Die gedachten heb ik ook al gehad.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:54 schreef Spoko het volgende:
eric heeft gewoon de opdracht van achter gekregen om lekker goed net te doen alsof die huub weg stemt, er moet toch televisie gemaakt worden...
Ik kijk er nooit naar, als ik wil weten hoe de bewoners zich voelen gooi ik de streams wel aan.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:54 schreef akveor het volgende:
Kijkt er ooit wel eens iemand dat Tell me? Ik vind het vage sheit en begrijp er geen reet van. (De bedoeling wel, de site niet).
quote:Op zondag 4 maart 2007 14:54 schreef akveor het volgende:
Kijkt er ooit wel eens iemand dat Tell me? Ik vind het vage sheit en begrijp er geen reet van. (De bedoeling wel, de site niet).
Dat doet hij dus omdat hij weet dat Wilgo enzo ook meekijken. Dus om te voorkomen dat die zijn plannetje via een brief of tijdens een telefoongsprek verraadt zegt hij zo nu en dan dat hij Huub eruit zal stemmen. Daarom zei hij ook half lachend tegen Marielle dat hij nog twijfelde.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:54 schreef Spoko het volgende:
eric heeft gewoon de opdracht van achter gekregen om lekker goed net te doen alsof die huub weg stemt, er moet toch televisie gemaakt worden...
quote:Op zondag 4 maart 2007 14:54 schreef Spoko het volgende:
Het is wat, hij mag niet eens in zijn eigen huis met badjas rondlopen.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:58 schreef Suikeroom het volgende:
Jaap doe je ochtendjas dicht vieze dikke
In principe kunnen er nog 2 bijkomen, maar ik denk dat ze Angelique alleen vervangen als er "te" snel bewoners weggestemd worden. Als er in de komende 6 weken achtereenvolgens Huub en Jaap uitgestemd worden kunnen ze eventueel besluiten om alsnog een vervanger voor Angelique erin te zetten omdat het huis anders te leeg wordt.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Nog steeds 1 te weinig inderdaad, volgens mij zelfs 2. Er is er pas 1 weggestemd toch?
Volgens mij ookquote:Op zondag 4 maart 2007 14:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Dat Tell Me is meer een bezigheidstherapie voor de bewoners.
yep, goed gezien scan...quote:Op zondag 4 maart 2007 14:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat doet hij dus omdat hij weet dat Wilgo enzo ook meekijken. Dus om te voorkomen dat die zijn plannetje via een brief of tijdens een telefoongsprek verraadt zegt hij zo nu en dan dat hij Huub eruit zal stemmen. Daarom zijn hij ook half lachend tegen Marielle dat hij nog twijfelde.
Je moet niet zoveel denkenquote:Op zondag 4 maart 2007 14:59 schreef Mika25 het volgende:
[..]
In principe kunnen er nog 2 bijkomen, maar ik denk dat ze Angelique alleen vervangen als er "te" snel bewoners weggestemd worden. Als er in de komende 6 weken achtereenvolgens Huub en Jaap uitgestemd worden kunnen ze eventueel besluiten om alsnog een vervanger voor Angelique erin te zetten omdat het huis anders te leeg wordt.
Ik denk (en hoop) dat er na Donderdag wel een vrouw bij gaat komen, want de balans is gewoon weg in het huis. Sylvia is erg rustig van karakter, Amanda heeft geen eigen mening en dan hou je dus alleen NatasJa over bij de vrouwen. Er is dus echt een nieuwe vrouw nodig.
Nog niet gezien, kijken of die ballen heeft.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft Jaapio zn punten al teruggehaald?
Een internet-magazine opzetten is niet zo heel moeilijk hoor. Vele pop/rock-bands hebben hun eigen fansite-magazine, dat is ook zoiets. De artikelen (content) verkrijgen ze via interviews met de bewoners en gasten. En eventueel kunnen de redaktie-leden van het programma een coder en designer lenen. Met een team van 3-5 man kan je een zeer succesvol Emag opzetten.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:56 schreef tipsch het volgende:
Dat magazine gaat toch niet goedgekeurd worden? Lijkt me een nogal kansloos project
Openvallend?quote:Op zondag 4 maart 2007 15:01 schreef kissa het volgende:
Getver, net kwam Joop uitvoerig in beeld. Gekleed in een openvallende badjas en een grote witte slip![]()
Wanneer begint hij daar eens mee, want tot nogtoe vreet die bolle zich een slag in de rondte....quote:Op zondag 4 maart 2007 15:03 schreef blomst het volgende:
[..]
Openvallend?
De badjas kan nog niet dicht, eerst zijn doel behalen.
maar een fnsite is iets anders dan een echt magazine. als ze gaan voor de kant van fnsite achtige, is t dus gewoon geen echt magazine en een fanding is voor de goudenkooi ws vrij kansloos.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:03 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Een internet-magazine opzetten is niet zo heel moeilijk hoor. Vele pop/rock-bands hebben hun eigen fansite-magazine, dat is ook zoiets. De artikelen (content) verkrijgen ze via interviews met de bewoners en gasten. En eventueel kunnen de redaktie-leden van het programma een coder en designer lenen. Met een team van 3-5 man kan je een zeer succesvol Emag opzetten.
hebben ze het over een internetmagazine gehad dan?quote:Op zondag 4 maart 2007 15:03 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Een internet-magazine opzetten is niet zo heel moeilijk hoor. Vele pop/rock-bands hebben hun eigen fansite-magazine, dat is ook zoiets. De artikelen (content) verkrijgen ze via interviews met de bewoners en gasten. En eventueel kunnen de redaktie-leden van het programma een coder en designer lenen. Met een team van 3-5 man kan je een zeer succesvol Emag opzetten.
Gisterochtend is hij op de loopband bezig geweest.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:06 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Wanneer begint hij daar eens mee, want tot nogtoe vreet die bolle zich een slag in de rondte....
Met wat?quote:Op zondag 4 maart 2007 15:09 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Gisterochtend is hij op de loopband bezig geweest.
Met een loopbandquote:
toedeloequote:Op zondag 4 maart 2007 15:11 schreef tipsch het volgende:
lekker weer buiten, ga er maar eens van genieten - toedeledoki fokkies!
Ligt eraan wat voor fan-magazine je bedoelt.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:07 schreef gomi het volgende:
maar een fnsite is iets anders dan een echt magazine.
Het slaat helemaal nergens op, want hij zou de stem van Huub en Sylvia sowieso al krijgen. Zal me niks verbazen wanneer hij dit op verzoek van DGK-Redactie doet.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:16 schreef Clank het volgende:
Zo, Erik probeert nu Sylvia's stem te krijgen voor het uitje. Maar zijn argumenten om Amanda mee te nemen zijn niet sterk.
Nee nogal logisch, want eigenlijk zegt hij hiermee ik vertrouw jullie (nog) niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:16 schreef vzzzzzbx het volgende:
syl lijkt niet echt amused over eric voorstel (voor het blok zetten) aan huub
heeft ze die dan gehad? Geloof er niks van. Slechte seks met brian hoor. Beetje kale zielige vertoning.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:36 schreef noekje het volgende:
Amanda is er vrolijk van geworden. Begin de dag met een orgasme wordt het lijflied van Aman.
t kan succesvolzijn als t iets toevoegt aan de markt. vanuit de kooi kunnen ze niets doen wat iets toevoegt. daarbij zijn het 3 gasten die nooit iets in die richting hebben gedaan.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:15 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor fan-magazine je bedoelt.
Je kan een soort glossy (linda) achtig magazine opzetten in .pdf formaat die mensen online gewoon kunnen lezen of downloaden. Ik zou het als volgt doen:
1. De eerste editie van het magazine zou gratis zijn (promotie etc). Je kan deze dan downloaden van de website.
2. De tweede editie (als de 1e een succes was) zou gekoppeld worden aan een SMS-je. In principe kan je het ook via PayPal doen, maar aangezien DGK vaker met SMS-jes werkt is het praktischer om het via SMS te doen. Als je een SMS-je verstuurd krijg je een unieke download-link. Nadeel is wel dat mensen onderling het mag kunnen verspreiden via Usenet etc, maar dat zal je toch wel houden.
3. Het magazine zelf is een .pdf file en de inhoud is hetzelfde als een glossy zoals Linda, maar de gebeurtenissen zullen centraal staan over DGK (en eventueel programma's van Tien/Talpa als opvulling). Je hebt foto's en content nodig, maar dat is geen probleem als je het serieus opzet.
Kortom, het is wel degelijk mogelijk om een succesvol E-Mag op te zetten.
ja. en syl en huub's verbond is hechter. zij gebruiken onderling niet zulke chantage spelletjes. eric laat hiermee zijn ware aard zienquote:Op zondag 4 maart 2007 15:18 schreef Clank het volgende:
[..]
Nee nogal logisch, want eigenlijk zegt hij hiermee ik vertrouw jullie (nog) niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |