afzeiktelevisie, tja _ dat "entertaint" mij allerminstquote:Op zondag 4 maart 2007 14:16 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ondanks dat veel mensen zich aan hun irriteren blijven ze er wel naar kijken.![]()
Lekker vanachter je veilige computer 2 kansloze stereotypen afzeiken, goed voor de kijkcijfers.
Tot ze spuitend klaar komt.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:20 schreef scanman01 het volgende:
Hij ligt haar te beffen
Ze is gewoon een luie donder. Zelfs geluid maken kost al teveel inspanning.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:21 schreef Dogga het volgende:
ik vind het wel raar om te zien dat je amanda never never nooit hoort
Leuk met zo`n blaas-ontsteking... heeft ze al een testje gehad om te zien OF het een blaas-ontsteking is?quote:Op zondag 4 maart 2007 14:20 schreef scanman01 het volgende:
Hij ligt haar te beffen
Het is blijkbaar toch de route die JdM wil inslaan met dit programma. In den beginne was er nog wel enige vorm van niveau nagestreefd (Stephan, Nicolaas, Angelique, etc), en waren Brainless en Natasia eigenlijk de uitzonderingen.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
mwa, laag casten noem ik dat - ik vind het absoluut geen entertainment, tzijn geen mooie voorstellingen die ze geven, retesaai
Misschien is 't wel een stille genieterquote:Op zondag 4 maart 2007 14:21 schreef Dogga het volgende:
en zelfde geldt voor amanda.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:20 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Als je 5 maanden in een huis zit zonder seks dan worden je eisen wat lager dan buiten het huis. Dan pak je alles wat je kan krijgen... Tenminste, als ie iemand zoals Brainless bent...
Als de redaktie spectaculaire "catfights" wilt hebben, dan moeten ze nog een Amanda-type erin gooien, maar 1tje die knapper is dan haar, zoals die griekse...
Zegt misschien iets over de kwaliteiten van Brianquote:Op zondag 4 maart 2007 14:21 schreef Dogga het volgende:
quote:Op zondag 4 maart 2007 14:23 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Leuk met zo`n blaas-ontsteking... heeft ze al een testje gehad om te zien OF het een blaas-ontsteking is?
Het is wel jammer dat JdM voor die route gekozen heeft ja.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:23 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Het is blijkbaar toch de route die JdM wil inslaan met dit programma. In den beginne was er nog wel enige vorm van niveau nagestreeft (Stephan, Nicolaas, Angelique, etc), en waren Brainless en Natasia eigenlijk de uitzonderingen.
Maar gezien de inbreng van de nieuwe bewoners (en het gebash op Sylvia door de programmaleiding) is er inmiddels een drastische koerswijziging met als achterliggende gedachte een groter publiek te trekken.
Want het gros van het tv-kijkend gepeupel snapt gewoon geen reet van psychologisch gekonkel, waar het grootste deel van de FOK!-bevolking dat nou juist wel kan waarderen.
Vandaar dat het almaar platter en platter wordt, zie ook de uiterst merkwaardige (maar wel vermakelijke, dat dan weer wel) Soa Boys-avond.
Nee ze is zich weer wel bewust van de camera's in bed.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zegt misschien iets over de kwaliteiten van Brian![]()
Was niet zo veel voor nodig denk ik, ze was zo geil.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:24 schreef scanman01 het volgende:
Brian is helemaal trots dat hij Amanda heeft laten klaarkomen.
"Gaat het?", vraagt hij lachend.
Doet mijzelf eerder afhaken, maar goed, ieder zo z'n eigen ding.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:23 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Het is blijkbaar toch de route die JdM wil inslaan met dit programma. In den beginne was er nog wel enige vorm van niveau nagestreefd (Stephan, Nicolaas, Angelique, etc), en waren Brainless en Natasia eigenlijk de uitzonderingen.
Maar gezien de inbreng van de nieuwe bewoners (en het gebash op Sylvia door de programmaleiding) is er inmiddels een drastische koerswijziging met als achterliggende gedachte een groter publiek te trekken.
Want het gros van het tv-kijkend gepeupel snapt gewoon geen reet van psychologisch gekonkel, waar het grootste deel van de FOK!-bevolking dat nou juist wel kan waarderen.
Vandaar dat het almaar platter en platter wordt, zie ook de uiterst merkwaardige (maar wel vermakelijke, dat dan weer wel) Soa Boys-avond.
Ze houdt zich enorm in vanwege de camera's natuurlijk. Maar op het hoogtepunt waren nu toch duidelijk twee harde kreunen te horen.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:21 schreef Dogga het volgende:
Veel leuker is het als zij opeens: "Ohw HUUB!" roept!quote:Op zondag 4 maart 2007 14:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze houdt zich enorm in vanwege de camera's natuurlijk. Maar op het hoogtepunt waren nu toch duidelijk twee harde kreunen te horen.![]()
Het idee dat het Brian en Amanda zijn maakt het onsmakelijk.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:27 schreef agter het volgende:
wat een onsmakelijke geluiden
Ik ook, gaan eens wat in huis doen voor de veranderingquote:Op zondag 4 maart 2007 14:26 schreef itsme het volgende:
Nou ik heb het wel weer gezien voor vanmiddag.![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 14:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze houdt zich enorm in vanwege de camera's natuurlijk. Maar op het hoogtepunt waren nu toch duidelijk twee harde kreunen te horen.![]()
Ja ik snap je. Iedereen heeft het er maar over dat eric niet kan vertrouwen op de back up van amanda, maar we vergeten dat sylvia er nog is.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:28 schreef akveor het volgende:
Ik vind het een gevaarlijk gesprek tussen Eric en Sylvia. Eric is Sylvia aan het inpalmen. Als ze samen een magazine gaan maken dan moeten ze wel naar elkaar toegroeien wat kan betekenen dat Huub overbodig is.
Mart Smeetsquote:Op zondag 4 maart 2007 14:22 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Mart was er ook niet vies van om met vrouwen het bed te delen die omhoog wilde.
Helemaal mee eens (als ik het goed hoorde zei Erik net: Amanda weet ook dat ik keihard Huub er uit stem.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:28 schreef akveor het volgende:
Ik vind het een gevaarlijk gesprek tussen Eric en Sylvia. Eric is Sylvia aan het inpalmen. Als ze samen een magazine gaan maken dan moeten ze wel naar elkaar toegroeien wat kan betekenen dat Huub overbodig is.
Dat bedoel ik plus dat Sylvia dan niet echt een keus meer heeft. Eric heeft dan Sylvia en waarschijnlijk Amanda als backup. Huub staat dan buitenspel. Gevaarlijk spelletje tegen Huubje.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:29 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja ik snap je. Iedereen heeft het er maar over dat eric niet kan vertrouwen op de back up van amanda, maar we vergeten dat sylvia er nog is.
We weten dat die niet bepaald rancuneus is.
Misschien gokt eric daar wel op?
quote:Op zondag 4 maart 2007 14:30 schreef Ning het volgende:
[..]
Helemaal mee eens (als ik het goed hoorde zei Erik net: Amanda weet ook dat ik keihard Huub er uit stem.
Da's inderdaad een van de (weinige) leuke aspecten van de ontwikkelingen tussen Brainless en Amanda: Nena blijft steeds maar verder in mijn achting stijgen.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:28 schreef Kinga het volgende:
Damn, hoe dom kun je zijn, nee serieus, hoe dom... dan was Nena echt geniaal...
Ik schat Ria Visser echt een stuk nee stukken hoger in als die Amanda.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:22 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Mart was er ook niet vies van om met vrouwen het bed te delen die omhoog wilde.
Pfff gewoon geen intresse tonen in dat blad, zoals het nu op mij over komt wordt het een exacte kopie van Linda maar dan met de Gouden Kooi, puur voor dommige dames die plaatjes willen kijken. Hopelijk komen ze snel weer op aarde met dat domme idee, maar ja moet wat als je je verveelt.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:28 schreef akveor het volgende:
Dat zit ik ook net te denken. Als Eric het idee heeft dat hij Huub niet nodig heeft stemt hij Huub gewoon weg. Mijn enige geruststelling is dat ik vorige week Eric tegen Silvia heb horen zeggen dat ze zich geen zorgen hoeft te maken omdat hij Huub niet weg stemt. Dus eigenlijk een soort belofte.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:28 schreef akveor het volgende:
Ik moet het eerst zien en dan geloven die Eric is ook niet dom. Ik denk dat dit wel eens een grote naaistreek van Eric kan worden. Wat is Eric's belang nog om Huub erin te houden. Ik denk nog steeds dat de PP van grote invloed zal zijn. Als Huub hoog staat en Eric vrij laag stemt Eric hem eruit.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Hij heeft Amanda dat wijsgemaakt. Net als dat Brian en Natasia dat geloven. Hoort allemaal bij het spel.
Dat zei hij een kwartiertje geleden nog en Sylvia keek hem daarbij lachend aan.
ik ben er steeds meer van overtuigd dat eric huub er uit zetten.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Hij heeft Amanda dat wijsgemaakt. Net als dat Brian en Natasia dat geloven. Hoort allemaal bij het spel.
Ok, hoorde alleen het geluid.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:31 schreef scanman01 het volgende:
Ik mis Nenaquote:Op zondag 4 maart 2007 14:28 schreef Kinga het volgende:
Damn, hoe dom kun je zijn, nee serieus, hoe dom... dan was Nena echt geniaal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |