Veel leuker is het als zij opeens: "Ohw HUUB!" roept!quote:Op zondag 4 maart 2007 14:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze houdt zich enorm in vanwege de camera's natuurlijk. Maar op het hoogtepunt waren nu toch duidelijk twee harde kreunen te horen.![]()
Het idee dat het Brian en Amanda zijn maakt het onsmakelijk.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:27 schreef agter het volgende:
wat een onsmakelijke geluiden
Ik ook, gaan eens wat in huis doen voor de veranderingquote:Op zondag 4 maart 2007 14:26 schreef itsme het volgende:
Nou ik heb het wel weer gezien voor vanmiddag.![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 14:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze houdt zich enorm in vanwege de camera's natuurlijk. Maar op het hoogtepunt waren nu toch duidelijk twee harde kreunen te horen.![]()
Ja ik snap je. Iedereen heeft het er maar over dat eric niet kan vertrouwen op de back up van amanda, maar we vergeten dat sylvia er nog is.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:28 schreef akveor het volgende:
Ik vind het een gevaarlijk gesprek tussen Eric en Sylvia. Eric is Sylvia aan het inpalmen. Als ze samen een magazine gaan maken dan moeten ze wel naar elkaar toegroeien wat kan betekenen dat Huub overbodig is.
Mart Smeetsquote:Op zondag 4 maart 2007 14:22 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Mart was er ook niet vies van om met vrouwen het bed te delen die omhoog wilde.
Helemaal mee eens (als ik het goed hoorde zei Erik net: Amanda weet ook dat ik keihard Huub er uit stem.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:28 schreef akveor het volgende:
Ik vind het een gevaarlijk gesprek tussen Eric en Sylvia. Eric is Sylvia aan het inpalmen. Als ze samen een magazine gaan maken dan moeten ze wel naar elkaar toegroeien wat kan betekenen dat Huub overbodig is.
Dat bedoel ik plus dat Sylvia dan niet echt een keus meer heeft. Eric heeft dan Sylvia en waarschijnlijk Amanda als backup. Huub staat dan buitenspel. Gevaarlijk spelletje tegen Huubje.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:29 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja ik snap je. Iedereen heeft het er maar over dat eric niet kan vertrouwen op de back up van amanda, maar we vergeten dat sylvia er nog is.
We weten dat die niet bepaald rancuneus is.
Misschien gokt eric daar wel op?
quote:Op zondag 4 maart 2007 14:30 schreef Ning het volgende:
[..]
Helemaal mee eens (als ik het goed hoorde zei Erik net: Amanda weet ook dat ik keihard Huub er uit stem.
Da's inderdaad een van de (weinige) leuke aspecten van de ontwikkelingen tussen Brainless en Amanda: Nena blijft steeds maar verder in mijn achting stijgen.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:28 schreef Kinga het volgende:
Damn, hoe dom kun je zijn, nee serieus, hoe dom... dan was Nena echt geniaal...
Ik schat Ria Visser echt een stuk nee stukken hoger in als die Amanda.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:22 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Mart was er ook niet vies van om met vrouwen het bed te delen die omhoog wilde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |