Nou, misschien zou Sylvia er anders zelf wel naar die show willen. Maar Erik wil ze op deze manier dwingen om op hem te stemmen.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:17 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Het slaat helemaal nergens op, want hij zou de stem van Huub en Sylvia sowieso al krijgen. Zal me niks verbazen wanneer hij dit op verzoek van DGK-Redactie doet.![]()
Het had gekunt dat hij op de loopband was gaan zitten om een patatje te eten bijvoorbeeldquote:Op zondag 4 maart 2007 15:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Zwemmen, als je goed kijkt zie je zijn duikbril.
[afbeelding]
quote:Op zondag 4 maart 2007 15:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het had gekunt dat hij op de loopband was gaan zitten om een patatje te eten bijvoorbeeld
Huub & Syl vertrouwen hem ook niet...quote:Op zondag 4 maart 2007 15:18 schreef Clank het volgende:
[..]
Nee nogal logisch, want eigenlijk zegt hij hiermee ik vertrouw jullie (nog) niet.
Ik zie wel zwembandenquote:Op zondag 4 maart 2007 15:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Zwemmen, als je goed kijkt zie je zijn duikbril.
[afbeelding]
dit wakkert dat gevoel alleen maar aan. huub leek al redelijk wat vertrouwen te hebben, maar dit deed de das omquote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 15:20 schreef scanman01 het volgende:
Het had gekunt dat hij op de loopband was gaan zitten om een patatje te eten bijvoorbeeld
haar (voormalige) werkkleding?quote:Op zondag 4 maart 2007 15:23 schreef the_undertaker het volgende:
Wat trekt Amanda nu weer voor iets hoerigs aan
Ik heb genoeg mags opgezet in de afgelopen 12 jaar met minder resources dan hun ter beschikking hebben. Als ze een echt goed plan op papier zetten kunnen ze heus wel hulp "inhuren" (krijgen) van DGK_REDAKTIE. In het kantoor kunnen ze ook een extra bureau-tje zetten met een speciale computer en software om het magazine te designen.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:19 schreef gomi het volgende:
t kan succesvolzijn als t iets toevoegt aan de markt. vanuit de kooi kunnen ze niets doen wat iets toevoegt. daarbij zijn
het 3 gasten die nooit iets in die richting hebben gedaan.
dat is kansloos
als jij me het uitje niet geeft tijdens de stemming, stem ik jou eruit. (daar kwam het op neer)quote:Op zondag 4 maart 2007 15:24 schreef de_kolonel het volgende:
Maar waar heeft Eric Huub nou mee gechanteerd?
Dat Huub stemt op Eric en Amanda voor het uitje, omdat Eric Huub er anders uitstemt.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:24 schreef de_kolonel het volgende:
Maar waar heeft Eric Huub nou mee gechanteerd?
Open even een nieuw topic, als je hierover door wilt gaanquote:Op zondag 4 maart 2007 15:25 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg mags opgezet in de afgelopen 12 jaar met minder resources dan hun ter beschikking hebben. Als ze een echt goed plan op papier zetten kunnen ze heus wel hulp "inhuren" (krijgen) van DGK_REDAKTIE. In het kantoor kunnen ze ook een extra bureau-tje zetten met een speciale computer en software om het magazine te designen.
Het enige wat HES hoeft te doen is foto's maken en artikelen schrijven. En met wat creativiteit kunnen ze de "sterren" van andere TIEN-programma's benaderen voor interviews.
Uiteraard zal het geen concurrentie voor de ECHTE glossies worden, das duidelijk. Maar stel dat ze 10.000 mensen kunnen bereiken? Dat is uiteraard niet veel, maar genoeg om de kosten eruit te halen. Dus het hele idee kansloos te noemen gaat mij wat te ver... Bovendien denk ik dat het voornamelijk bezigheids-therapie is...
Ligt er puur aan hoe programma zich verder ontwikkeld en wie de nieuwe miljonair(s) zijn.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:26 schreef Spoko het volgende:
wie gaat er niet meer kijken als Huub er uitgestemd zal worden? mijn antwoord:
ik niet
nee, ik twijfel steeds opnieuw, maar die chantage van hem is me nu echt vet tegengevallen. Geen relnicht maar een achterbakse pisnicht die anderen chanteert zodra hij de kans heeft. Een profiteur, want alleen door Huub is hij de moeite waard geworden. Alleen zo kan hij vlammen en grappig zijn.quote:
je blijft dus kijken...quote:Op zondag 4 maart 2007 15:26 schreef Spoko het volgende:
wie gaat er niet meer kijken als Huub er uitgestemd zal worden? mijn antwoord:
ik niet
Goed gecast.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:27 schreef Lieve het volgende:
een achterbakse pisnicht die anderen chanteert zodra hij de kans heeft. Een profiteur
Het is gewoon een debiele anusvandaal die donderdag gekke dingen kan gaan doen.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:27 schreef Lieve het volgende:
[..]
nee, ik twijfel steeds opnieuw, maar die chantage van hem is me nu echt vet tegengevallen. Geen relnicht maar een achterbakse pisnicht die anderen chanteert zodra hij de kans heeft. Een profiteur, want alleen door Huub is hij de moeite waard geworden. Alleen zo kan hij vlammen en grappig zijn.
heb zowiezo weinig unieks aan hem ontdekt. Dat hij mensen durft te confronteren is wel tof, maar de knuffel en omarmacties die daar op volgen zijn van het C-film niveau.
Groepshug![]()
![]()
![]()
En dat is dus een protest smiley.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:30 schreef Spoko het volgende:
[..]
nee, zie mijn vraagstelling is fout, wie blijft er nog kijken als huub er uit gaat...
ik niet
hij die nooit klaar kan komenquote:Op zondag 4 maart 2007 15:30 schreef Juuud het volgende:
Brian is toch Hdnkk? Wat is hiervan de betekenis?
Ik kijk ook niet meer als Huub vertrekt..quote:Op zondag 4 maart 2007 15:30 schreef Spoko het volgende:
[..]
nee, zie mijn vraagstelling is fout, wie blijft er nog kijken als huub er uit gaat...
ik niet
ik dacht: hij die niet kan klaarkomenquote:Op zondag 4 maart 2007 15:30 schreef Juuud het volgende:
Die afkortingen zijn allemaal bij volstrekt kansloos. Noem de miljonairs gewoon bij naam.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:30 schreef Juuud het volgende:
Boeiend......quote:Op zondag 4 maart 2007 15:32 schreef avonne het volgende:
TV-zender Tien (voorheen Talpa) organiseert maandag 5 maart in Cinema Tuchinski in Amsterdam de officiële première van de serie voetbalvrouwen
Ja, en ?quote:Op zondag 4 maart 2007 15:32 schreef avonne het volgende:
TV-zender Tien (voorheen Talpa) organiseert maandag 5 maart in Cinema Tuchinski in Amsterdam de officiële première van de serie voetbalvrouwen
Jaap zit zonder twijfel over 6 weken weer thuis. Of hij moet zich héél anders gaan opstellen opeens.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:24 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
![]()
Jaap gaat gewoon lekker 50 kilo afvallen, en dan peert hij hem uit het huis om zijn gewenste operatie te ondergaan.
Volgens mij vind ze het hardstike leuk tijdverdrijf.................quote:Op zondag 4 maart 2007 15:33 schreef Mika25 het volgende:
[afbeelding]
Sylvia zou betaald moeten krijgen voor alle uren dat ze voor de paarden zorgt. Ik zie vrijwel nooit andere bewoners bij de paarden...
smiley over mijn niet wakkere vraagstelling...quote:Op zondag 4 maart 2007 15:31 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
En dat is dus een protest smiley.![]()
quote:
viel me ook al op.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:35 schreef Clank het volgende:
Brian die extra hard op zijn gitaar tokkelt als hij wat bespreekt.. zou verboden moeten worden!!!
quote:Op zondag 4 maart 2007 15:35 schreef avonne het volgende:
[..]
Voor de bewoners is het iets wat zij zich afvragen.
Streamers misschien ook wel.
Als jij het niet boeiend vindt moet je er niet op reageren.
Niks is zeker, maar Jaap moet zich gewoon lekker met zijn dieet bezighouden. Of die nou over 4 weken of 10 weken naar huis gaat, als die zijn 50 kilo maar kwijtraakt en zijn operatie kan ondergaan.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap zit zonder twijfel over 6 weken weer thuis. Of hij moet zich héél anders gaan opstellen opeens.
7 miljonairs bezoekers per dag.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:36 schreef vzzzzzbx het volgende:
hoeveel mensen zouden er op "tell me" kijken??!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |