Goed gezegd. Ze zijn beide gewoon goed gecast, twee stereotypen zijn het. Puur entertainment om dit bezig te zien, een psychologisch experiment. Het zal me aan me bolle reet roesten hoe het verder tussen hun afloopt. Zolang Huub en Sylvia er maar in blijven.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:06 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ach, maak je niet zo druk joh.
Die twee verdienen elkaar gewoon, het enige wat rampzalig zou zijn voor de wereld als ze ooit eens samen kindjes gaan lopen maken.
wat heeft brian geflikt dan?quote:Op zondag 4 maart 2007 14:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze neuken bedoelde en dat ze dus echt niet weet wat Brian eerder vanmorgen al geflikt heeft.
hear hear behalve het bolle reet gebeuren.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:09 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Goed gezegd. Ze zijn beide gewoon goed gecast, twee stereotypen zijn het. Puur entertainment om dit bezig te zien, een psychologisch experiment. Het zal me aan me bolle reet roesten hoe het verder tussen hun afloopt. Zolang Huub en Sylvia er maar in blijven.![]()
Dat recht heeft ie, maar dan zijn ze mij en vele andere streamers kwijt, simple as that!quote:Op zondag 4 maart 2007 14:09 schreef DeGoudenFooi het volgende:
Erik gaat huub eruit stemmen vermoed ik...
Dat vette haarquote:Op zondag 4 maart 2007 14:08 schreef tipsch het volgende:
Ranzige aDEL - of je nou blij moet zijn met een verovering als deze![]()
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
en mijquote:Op zondag 4 maart 2007 14:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat recht heeft ie, maar dan zijn ze mij en vele andere streamers kwijt, simple as that!
Ze zegt net ook dat ze niets doet, terwijl brian haar sommeert haar hand weg te halen.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze neuken bedoelde en dat ze dus echt niet weet wat Brian eerder vanmorgen al geflikt heeft.
Tsja, das onze Brian, de beroepszangerquote:
Wat zijn die lui dom zeg.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:10 schreef Kaleddis het volgende:
Brian: "Jij bent hier alles aan het verpesten."
Amanda: "Jij hebt anders zelf al genoeg verpest."
Brian: "Je moet je mond houden."
![]()
En sinds de rigoreuze gedragsverandering van Natasia, produceren beiden nu evenveel TV momenten.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:10 schreef blomst het volgende:
Sylvia mocht eerst niet meer paaldaslessen hebben, maar opeens kon de wedstrijd wel door gaan.
Zou dat te maken hebben met het uurtje autorijden wat Natasia gaat doen?
De redactie had het anders tegenover de kijker niet kinnen maken, dat natasia alles mag en Sylvia niets.
quote:Op zondag 4 maart 2007 14:11 schreef kleinzusje het volgende:
Is het al veilig om te kijken ?
Heb de streams niet aangedaan.quote:
Nee . Moet mijn zusjes onschuld beschermenquote:Op zondag 4 maart 2007 14:11 schreef kleinzusje het volgende:
Is het al veilig om te kijken ?
mwa, laag casten noem ik dat - ik vind het absoluut geen entertainment, tzijn geen mooie voorstellingen die ze geven, retesaaiquote:Op zondag 4 maart 2007 14:09 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Goed gezegd. Ze zijn beide gewoon goed gecast, twee stereotypen zijn het. Puur entertainment om dit bezig te zien, een psychologisch experiment. Het zal me aan me bolle reet roesten hoe het verder tussen hun afloopt. Zolang Huub en Sylvia er maar in blijven.![]()
Ach, de momenten dat brian zichzelf weer eens honderd procent voor lul zet of dat ie zich profileert als loverboy vind ik goede televisie hoorquote:Op zondag 4 maart 2007 14:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
mwa, laag casten noem ik dat - ik vind het absoluut geen entertainment, tzijn geen mooie voorstellingen die ze geven, retesaai
Ondanks dat veel mensen zich aan hun irriteren blijven ze er wel naar kijken.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:14 schreef tipsch het volgende:
mwa, laag casten noem ik dat - ik vind het absoluut geen entertainment, tzijn geen mooie voorstellingen die ze geven, retesaai
hij niet alleen, hoor.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:hij naait er letterlijk en figuurlijk alleen voor het spel
heeft ze dat nou écht niet door?
![]()
is al geweestquote:Op zondag 4 maart 2007 14:16 schreef DeGoudenFooi het volgende:
ik heb net de streams aangezet, is amanda nou aan het neuken op dit moment?
Ach Natas doet ook trio,s samen met Wilgo.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:16 schreef itsme het volgende:
Natasia's rol is echt walgeijk hier in.
Zorgen dat brian amanda weer kan neuken.
En dit is een voorbeeld voor je kinderen?
ze zijn weer lekker bezig maar er is straks weer niets gebeurt.![]()
Ja ik ben niet zo dom om mee te doen aan zo een programma. Je weet als je er in stapt dat je wordt afgezekenquote:Op zondag 4 maart 2007 14:16 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ondanks dat veel mensen zich aan hun irriteren blijven ze er wel naar kijken.![]()
Lekker vanachter je veilige computer 2 kansloze stereotypen afzeiken, goed voor de kijkcijfers.
Hey, ik zeg niet dat het niet mag. Ik doe zelf keihard mee.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:19 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja ik ben niet zo dom om mee te doen aan zo een programma. Je weet als je er in stapt dat je wordt afgezeken
Daar is fok toch voor, lekker mensen op tv af zeiken?![]()
Als je 5 maanden in een huis zit zonder seks dan worden je eisen wat lager dan buiten het huis. Dan pak je alles wat je kan krijgen... Tenminste, als ie iemand zoals Brainless bent...quote:Op zondag 4 maart 2007 14:08 schreef tipsch het volgende:
Ranzige aDEL - of je nou blij moet zijn met een verovering als deze![]()
Ja dat zijn die documenten.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:19 schreef Max878 het volgende:
Zijn de vermeende documenten (die Brian kenmerkt als reacties van Huub's weblog, ff CTRL+P enzo) dé documenten voor het tijdschrift?!
Misschien ben ik nu off topic? Pardon moi!
Yups, voor zover we weten is het voor het tijdschrift, want Huub zei al in het gesprek met Sylvia en Eric. "ik ga ... later uitprinten" of iets dergelijks...quote:Op zondag 4 maart 2007 14:19 schreef Max878 het volgende:
Zijn de vermeende documenten (die Brian kenmerkt als reacties van Huub's weblog, ff CTRL+P enzo) dé documenten voor het tijdschrift?!
Mart was er ook niet vies van om met vrouwen het bed te delen die omhoog wilde.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:20 schreef maril het volgende:
Volgens mij is die Amanda zo,n type dat zie omhoogneukt vooor bv een lullig belspelletje.
en nu houd ik ermee op over Amanda, omdat ik het als vrouw vreselijk vind wat ze doet, bah
Lekker met haar blaasontseking...quote:Op zondag 4 maart 2007 14:20 schreef scanman01 het volgende:
Hij ligt haar te beffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |