ons een plezierquote:Op zondag 4 maart 2007 13:56 schreef salutem het volgende:
Wat doet Brian eigenlijk met dat kussen op zn kop ?
In COS # 680quote:Op zondag 4 maart 2007 13:59 schreef DeGoudenFooi het volgende:
Geen huub en amanda geworden?
Geen idee, durf niet te kijkenquote:Op zondag 4 maart 2007 14:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ligt brian nou met kleren aan in bed?
quote:Op zondag 4 maart 2007 14:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ligt brian nou met kleren aan in bed?
Een pathologische leugenaar is het.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:02 schreef akveor het volgende:
Ik KOTS van die Brian...... Ik word gewoon zo opgefokt van hem. Weer ligt de schuld bij Amanda.
Dan trekt ze hem weer in, of.. dat begrijpt ze natuurlijk niet, dat het kan.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:03 schreef Dark het volgende:
Amanda vindt het toch wel vervelend dat ze een ontslagronde voor Huub heeft aangevraagd, ze kan het goed met hem vinden.
ach ze zit er echt niet zo mee hoor.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:03 schreef Dark het volgende:
Amanda vindt het toch wel vervelend dat ze een ontslagronde voor Huub heeft aangevraagd, ze kan het goed met hem vinden.
tja ik vrees dat je gelijk hebtquote:Op zondag 4 maart 2007 14:03 schreef maril het volgende:
Jongens ... die Amanda is er zelf bij en heeft kennelijk besloten dat neuken haar spel is om er in te blijven.
Het is alsof er non stop een grote berg kots uit zijn mond komt.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:02 schreef itsme het volgende:
Brian heeft het over donderdag. smiddags kooklessen en daarna stemronde
Brian wil weten of ze zich terug trekt
De persoon die je bontjas heeft gestolen, die je ook heeft gekust en het bed heeft gedeeld met je?
A: hij is mijn boyriend niet
gewoon leuk om mee omt e gaan
Brian Jij gaat nu vreemd.
A: IK ga niet vreemd hoor
Brian:nee we hebben niets gedaan, jij hebt nooit wat gedaan he?
Ik las de zin even andersquote:Op zondag 4 maart 2007 14:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dan trekt ze hem weer in, of.. dat begrijpt ze natuurlijk niet, dat het kan.![]()
Ach, maak je niet zo druk joh.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:02 schreef akveor het volgende:
Ik KOTS van die Brian...... Ik word gewoon zo opgefokt van hem. Weer ligt de schuld bij Amanda.
Niet. Amanda links laten liggen samen met eric en sylvia is de beste optie.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:05 schreef agter het volgende:
Dus voor de komende stemming is het niet zeker wat Amanda gaat stemmen. En het is niet zeker wat Eric gaat stemmen.
Het kan nog alle kanten op.
Huub moet gewoon wat meer werk van Amanda maken.
Multitaskenquote:Op zondag 4 maart 2007 14:06 schreef itsme het volgende:
lol amanda dat doen we niet meer. terwijl ze net (nu) aan zijn lul zat.![]()
Ik denk dat ze neuken bedoelde en dat ze dus echt niet weet wat Brian eerder vanmorgen al geflikt heeft.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:06 schreef itsme het volgende:
lol amanda dat doen we niet meer. terwijl ze net (nu) aan zijn lul zat.![]()
Omdat ze geil is en denkt een beetje verliefd op brian te zijn en niet verder denkt dan haar kut breed is ?quote:Op zondag 4 maart 2007 14:07 schreef scanman01 het volgende:
Waarom vlucht ze nu niet gillend dat bed uit![]()
Amanda is 19 met een zeer laag IQ. Zullen alle meisjes van 19 met een laag IQ zo zijn? Het zal me eerlijk gezegd niets verbazen
Ja hoor...alle meisje van 19 hebben zo'n laag IQ....quote:Op zondag 4 maart 2007 14:07 schreef scanman01 het volgende:
Amanda is 19 met een zeer laag IQ. Zullen alle meisjes van 19 met een laag IQ zo zijn? Het zal me eerlijk gezegd niets verbazen
Om eerlijk te zijn zit ik met verhoogde hartslag te luisteren ik had zoiets niet voor mogelijk gehouden, hoe moet je in godsnaam zijn opgevoed om je zo te ontwikkelen als vrouwquote:Op zondag 4 maart 2007 14:07 schreef scanman01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |