schreef BigFire het volgende:
'Henk ten Cate beweert al het hele seizoen dat zijn ploegen vaak vanaf de maand maart tot het beste voetbal komen.'
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |